Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 296 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-09-07 09:26 | |
![]() | Johanna och är 35 år ung, bor med min käre man sen 14 år tillbaka. Vi har tre söner ihop, 12 år, 4 år och en 1 åring, helt fantastiskt! Fritid? Umgås med vänner, simma, promenera i skogen/ stan. Gå på bio, ut och dansa, läsa, spela beta, m.m Är ganska rastlös av mig, bra för mina barn som får hänga med på diverse utflykter :-) Är född och uppväxt på Östermalm flyttade sen vid 18 års ålder till vasastan, sen träffade jag sambon och vi flyttade till Nacka. Jag är snäll, ärlig, omtänksam tror gott om de flesta människor. naiv, tja kanske :) Hatar översitteri, falska människor, tjuriga sura typer :) | |
| Mouche - Administratör | 2008-09-07 09:55 | |
![]() | Jag heter Mouche och är den som Nicktroll ringer till så fort han har nåt att klaga på er andra om! *suckar* Mouche *som INTE stänger tråden* | |
| l0llo | 2008-09-07 10:03 | |
![]() | Jag heter Louise och är 18år. Jag bor i Vännäsby ca 2 mil utanför Umeå med min mamma som också är en trogen betapetare (men jag är bättre). Vi älskar våra katter över allt annat!! Jag läser till undersköterska och trivs hittills. Har nyligen förlorat en väldigt god vän, som jag tänker mycket på. Dag ut och dag in. Hon gick i min klass. Så, jag är en person med mycket känslor. Speciellt just nu! Jag har en jätte fin pojkvän sen tre år tillbaks. Är en mycket stolt norrlänning, men i smyg så är jag född på Uppsala BB :) | |
| bitteberg | 2008-09-07 10:42 | |
![]() | Hej Jag heter Britt-Marie men kallas alltid för Bitte jag blev visst 47 år år för ett tag sen ,Bor och har alltid bott i luleå ,några mil bort har jag mitt lilla paradis det är stugan vid havet. Har en utflugen son på 22år och en sambo sen 26 år tillbaka. Är här på beta när jag har tid, spelar då mest i musen fast alla där är så bra,så jag spelar mest med syrran för då får jag vinna ibland :-) Roligt med olika forum här,men hinner inte skriva så mycket i dom. Jobbar på förskola det är kul men stressigt,älska blommor både att driva upp dom och plantera, promenerar mycket ,gillar mysiga hemmakvällar, sitter gärna med kompisar runt utegrillen i stugan och surrar varma sommarkvällar ,läser och löser korsord, en vecka i utlandet då och då är skönt. pimpla på isen i vårsolen är grymt skönt | |
| -Darkillity- | 2008-09-07 10:48 | |
![]() | Kom igen nu Britt-Marie, kör för fa-an! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-07 10:50 | |
![]() | Men hallå, ni har ju glömt vissa detaljer. Era fel och brister. Ge oss något att klanka på. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-09-07 10:51 | |
![]() | Mitt namn är Towe och jag är 23 år. Bor i hus med min sambo och våran exeptionellt söta dotter på 20 månader. Plus två katter som tillsammans har utarbetat ett system för att störa våran hemfrid mest effektivt. Jag är en tystlåten person som gärna sitter vid sidan av och betraktar livets skådespel. Många gånger när någon tilltalar mig har jag inte tid att svara för att jag är djupt inne i en dagdröm. Läsar gärna Coelho och lyssnar på Cohen - mina husgudar. Är utbildad turistledare med inriktning vildmarksturism. Har dock aldrig jobbat som det förutom en enda galen månad i nordnorge med fjordingar och fulla cowboys... Har vart mamma"ledig" i 1,5 år och pluggar nu på komvux. Vet fortfarande inte om jag ska bli sjuksyster, är hemskt fascinerad av knopp & kropp, eller följa min konstnärliga dröm och bli fotograf. | |
| veasel | 2008-09-07 11:46 | |
