Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 11:43 | |
![]() | Finns många som tycker Kungen är stilig dessutom. Landsförrädare! | |
| le-lou | 2010-11-25 11:52 | |
![]() | hahaha | |
| le-lou | 2010-11-25 11:53 | |
![]() | brad pitt framställs inte som snygg. han ÄR snygg. nu måste jag ut och rulla mig i snön bara för det. | |
| Minta | 2010-11-25 11:54 | |
![]() | Ja, det finns nog många som tyckt att kungen var något att ha, t.ex. drottningen. Och alla frillorna. | |
| Minta | 2010-11-25 11:55 | |
![]() | En sak jag tänkte på med Satyras tes, är att vi ju också tänder på det som är bekant på något sätt. Som påminner om pappa/mamma. En kvinna som vuxit upp med en alkoholiserad far, faller lätt för en man med problem. | |
| Minta | 2010-11-25 11:57 | |
![]() | Sedan sägs det ju också att det egentligen inte är mannen som är jägaren, han ska bara tro det, han har blivit utvald av kvinnan som får honom att falla genom olika medel. I förväg har hon valt hans symmetriska drag (och tjocka plånbok samt status) att bli far till hennes barn. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 11:58 | |
![]() | Jag är en optisk illusion. Eftersom jag är så bredaxlad kan man tro att jag är perfekt timglasformad. Fast i verkligheten är min midja och byst lite för små jämfört med höfterna. Undra hur många jag lurat? | |
| Gautama | 2010-11-25 11:59 | |
![]() | "En kvinna som vuxit upp med en alkoholiserad far, faller lätt för en man med problem." Hujedamej, tur att inte den tesen stämmer på mig som hade en pappa som var alkoholist. | |
| Minta | 2010-11-25 12:00 | |
![]() | Ja, det stämmer ju inte alltid :) Men något ligger det väl i det? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:02 | |
![]() | Minta: Jag tror det sker en prägling, tidigt. Det finaste jag vet på män och kvinnor är brunt hår i en viss nyans. Min mammas långa bruna (huvud)hår måste ha varit ett tidigt intryck eftersom det hängde ned när hon ammade. Lite jobbigt att tända på färgen brun. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:04 | |
![]() | Kungen är ju inte bildskön på samma sätt som Brad Pitt men när kungen var ung hade han sjukt sexig kropp. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:04 | |
![]() | zlipzten, vilket mentalsjukhus har du rymt ifrån? ;) | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:10 | |
![]() | Eh, jaha? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:10 | |
![]() | Jaja, jag har också rymt från ett :) | |
| Satyra | 2010-11-25 12:17 | |
![]() | Men le-lou ... jag säger inte heller att män börjar gilla vad de ser. Ursprungligen i just den här lilla delen av diskussionen så svarade jag på ramsays inlägg om att man ju bara behövde se till vilken typ av bilder en man tände på för att förstå ATT det är den typen av kvinna som attraherar män mest. Det är alltså utifrån DET jag resonerat vidare. Och utifrån det vill jag fortfarande hävda att bara för att de bilder som främst florerar i syftet fungerar för att tillfredsställa behov för stunden, så är det inte samma sak som att det är bilder man skulle föredra om utbudet på andra former var lika lättillgängligt och stort. ------------------ Och just den här delen av diskussionen är ur min synvinkel dessutom enbart på ytnivå (vilket jag uppfattade ramsays ursprungsinlägg som också) - runkobjekt om man så vill. Jag har inte alls tagit med vilken typ man FALLER för som partner, det är en helt annan diskussion. | |
| Satyra | 2010-11-25 12:19 | |
![]() | Minta - "att vi ju också tänder på det som är bekant på något sätt" Tror inte "tänder på" är det rätta uttrycket, dras till däremot, ja. Där finns det ju många undersökningar som bekräftar ATT det är så. Vilket väl inte är särdeles märkligt. Egentligen. | |
| Dyslekso | 2010-11-25 12:41 | |
![]() | Larvbrud: det framgick inte, men nu menade jag inte bara den ultimata timglasformen, utan former som strävar ditåt. Nån måtta på kräsenheten får det ju vara. FYI ;) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:48 | |
![]() | Okej. Fast då vet man inte om du menar päronform eller uppochnedvänt päron. Kan ju vara vad som helst i princip :) Nu myntar jag uttrycket OP-op och hoppas Dr O. läser tråden så det blir nya plastiktrenden. En OP-op är en op som går ut på att rätta till ett område genom att operera ett annat. En bröstförstoring går till så att man fettsuger armarna: www.midimood.com/ima...ti p2_3.jpg | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:55 | |
![]() | Här ser vi patienten före sin OP-op. Notera de små brösten. img151.imageshack.us.../f reop.jpg | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-11-25 12:59 | |
![]() | Hahaha :) Varför har ingen tänkt som du förut? Det är ju genialiskt. Illusions-OP-op. | |