Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emman | 2009-01-15 16:27 | |
![]() | på vilket sätt skulle en kvinna som uppvisar intresse vara "hora" eller "slampa"? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:28 | |
![]() | emma: det var ju ett skämt det du syftar på, men jag tycker klart humorn ska vara med även i sängkammaren | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:28 | |
![]() | eller bara "avslaknad teknik" | |
| bobo flux | 2009-01-15 16:29 | |
![]() | "bobo: må vara hänt, men trots allt ett faktum, vi ser det ju dagligen runt omkring oss och även på semester." Saga-li, ett faktum? vad är ett faktum? Nog för att Thailand har en omfattande prostitution, men att dra alla thailändskor över en kant är i mina ögon jävligt fult. Men kan du visa upp vetenskapligt styrkta bevis för ditt påstående så kommer jag att krypa till korset. Vidare skriver du: "herregud var och en är väl färgad av sina egna erfarenheter och sin egen världsbild sylvia har all rätt att skriva som hon vill precis som ni andra det är väl en diskussion eller?" Givetvis är det en diskussion, men den ska väl ske på saklig basis med sakliga argument? | |
| bobo flux | 2009-01-15 16:30 | |
![]() | Väl skrivet, PgUp! :) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:31 | |
![]() | Det är nog det som splittar äktenskap efter 20-30 år. Någon av parterna har blivit less på att bli instängd och få uppsatta regler och är inte den personen som vill ha det så. Ärlighet. Det kan man komma långt med, som det heter. Är man ärlig från första stunden så kan det gå väldans bra och friheten är ett faktum. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:32 | |
![]() | .. ja och nu bedömer du mig som osaklig? jag tycker detta är fakta för mig jag har erfarenhet av samtal med prostituerade i thailand som inte vill något hellre än komma till europa och gifta sig jag har själv fått frågan av en thailänsk man (jag sa nej om ni undrar) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:33 | |
![]() | ..Ungefär som att kalla alla Holländare för knarkare. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:37 | |
![]() | jag menar ju så klart de som erbjuder sig men man kan inte säga att det är svårt står det nånstans att jag menar ALLA thailänskor? VART? o.O | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:38 | |
![]() | Jag tror ändå att det vanligaste förekommande är ett monogamt förhållande. Om det sen tar slut efter 20-30 år så tror jag knappast att just sexbiten ligger till grund för det. Det handlar säket om andra faktorer som att man har vuxit ifrån varann och dylikt. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:39 | |
![]() | om ni bara visste hur många som använder ordet "slampa" under sexakten | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:40 | |
![]() | Tänkte att humor var på sin plats då saga-li är mycket rolig i denna tråd. 20-30 var givetvis taget i överkant. Trodde att ni skulle skratta. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:40 | |
![]() | Vad jag tycker är vidrigt handlar om känsla och smak, men folk är fortfarande fria att göra som de vill. Kafountine: Det var slarvigt uttryckt av mig. Jag TROR att det är en illusion, det är min subjektiva uppfattning. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:40 | |
![]() | Det är iofs en stor skillnad Saga! | |
| emman | 2009-01-15 16:41 | |
![]() | Saga-li: vad har det med saken att göra överhuvudtaget? Vad folk säger/gör under sexakten är högst personligt och enligt mig helt ointressant | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-15 16:41 | |
![]() | Jag har aldrig blivit kallad för slampa under sexakten iaf. :-) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:41 | |
![]() | Det här är en diskussion med främmande människor, ingen sexakt. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:41 | |
![]() | Saga-li, det tillhör väl ändå inte hit? Om du visste hur många som inte har yttrat det ordet under samlag. Att du sedan använder det ordet är bevisligen ett tecken på detta djuriska beteende som finns bland oss. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:42 | |
![]() | Och min tro baserar sig på den inblick jag fått i s.k fria förhållanden. Alla parter nöjda på ytan men vid en närmare granskning så krackelerar fasaden. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 16:44 | |
![]() | Sylvia, med tanke på hur ovanliga denna typ av förhållande är så lär du knappast ha stor erfarenhet av det. och hur många vanliga monogama förhållanden krackelerar inte om man skrapar på dom tror du+ Det bevisar nog inte särskilt mycket alls. | |