![]() | Jag heter Lotta (46år) och har slunkit in på Beta från Ordspel pga ett kortare scrabbleintresse från den 16-åriga sonen. Efter att ha gett honom dyngstryk ett par gånger har han sjappat siten och jag är kvar... Förutom sonen finns också en sambo samt en 19-årig dotter (som också scrabblar) som väntar på utlandsjobb. Vi är relativt nyinflyttade i Linköping där jag jobbar som avdelningschef på sveriges största heminredningsföretag. Jag har flyttat ett 25-tal gånger i mitt liv, uppväxt med norrländska föräldrar i Stockholm, en kortare sejour i Hälsingland och landade sedan i Östergötland. Rastlös själ som gillar förändring. Har helrenoverat bostadsrätten i 5 månader, njuter av det färdiga resultatet, tycker det är kul med heminredning men kanske lite mätt på det nu på ett tag... Stickar och virkar en del, fast på ett nyare sätt än man kanske direkt tänker sig, syr en del till hemmet. Var väldigt trädgårdsintresserad fram tills vi sålde villan i Vadstena, nu är det skoj att titta på fina bilder och slippa grovgörat. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-09-07 12:09 | |
![]() | Jaha, då efterfrågades det fel och brister...En stor svaghet jag har är att jag är så himla rutten på att hålla kontakten med mina underbara väninnor. Dessutom så motionerar jag för lite, sitter vid datorn för mycket och lever för gott... | |
| liljo - Ej medlem längre | 2008-09-07 12:09 | |
![]() | Lilian, nyss fyllda 50, och nygift med min älskade man, efter 13 år som sambo. Inga barn. Har hållit mej mest i Västerbotten i mitt liv, född i Norsjö, via Umeå och nu i Vilhelmina. Betapetare blev jag tack vare en jobbarkompis, och nu är vi båda här i familjen "bitna". | |
| sjutusan | 2008-09-07 12:38 | |
![]() | Lillemor, frågar någon hur gammal jag är svarar jag oftarst -"enligt legenden är jag hundra år", eftersom jag har åldersnoja, en försenad trettiårskris kan man väl kalla det. Har den mest begåvade åttaåringen i landet (om du frågar MEJ) tillsammans med min sambo sen tio år. Blond ordgalning som styckar kött på veckorna i charken och sjunger på helger och kvällar, på bröllop, dop, förtiårsfester, firmatjohej och liknande. Stolt Hälsing. Har lätt för att skratta ÅT andra, och aaaaldrig åt mej själv. Barnslig och egoistisk. Antagligen yngstabarnsyndrom. Avskyr nånannanismen. Pöss! | |
| mrsmuffin | 2008-09-07 13:01 | |
![]() | Annette, snart 44 år, boende i Sveriges sydligaste stad sedan 20 år. Trebarnsmamma, gift sedan 21 år och sjuksköterska sedan 10 år tillbaka. Fel och brister - hm - för snäll ibland och lite problem att säga nej, motionerar även för lite.... Hamnade på Beta pga min bror som tyckte jag skulle prova det. | |
| Nordenator | 2008-09-07 13:07 | |
![]() | I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end. Ni kan kalla mig Styrbjörn. | |
| Nunnelunan | 2008-09-07 13:25 | |
![]() | Jasså Nordenator! | |
| Annica_s78 | 2008-09-07 14:32 | |
![]() | Annica heter jag..30 år fyllde jag i maj.. Jag bor tillsammans med min make och våra dammråttor i Karlskrona.. de är inte så många idag dock, har precis städat :D. Fritiden spenderar jag på vår kolonilott eller läser jag, helst då på engelska.. På tisdag börjar jag ett nytt jobb..tjoho!! | |
| NeroUpp | 2008-09-07 14:35 | |
![]() | Viktor, 15, karlskrona - orienterare | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2008-09-07 14:35 | |
![]() | Jag heter Preben och jag är för gammal. Mitt största intresse är att klaga och gnälla. Varför njuta när det finns så mycket att spy galla över? På fritiden läser jag gärna kontaktannonser i kvällsblaskan och skrattar åt hur tragiskt människosläktet är. (Egentligen är jag avundjsuk på dem som hittat lyckan, jag brukar själv sätta in en kontaktannons då och då, med signaturen "Gnälla ihop i höstmörkret?") | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-07 14:35 | |
![]() | Kul att du hittade hit, Viktor. ;-P | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-07 14:37 | |
![]() | Ha ha, very good, kverulanten. Får jag sno den signaturen? Med den lilla ändringen "Deppa ihop i höstmörkret?" :-D | |
| stonehuggery | 2008-09-07 14:38 | |
![]() | emma. snart 25. rätt sida av halmstad. gillar avokado, pengar, marsvin och bra sköljmedel. borstar tänderna fler gånger om dan än du. fotograf, keramiker och kafédrivare. inga psykiska sjukdomar. ganska otrevlig. emmabrunnfors.se | |