Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:00 | |
![]() | The_Rob: Arsenal har jag hållt på sen 35 år...blåvitt för jag e född i Götet, Barcelona för jag alltid gillat dom o jag bor i Spanien nu, Ajax sen urminnes tider oxo, Inter för Zlatans skull.. Barca vann inte i år, dom va bedrövliga, o blåvitt vinner inte i år så.. i dont understand ur point ;) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:00 | |
![]() | shit jag råkade skriva AIK med små bökstäver AJAJAJAJ. msDIF - ja smaken är som baken, tur för apa if det. Annars skulle dif inte ha några supportrar alls;) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:01 | |
![]() | lejonmix: ALLA huliganer oavsett vilket lags anhängare det är, är skit! ALLA..dom borde skjutas.. | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:02 | |
![]() | Jag pullar bara ditt ben, Elis. ;-P | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:04 | |
![]() | elP är nära på en fullfjädrad rasist, visat sig i andra trådar, som nu också visar att han tycker folk ska skjutas. El P skrev i en annan tråd ngt likn som "vid julen 2015 kommer det inte finnas några svenskar kvar i detta land om vi låter det fortsätta som det är nu" Det skall väl till en som håller på GBG | |
| MsDIF | 2008-07-25 16:04 | |
![]() | lejonmix: tja, det var väl ganska tur för aik för ett par år sedan oxå, hur många kuskade ut till vilundavallen och kikade? ;) Men så vill man ju faktiskt bli av med alla medgångare oxå, tycker inte att de räknas riktigt. Man står för sitt lag i alla lägen, även när de spelar som ett gäng gamla tanter med rullatorer, eller är jag helt ute och cyklar? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:05 | |
![]() | 2025 skrev jag att tomten kommer.... det handlade om tomten.. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:05 | |
![]() | Nej, du är precis rätt, önskar att du var gnagare. Jag skriver nämligen under på allt du säger, förutom valet av ditt lag. Piss också. Du är säkert snygg med! | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:06 | |
![]() | MsDIF alltså | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:08 | |
![]() | Egentligen är det ju fansen som är laget. Speciellt i dessa dagar när spelare säljs och köps kors och tvärs. | |
| MsDIF | 2008-07-25 16:11 | |
![]() | The_Rob: Ja, fansen som finns där när regnet öser ner och man torskar mot ett div 2 lag, de fansen är de som räknas! | |
| Susssen | 2008-07-25 16:17 | |
![]() | Håller med Rob... Fotbollen håller ingen vidare klass i sverige... Är ju ju supportrar och kultur som gör sporten | |
| Helröret | 2008-07-25 17:01 | |
![]() | Hammarby! FORZA BAJEN! | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 17:23 | |
![]() | haha en hammarbyare som heter "helröret"- myten lever. Förresten skickade du ett likadant mail i början av tråden. Sen håller jag med er andra. Det är Supportrarna som är Klubben. Detta gäller i stort sett i alla länder. | |
| Katten Hund - Ej medlem längre | 2008-07-25 17:36 | |
![]() | När man tar semesterdagar som inte finns när laget förlorar När man mår dåligt som fan när en enkel seger blir ett oavgjort resultat på hemmaplan, då är det fotboll. TOTTENHAM | |
| bobo flux | 2008-07-25 17:46 | |
![]() | lejonmix, jag var elfsborgssupporter redan när de spelade i ettan och mötte Falkenbergs FF på IP. De spelade i röda dräkter och Mats Rotting var med om inte senilminnet har tagit över <3 | |
| SirMattBusby | 2008-07-25 17:59 | |
![]() | Manchester United of course. Morfar gjorde mig medlem samma dag jag föddes (Mamma är från Manchester), han tillhör de ovanliga Manchesterborna som håller på Man U, mer vanligt att man håller på City faktiskt:) Men jag håller inte med om att man inte kan vara supporter till utländska lag MEN att hålla på fler lag funkar inte, skulle vara som att vara otrogen. Som Lejonmix skrev så ÄLSKAR man bara ett lag. Jag vet svenska Man U-supportrar som aldrig skulle hålla på Sverige om De mötte Man U vilket för mig är en självklarhet. ~ M.U.F.C - THE RELIGION~ WIN OR LOSE, IT WILL ALWAYS BE FOLLOWED!~ | |
| JohnnyE | 2008-07-25 18:00 | |
![]() | Svensk Fotboll är hopplöst usel!! Liverpool FC he ä grejer de!! | |
| Jobbar | 2008-07-25 19:12 | |
![]() | Umeå IK, i Sverige och världen | |
| krille69 | 2008-07-25 19:44 | |
![]() | hammarby if så klart!! och ni som säger att ni håller på allmäna idrotts klubben. vilken av alla desa hundratals som det finns i sverige håller ni på? vet ni själva? skratt? | |