Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-10 15:05 | |
![]() | Var och en har sin sanning! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-10 15:21 | |
![]() | En andlig rikedom var fint uttryckt, Vita :) Tråkigt att vissa är så fattiga i anden att de ständigt måste terrorisera sina medmänniskor. | |
| Leopardhonan | 2010-11-10 15:33 | |
![]() | Det är konstigt att du Le-lou vill att jag ska utveckla mina inlägg och svara på dina. Du har inte svarat på mitt senaste inlägg.. Eller nej just ja, jag bad ju dig inte svara kommer jag på nu. Antar att du inte har något att tillägga om det där med okunniga vårdare som går på bidrag som bara kan prata.. eller vad du snackade om. Tillåt mig småle. :) Gautama. Jag har också slutat argumentera.. meningslöst och det tar onödig energi. Alla får vi tro på vad vi vill, och vi vet vad vi har upplevt.. | |
| Leopardhonan | 2010-11-10 15:39 | |
![]() | ha ha vita_syrener! Tomtar!? Du har säkert sett såna, men det låter lite tossigt även för mig som tror på det mesta ;-) Fast jag säger inte at jag inte tror dig å andra sidan, men småtomtar, är inte det typ utklädda dvärgar? Förlåt, men ja, jag vet inte. :):) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-10 15:44 | |
![]() | Ja vad ska jag säga? Jag är frisk förövrigt | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-10 15:52 | |
![]() | *skrattar gott* Du har då verkligen en kanonskön stil, vita_syrener. :D | |
| le-lou | 2010-11-10 19:01 | |
![]() | leopardhonan, du får småle absolut , men jag har inte den minsta aning om vad du refererar till just nu. förmodligen är det du som inte hållit dig a jour med tråden. | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-10 23:59 | |
![]() | Småler gör jag också. le-lou, har du tänkt på det, att när någon i all vänlighet ber dig om en förklaring, så bemöter du dom ganska ofta med ditt 'goddag-yxskaft-stuket' - när det blivit besvärligt för dig. Blir kanske lite svårt att förvänta sig något annat bemötande tillbaka heller då... | |
| LisaLong | 2010-11-11 00:01 | |
![]() | Saxon varför ger du dig aldrig när det gäller dom där pengarna??? Börjar bli tjatigt nu | |
| LisaLong | 2010-11-11 00:02 | |
![]() | Rädd? nä Saxon definitivt inte:) Nog du som är rädd för det okända?;) | |
| Advokat | 2010-11-11 00:23 | |
![]() | För ett par veckor sedan när jag vaknade så var det en psykopat som höll fast mig och viska till mig att hämta honom en slägga. | |
| le-lou | 2010-11-11 01:04 | |
![]() | ts . vad yrar du om ?nej jag har inte tänkt på det alls. vad exakt är det jag inte har svarat om? vad är besvärligt? stapla upp allt ni inte har fått svar på så svarar jag mer än gärna. | |
| peter | 2010-11-11 04:52 | |
![]() | kan inte undanhålla i sammanhanget.... att innan den andra sidan fick mig på bättre tankar....var jag i min barndom med om att "spöka" för den lokala föreningen...de hade en stormig höstnatt en seans...ledd av den i regionen kände "spök-Arthur"...ett medium som sa sig kunna kontakta bortgångna...så precis i ögonblicket när spänningen i ringen av hållna händer var som mest laddad och frågan skar genom luften: "är det någon här med oss?"...så "anföll" vi utifrån med frankenstein-masker i gummi och ficklampor....det blev panik förstås...och ett minne för livet....tyvärr avbröts den kvällens försök...och de fick blåsa ut ljusen och gå hem....... Men nu vet jag bättre :-) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-11 08:26 | |
![]() | Peter . . . usch så elakt, men förstår att det är något som är kul att berätta nu efteråt. Men man ska inte nonchalera den andra sidan. :) | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-11 11:55 | |
![]() | le-lou 2010-11-11 01:04 "ts . vad yrar du om ?.......stapla upp allt ni....." Nu yras det lite till kvinns här, hördu le-lou. "ni"? Jag har inte bett och få några som helst förklaringar och vill inga ha heller. Läs på och läs rätt. Det jag gjorde var en reflektion över att jag noterat ett antal gånger att du är ganska snar med dina "goddag-yxskaft"-svaren då någon vill att du ska förklara dig, och vill de ha verifikationer av dig så har det hänt att du suckat bara, men själv förväntar du dig att folk ska kunna verifiera det mesta. Nåväl, denna betraktelse tillhör definitivt livets absoluta baggisar, så ta det som en sådan, le-lou. | |
| Dyslekso | 2010-11-11 14:07 | |
![]() | Med modern datortomografi har man upptäckt en särskild struktur i hjärnan hos personer som har en stark tro på övernaturliga fenomen. Titta på bilden så får ni se. sv.tinypic.com/view....k9 &s=7 | |
| peter | 2010-11-16 11:12 | |
![]() | ojsan..nu kom denna viktiga tråd lite för mycket i skymundan..... Jag har själv inte haft konkret kontakt på sistone....men jag känner ett ständigt sorts "stand-by" läge ...av den andra sidan...det känns bra...och lugnt med den insikten... Berätta om era upplevelser...jag gillar att läsa | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-16 11:41 | |
![]() | allt går att förklara!ta kontakt med mannen i usa så får du 1million dollar ,om det fins någonting som inte går att förklara,han har hitils haft en naturlig förklaring på allt | |