Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-09-05 23:10 | |
![]() | Seth- Det är inte ett barn det är ett spöke... | |
| SethGecko | 2010-09-05 23:15 | |
![]() | iiiiiihhh. som i The Others! Fast, jag har faktiskt sett ungarna på väg från tvättstugan, men de kan ju ha varit vålnader då också... faaaan. nu kommer jag inte kunna somna. | |
| Tess 08 | 2010-09-05 23:18 | |
![]() | Tråkigt med din förstörda nattsömn, tyckte dock att jag inte kunde undanhålla såna viktiga detaljer från dig.... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-06 00:32 | |
![]() | bor i hus men klarar mej inte från puckade grannar hon i huset brevid har satt upp ett vindspel som plingar ty p jämt eller så fort vinden rör på sej ,efter att ha lysnat på det i ca 6 år så bad jag henne med min allra finaste röst om hon inte kunde plåcka ner det,men icke ,nä det är jobbigt med grannar som inte tar hänsyn | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-06 00:36 | |
![]() | Idioter som dammar sängkläder och skit. | |
| schmuppisch | 2010-09-06 11:57 | |
![]() | Jag hör när mina grannar kissar. Speciellt på tidigt på mornarna när byggnaden är helt tyst. Värst var gången då grannen ovanför hade en riktigt dålig mage. Ekade i hela huset. Fan för gamla byggnader. | |
| trasan81 | 2010-09-06 12:02 | |
![]() | Mina grannar är underbara, bakade hallongrottor till dem igår:) | |
| KattaBa | 2010-09-06 12:41 | |
![]() | Härligt med hallongrottor. Jag är inte den hämdlystna eller skadeglada typen egentilgen men när det gäller den här gubb%¤#-n känner jag tillfresställelse när jag hinner få igen hissdörren innan han hinner fram fast jag ser att han kommer. Mohahahaha Vi kallar honom "El Gubbo Diabolo" | |
| granit_70 | 2010-09-06 12:47 | |
![]() | Har en grannkärrig som tvättar åt hela sin jävla släkt...fruktansvärt irriterande.. | |
| reallynx | 2010-09-06 12:57 | |
![]() | Jag bor granne med en Spansk familj, kärringen där har ett äkta sydeuropeiskt temprament =( | |
| Bim1964 | 2010-09-06 15:46 | |
![]() | Har jättebra grannar, bor i bostadsrätts radhus som sitter ihop om tre. Alla här på vår gård är bra. Har visserligen en granne på sidan om som har en väldigt rebellisk tonåring. grannen där bredvid hör ett och annat. Men det hjälper att säga till dom att dämpa sig. Det är väl det Italienska påbråt som visar sig där. | |
| SethGecko | 2010-09-06 16:14 | |
![]() | den förra grannen bredvid mig hade inga problem med att jag spelade hög musik rätt sent på kvällarna, förutom en kväll då jag spelade Bob Marley. Då dunkades det friskt i väggen. Ibland tror jag att folk inte vågar klaga för att de tror att jag är farlig, vore tråkigt om det var så, fast skönt också. | |
| Savi | 2010-09-06 16:43 | |
![]() | Jag har med varit med om det....en granne som var mellan 80-döden bodde under oss när jag fick mitt första barn. Hon ringde hela tiden till hyresvärden & gnällde att det var sånt "busliv" uppe i våran lägenhet...i själva verket var det våran lilla nyfödda bebis hon hörde när han skrek. Vilket var en jävla procedur att förklara för både hyresvärd & tanten. Det slutade med att hyresvärden spenderade en hel kväll hos tanten när vi inte visste om det,för att själv höra på "buslivet" & då fick han höra vem som gnydde & han kom sedan & bad om ursäkt. Tack gode gud att man bor i villa idag | |