Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 752 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-28 19:52 | |
![]() | ska väl tillägga att jag provade nivea bara av en händelse, fick en liten prov och huden var så torr och lite flagig att jag tog vad som helst, över natten blev den återställd och frisk igen! Men jag har annars köpt Nuxe Creme fraiche. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-28 19:53 | |
![]() | personalen vid ID-stället på Åhléns, var så snorkig att jag struntade i att köpa ID. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-28 19:53 | |
![]() | Länk på vad? Här är länken till www.cosmeticsdatabase.com / Man kan söka på ingredienser och också företag och produkter. De bedömer dock enbart ingredienserna i en produkt, inte produkten i sig. Man kan åtminstone få en aning om hur skadlig eller säker en produkt är. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:01 | |
![]() | Jahapp, man skulle köpt ID iaf då | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:19 | |
![]() | wplmr: En del företag och nätbutiker är generösa med gratisprover eller säljer prover billigt. Mineralsmink räcker ju så länge att man faktiskt kan ha användning för själva provet. Jag är typ snålast i världen och lever på gratisprover ;) www.colena.se/ www.tikei.se/ www.mineminerals.se/ hh-mineralmakeup.se/catal og/ | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:37 | |
![]() | jaha, det låter speciellt | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:53 | |
![]() | ID is da shit! om du inte börjat få rynkor , så skulle jag avråda då produkterna framhäver det väldigt tydligt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:53 | |
![]() | då skulle jag avråda" :) | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:55 | |
![]() | nä men l'oreal funkar bra, ser fräscht ut, inte torrt | |
| swampen | 2010-03-29 10:31 | |
![]() | började använda Mary Kay för tre år sedan,men kan tycka att den fukar ok men är dock inte lika bra som l`oreal eller elisabeth arden.Priset är ok om man jämför med andra också.Börjar få lite rynkor och har prova det mesta men inget verkar inte fuka,har gett upp,Har någon nått tips?! | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 10:44 | |
![]() | hehe, mot rynkor? jag tror att Q10 är bevisat att det fungerar mot rynkor, men helt kanske inte går att få bort. annars för en frisk look använd scrub 3ggr/vecka och fuktmask. ät mycket grönsaker och vahetere antioxidanter. | |
| pion ekrot | 2010-03-29 10:47 | |
![]() | Vilket mineralpuder innehåller färre ingredienser än ID och är lika bra? Jag har ID just nu, blev väldigt positivt överraskad. Tycker det är värt priset, är för första gången helt nöjd med den typen av produkt. | |
| nailil | 2010-03-29 10:57 | |
![]() | Jag använder Mary Kay Foundation och trivs med den. Har provat 5-6 andra, som antingen doftat illa, kletat eller gjort att jag blänkte som en nypolerad sko. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 11:03 | |
![]() | pion: är id verkligen så bra? är det värt 425kr? sinnessjukt dyrt | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 11:18 | |
![]() | pion: det skulle vara om man pulveriserar sitt eget mineral ifrån exempelvis gobi-öknen | |
| bj-olle | 2010-03-29 11:18 | |
![]() | hanna, jag kör nivea som scrub. mest för att jag gillar att de gör sina förpackningar så mycket "för män". det känns som jag kör formel1 när jag tvättar mig! vräker i mig grönsaker naturligtvis. fast mest broccoli. men jag är sån med allt. köper alltid den tandkräm som är mest glamour och regnbågar på förpackningen. schampoon med diverse kokos eller vad fan som helst som inte känns särskilt renande. förutom williams deo-spray från nk. can't live (if living is) without it. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 11:19 | |
![]() | broccoli är extremt nyttigt man kan leva enbart på det | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 11:19 | |
![]() | en kompis hade kaffesump som scrub | |
| pion ekrot | 2010-03-29 11:53 | |
![]() | wplmr: Ja, eftersom jag känner mig helt nöjd så är det det. Annars slösar jag ju ännu mer pengar på att köpa nya produkter p.g.a att jag inte varit helt nöjd. Ett i-landsproblem mindre. ;) Dessutom har min hy blivit finare, så därför använder jag inte heller sånt smink varje dag. | |
| wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-29 14:50 | |
![]() | jag förstår, men vet ändå inte om jag är övertygad | |