Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-06-15 13:01 | |
![]() | Jag kan tänka mig att fixa både det ena och det andra om sisådär fem år när jag börjat förfalla på riktigt. Varför ha taxöron om jag inte vill eller behöver ha det? Varför ha en bekymmersrynka mellan ögonen om jag inte vill eller behöver ha det? Osv. Det är upp till var och en. Jag skiter i hur andra väljer att se ut. | |
| ger055 | 2010-06-15 13:19 | |
![]() | Det är upp till var och en vad de vill lägga pengar, tid och energi på. Men visst ser vissa lite stela och konstiga ut i ansiktet när de har stramat upp och lyft lite extra. | |
| torstensito | 2010-06-15 13:28 | |
![]() | Det är vackert att åldras naturligt är min ståndpunkt. jag tror det blir som med anorexi för vissa, de får en förvriden självuppfattning och ser sig blinda på ev rynkor. Ser inte att skönheten finns där ändå eller tack vare åldrandet som kan ske med värdighet. Men jag kan också förstå att det kan lösa en del dilemman... | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-15 13:50 | |
![]() | Om det bara kunde göras utan att det ser fejk ut så är det ju inga probs, men jätteläppar, bolltuttar och klädnypa i nacken är inte så hot. Jag skulle nog behöva det både här och var :/ | |
| KARR0 | 2010-06-15 13:52 | |
![]() | Jag har stått ut med folks blickar på stranden sen jag var 16 och fick barn. För hur kan den där unga flickan ha hängmage full med bristningar som en annan hundraåring? Nu har jag opererat bort huden och magen är platt och fin. För första gången på 11 år kan jag gå till stranden utan ångest, och slipper konstiga klädprocedurer för att obemärkt ta mig i vattnet. Det är nog det bästa jag gjort i hela mitt liv! Landstinget stod dessutom för kalaset. Heja Sverige! | |
| Lillstölla | 2010-06-15 14:01 | |
![]() | Nån tipsade om att man skulle testa KBT, det är ren och skär skit!! KBT är värdelöst och gör ingen som helst skillnad. Är i alla fall min åsikt, min läkares åsikt med för övrigt. Jag har testat det och vet andra som testat med och har inte hjälp någon det minsta. KARR0, glad för din skull!! | |
| bj-olle | 2010-06-15 14:02 | |
![]() | larvbrud och apbur, om ni gör armhävningar och bröstvårtorna nuddar golvet hela tiden är det nog läge för lite plastkirurgi.... :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:08 | |
![]() | bj-olle: Det enda som nuddar mitt golv är näsan och höftbenen. Jag har funderat på att råka ut för en liten sportolycka och slinta till halvvägs nere i armhävningen så att jag får den där näsoperationen betalad. | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:08 | |
![]() | Lillstölla: Håller helt med dig angående KBT. Jag testade det för ett antal år sedan när jag var sjuk i anorexi. Det hjälpte inte ett skit. Kändes bara som ett skämt! | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:08 | |
![]() | Och nuddar de inte alls så är det nog läge att träna mer ;) | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-15 14:09 | |
![]() | Om man nu gör så är det ju fortfarande mitt val att göra det ,och ingen behöver veta varför jag valde det ,,, ibland funder jag på varför vi jämt ska tycka och fundera på hur och vad andra gör med sig själva och sitt liv och leverne Kanske bättre lägga energin på att fundera på sitt eget liv och S...a i andras Bitte | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:10 | |
![]() | Jag känner ytterst få kvinnor med tränad mage. Kvinnor verkar acceptera att bestå till 90% av deg tills dess att kroppen verkligen förfaller. Undrar ibland vad man förväntar sig om man inte är tränad och slimmad. Förfallet kommer som ett brev på posten om man skippar motion. | |
| bj-olle | 2010-06-15 14:13 | |
![]() | det är synd att det är läkare som måste göra operationen. alla vet ju att läkare må vara experter på hälsa, men de vet ju fucking nada om att ha kul :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:15 | |
![]() | Hehe, de vet fucking nada om estetik också. Jag skulle kräva åtminstone ett år på folkhögskolans bildlinje. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:28 | |
![]() | Jag ser på skönhetsoperationer som något jag kommer att göra. Mitt ända problem gällande detta är helt enkelt pengar och att jag gärna köper tv apparater och andra tekniska prylar istället....Helt OK med ingrepp för att bli snyggare tycker jag. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:34 | |
![]() | Det gick en dokumentär på Svt för ett tag sedan om en kvinna som var den enda i sin familj som inte opererat sig. Tror hon var från Brasilien, bosatt i Sverige. Hennes brasilianska familj opererades av hennes bror som var kirurg. Var rätt komiskt och tragiskt. I hennes fall var det inte riktigt så att en operation bara rörde den som opererade sig för hon blev ju den enda icke-opererade. Nån som såg den? :) | |
| bj-olle | 2010-06-15 14:41 | |
![]() | jag tycker vi skickar lila kuvert till alla som skönhetsopererat sig, så folk runtomkring vet vad som är i görningen här va... | |
| apbur | 2010-06-15 14:44 | |
![]() | Larvbrud, jag såg den, hon var vacker. Lite insjunken och skör sådär. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:44 | |
![]() | Jag hade en jätteintressant dialog med en kvinna en gång som var starkt emot skönhetsoperationer. Folk skulle helt enkelt hellre vara nöjda som dom var eller göra nåt åt det med sunt liv, hård träning etc. Hon var fotomodell..... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:45 | |
![]() | Men bj-olle, det är ju de som ser uppenbart opererade ut som först och främst ska bli stigmatiserade och då behövs inget kuvert. | |