Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lvlssn - Ej medlem längre | 2008-09-06 22:52 | |
![]() | Det roliga är väll först och främst att den är en rätt modern elva, sedan att kennedy spelar på mitten är ju rätt lol, | |
Maybach | 2008-09-06 22:56 | |
![]() | Ja, men det vore larvigt av mig att sätta in Hellström i mål när jag aldrig sett honom spela. Likaså Nacka osv osv. | |
Maybach | 2008-09-12 11:47 | |
![]() | Södra stängs under derbyt mot DIF. Dvs ingen Bajenklack välkommen. Detta är straffet för stöket under senaste derbyt. www.fotbollsexpresse...fr an-derby | |
Tobbelille | 2008-09-12 12:06 | |
![]() | usch blir o gå direkt från krogen till bussen imon ju :P | |
daner00 | 2008-09-12 19:21 | |
![]() | fan vad skönt att slippa den där trumman... | |
Maybach | 2008-09-12 19:42 | |
![]() | Fast jag läste nåt löst om att DIF och Bajen "bara" kan byta sida på råsunda istället. Men det kommer aldrig hända. Och Hammarby IF vill flytta derbyt till Söderstadion istället. Då man anser den minst lika säker som råttsunda + att vi där har ett nät. För övrigt anser jag det sjukt att man stänger av södra, tror det bara kommer bli mer stökigt nu när "kärnklacken" och anhängare vill bilda en miniklack på östra/västra istället. Men blir det stök får ju SvFF in pengar från böter och så tjänar dom på skiten... | |
Miss_jk | 2008-09-12 19:47 | |
![]() | Ja, det gick ju väldigt bra senast det var brajjen-DIF-derby på slödderstadion... Det fanns ju en anledning till att ni inte fick spela derbyn där längre. Och nej, jag tror inte att vi vill byta sida med er bara för att ni ska få komma in. Ruggigt skönt att slippa både trumma och mongoklapp. | |
Ginola71 | 2008-09-12 21:16 | |
![]() | Anående nät när spyorna från Djurgården spelar: Är det inte lika bra att sätta upp höga plank runt planen så att man slipper se skiten... | |
Maizena | 2008-09-12 21:54 | |
![]() | Anående nät när spyorna från Djurgården spelar: Är det inte lika bra att sätta upp höga plank runt planen så att man slipper se skiten... Mycket bra inlägg Ginola...moget välformulerat givande. Skönt att du inte är Djurgårdare med den nivån...... Angående att stänga södra leder nog till mer problem än innan skulle jag tro.... | |
Maybach | 2008-09-12 21:56 | |
![]() | Tror jag med. Det blir kaos -> Hammarby får böta -> SvFF pumpar in mer pengar -> Lagrell får mer fikabröd och njuta av sin hybris. | |
Maizena | 2008-09-12 21:58 | |
![]() | Svff lallar på som vanligt.... Ginola kom på ett super förslag: Vi ger fan i planket och du ger fan i och gå på matcherna så slipper du se "skiten"...... I vilken divison spelar Boden??? | |
Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-12 21:59 | |
![]() | Nyheter från Ekot: Spyorna och Brajjarna spelade idag oavgjort 0-0 på ett utsålt Råttsunda. | |
Ginola71 | 2008-09-12 22:01 | |
![]() | Känsliga djurgårdare! Det var som f-n... =) | |
Maizena | 2008-09-13 00:06 | |
![]() | Nä inte särskilt...kanske borde höja sin nivå lite?.....Vilken div sa du att boden spelar i? | |
skogstorparn | 2008-09-13 01:46 | |
![]() | ha ha..snacka ni om nät,böter,fyrverkerier,pe tter m m och va fan ni vill ..om vi ni skall snacka allsvensk toppfotboll för omväxling så möts KFF-Elfsborg sön 28/9 tyvärr kan ju allsvenskan avgöras där..ife har ju en otrolig bredd i truppen när folk är skadefria vilket kalmar saknar.lite poängtapp för kff och dom kan bli skakiga.. | |
Miss_jk | 2008-09-13 08:12 | |
![]() | Ginola, Djurgårdarna behöver inte ha nät men eftersom solna-herrarna på norra har gjort bort sig en gång för mycket och vi står på deras läktare på bortaderbyn så blir vi också tvungna att ha det. Läs på lite innan du försöker vara kaxig. Forza Boden! | |
Ginola71 | 2008-09-13 09:53 | |
![]() | Försökte inte vara kaxig. Djurgården spelar skitfotboll, AIK och Hammarby med, och supporterkulturen i storstadsområdena håller på att ta död på en redan supertråkig allsvenska. Ni sk. initierade fans borde ta ert ansvar, det är ju beklämmande att en sån här debatt överhuvudtaget ska existera. Att man inte kan ta barnen med sig på fotboll, att domare ska bli tvugna att sluta pga hot, att ledare ska tvingas till att sluta pga av att "fansen" kräver det m.m är ju inget annat än rent tragiskt! Den rådande våldskulturen på ALLA Stockholmsläktare är inget organisatoriskt problem utan ett problem som ligger i snedvridna attityder och värderingar. Jag hyser ingen förhoppning att ni narcissister ska förstå, eller överhuvutaget bry er om, att det är NI som måste förändra er syn på supporterskap för att allsvenskan ska bli intressant igen... | |
bobo flux | 2008-09-13 10:10 | |
![]() | Helt rätt, Ginola71. | |
Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-13 10:11 | |
![]() | Allmänna idrottsklubben bjuder in IFK Glenn till en matinéföreställning idag. Låt oss hoppas att fyllskallarna inte hinner hälla i sig allt för mycket 10-procentig Kopparbärs innan matchen. Då kan det nog bli en städad tillställning. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-13 10:22 | |
![]() | MIss_jk skärp dig nu. Fattta att vi snart måste hålla ihop mot bönderna och deras komplex. Det är ju det de handlar om. Släpp jargongen och Stå Upp för Sthlms-lagen nu. Utan AIK, dif och bajen har dom inget att "oja" sig ute på landsorten. NI är så insnöade. Utan Sthlm hade Allsvenskan självdött för länge sedan! NI som kommenterar AIK, Dif och Bajen vad gäller supportrar efter att ha läst nåt av IDIOTEN Mats Olsson kan lika gärna hålla käft! | |