Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-14 11:09 | |
![]() | Det är äckligt att pussa snusare. Men plockas prillan ur och munnen sköljs så är allt prima igen. | |
| E_Cantona | 2008-05-14 11:23 | |
![]() | Jag slutade pga att jag inte vill vara slav under nåt...inte materiellt allafall;)) Inget jag hade planerat, fick med mig en nästan tom dosa i stresen till jobbet och ägnade hela förbannade förmiddagen åt att oroa mig hur jag skulle klara mig fram till lunch... Kunde inte jobba ens och det var droppen, jag vill bestämma själv och inte vara styrd av en sån substans så jag slängde dosan, detta var 9 maj 2006...Men jag saknar det fortfarande ibland.... Tror det bästa är att bara sluta, trappa ner funkar inte, nikotintuggummi verkar bara vara ett substitut som man byter snuset mot...vet många som tuggar det dagligen fast det är flera år sen de slutade röka/snusa. | |
| E_Cantona | 2008-05-14 11:24 | |
![]() | *stressen* | |
| Ceckes | 2008-05-14 12:13 | |
![]() | Det är så jag upplever det också, precis som du Ecantona. Förjävligt att va så beroende! Det är ju ändock mycket dyrare att tugga nikotintuggummi än att snusa, så att byta ut snuset mot sånt... Nej tack!! Men jag blir lättirreterad när jag inte har snus o ja då är man inte rolig för omgivningen så det bästa vore ju att isolera sig för omvärlden när man ska sluta, åtminstone första veckan. Eller då man har hosta o ont i halsen o hög feber, passa på o sluta då för då är det inte lika gott att snusa. Undrar ifall det kan funka? | |