Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 18 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:16 | |
![]() | Undrar om jag inte skymtar lite ironi;)Hej trash....och släng genast in en bild!!! den som var så snygg...... | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:17 | |
![]() | Nope. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:18 | |
![]() | Hmm undra om herr här med basta är bipolär? | |
bobo flux | 2008-08-19 12:19 | |
![]() | Ja, Limerick. Om jag nu ska vara lite "allvarlig" i den här tråden, så har jag full förståelse för de som tycker det är jobbigt när de kanske startar en ny tråd och tar upp ett för dem väldigt viktigt ämne, men som sen får se hur tråden ballar ur och blir helt Off Topic. Visst, vi har yttrandefrihet, men jag anser att man faktiskt också bör visa omdöme i sina inlägg i trådar som har ett annat syfte än att fjanta sig. Jag var dålig på det förr, men nu försöker jag hålla allt mitt fjantande i den här tråden. Det skulle också bli lättare för moderatorer att hänvisa personer med "fjantiga" inlägg till en tråd, istället för att ha flera olika att peka på. Dessutom, jag är helt övertygad om att ju fler trådar med "fjant"-tema det finns, desto större är risken att det sprider sig in i övriga trådar. | |
bobo flux | 2008-08-19 12:20 | |
![]() | öhhh, vad mycket inlägg det kommer medan man skriver sina långa alster. Dags att uppgradera pekfingervalsen till åttafingers-schottis! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:24 | |
![]() | Jag kan absolut förstå att det är lätt att det spårar ur och där håller jag helt med dig om att det kan va riktigt onödigt, även om jag får erkänna att jag själv kan ha svårt att hålla mig till ämnet. Men i min fråga menade jag mer över då två långa trådarna vi har nu. Om man inte finner dom det minsta lustiga finns det ju mängder av andra trådar att involvera sig i. Men nu känner jag att vi både får skärpa oss här. Det börjar bli på tok för seriöst för denna tråd. Skäms på oss. | |
bobo flux | 2008-08-19 12:28 | |
![]() | Jag ser det mer som att de som "fjantar" sig har svårt att hålla sig inom ramarna i andra trådar än att de som är seriösa "förstör" fjanttrådarna...sen är en fjantflik kanske att ta i, men en megafjanttråd vore att föredra, så alla vet var de ska lägga sitt stoj och stim... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:28 | |
![]() | Skärp er nu för nu åker jag och jobbar...tjoflöjt..*hoppa r in i volvon* | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:30 | |
![]() | På tal om fjantigt. Min blondinhjärna var inte så vaken i morse så var ute och spolade hundgården iklädd endast linne.. Ni må tro att grannen glodde . För det ösregnade men var smått sur och envis. Så blir jag sjuk så kan jag ju inte skylla på ngt :( | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:30 | |
![]() | Tror inte vi står så långt ifrån varann i den här frågan Bobo. Ha det gott Vita! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:32 | |
![]() | Hur gick det med valpen och getingsticket förresten Trash? Min sexårige vovvsing blev stungen häromdan.... vänstra mungipan blev dubbelt så stor som den högra. Jösses så bekymrad han såg ut. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:33 | |
![]() | Det gick bra. Bägge gångerna. Fick i han sin kortison så bara ena läppen svullnade. Han verkade inte brydd alls. Däremot jag hade småpanik ett tag med ungar o allt ;) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:49 | |
![]() | Undrade just om jag ser i syne, Mommes o Cittran!...:) Du är väl inte schizofren, mommes/cittran?:)..Men det kan väl vara bra att ha två sidor av sig själv, beroende på hur man mår eller hur? Vad är skillnaden på er?...Är bara lite nyfniken av mej.. Annars är det dåligt med fjanterierna från min sida, måste nog skärpa mej lite:) | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-19 12:59 | |
![]() | Jag tycker att mommes är snällare och cittran är lite mer som lilla my. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:06 | |
![]() | Lilla My? Det är ju jag det.... | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:13 | |
![]() | Alla kanske är Lilla My på sitt sätt? :) | |
bobo flux | 2008-08-19 13:17 | |
![]() | I så fall är jag Snusmumriken, utan snus...det är som kåldolmar utan kål... | |
Cittran - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:40 | |
![]() | bennyboll, jag är inte schizo, det har jag papper på :) Har en del gamla bekanta som kompisar till det här nicket. Men nu har vi pratat och cittran ska få sova igen. Jaså, Gariam, vars brukar du hålla till, när du är i Lappmarkerna då? | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:41 | |
![]() | Jag brukar hålla till i byarna runt Storuman. ;) Har ni nå vittrahistorier kring Åsele? (apropå cittra..) | |
Cittran - Ej medlem längre | 2008-08-19 13:48 | |
![]() | Okej :) Jo...finns en del gamla som tror på vittra. De har t o m "sett" mini-kor. Vet inte vad jag ska tro. Är visst något liknande Astrid Lindgrens rumpnissar. | |