Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-06 21:33 | |
![]() | jag har gliss, den lila flaskan, schampo och balsam, tycker dom är riktigt bra. Just de lila. Mitt hår är färgat säker 5 ggr. långt och torrt men detta funkar. Gör aldrig inpackning. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-06 21:34 | |
![]() | *beige flaska, lila detaljer på korken typ | |
| Gautama | 2011-02-06 23:41 | |
![]() | Varför ska man inte göra inpackning promenad? | |
| ordfröken | 2011-02-06 23:54 | |
![]() | Tressemmé är det absolut bästa schampot/balsamet/inpackn ingen. =) Finns inget balsa som reder ut långt hår som detta! Tro mig =) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-02-07 05:41 | |
![]() | Jag menar att JAG gör inte inpackning, det behövs inte. :) | |
| AMF | 2011-02-07 10:39 | |
![]() | Gör som jag. Hade hår nedanför midjan. Så tjockt o vackert att det hände att jag fick eloger på stan. Tröttnade en dag och lät min man klippa det pagekort för att senare låna hans trimmer och korta av håret till 22 mm över hela huvudet. VILKEN FRIHET!! Sååå skönt att slippa all omsorg om håret. Idag har jag åter page men till sommaren blir det 22 mm igen. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-07-12 23:37 | |
![]() | Jag är frälst på Kerasilk (schampo, balsam och hårkur) som säljs hos frisörer. Har äntligen mjukt hår som är kambart utan slit och utan att bli tungt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-13 16:10 | |
![]() | Revlons färgbomber is the shit! | |
| Mebiti | 2011-07-13 17:08 | |
![]() | Delicious, finns det nånstans man kan se ungefärligt färgresultat av dom? Har letat men inte funnit. Finns en orange som heter Tangerine. Den är orange. Vad jag inte hittar är om den är skrikigt orange eller lite mer naturligt orange. | |
| vinter | 2011-07-13 17:13 | |
![]() | Jag har Rosenseriens proteinschampoo. Med det behöver jag inget balsam och då har jag ändå torrt, tunt och annars ledset hur. Men nu är det fint och blänker! | |
| slånbär | 2011-07-13 17:24 | |
![]() | Någon skrev att frisören rekommenderar att man tvättar håret tre gånger i veckan men det beror väl ändå på hurdant hår man har och vad man gör med det för övrigt? Jag färgar och slingar två gånger om året hos frisören och ca en gång vartannat år permanentar jag mig (jag älskar lockigt hår) och min frissa rekommenderar att jag tvättar så sällan som möjligt helst bara en gång per vecka med schampo och bara inpackning istället för balsam. Jag gör aldrig något annat mekaniskt (torkar, tänger och sånt) så det funkar jättebra. Tvättar håret ung en gång per vecka och det är inga problem-när det börjar bli lite trist så sätter jag bara upp det (har halvlångt hår) så ser det helt ok ut. Kan tillägga att jag är inte ett dugg intresserad av hur jag ser ut så länge det känns bra och jag trivs. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-13 17:35 | |
![]() | Mebiti: Tyvärr inte..Jag googlade på typ "Färgbomb 931/Revlon 931" (den jag använder) och då kom det upp bilder på vissa som använt den ^^ | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-13 17:37 | |
![]() | Hittade en(två) bild(er) irisbersa.blogspot.c...ra nge.html | |
| Megaherz | 2011-07-13 17:52 | |
![]() | Jag har en liten fråga. Vilka tipps finns det när man måste tvätta håret varje dag? Hur ska jag göra det så snällt som möjligt? | |
| Mebiti | 2011-07-13 17:52 | |
![]() | Att jag inte tänkte på det, tack så mycket! Det ser fint ut, den blir det nog! | |
| SkySpy_ | 2011-07-13 17:55 | |
![]() | Alltså jag fattar inte riktigt meningen med inpackning. Håret är ju dött. Är väl bättre att öka intaget av B-vitamin samt undvika att tvätta håret så ofta. Jag läste om en kille som aldrig tvättade sitt hår med shampo, bara sköljde igenom det. I början var det otroligt fett men i tak med att kroppen fattade att den inte behövde producera så mkt fett så avstannade det och håret blev normalt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-13 18:09 | |
![]() | Mebiti Ja den var fin :) SkySpy_ För att inte se ut som en svintoboll efter färgning, föning, plattning osv? :P Killar har ju i regel kort hår som inte går igenom samma slitage som kvinnors/tjejers hår. | |
| SkySpy_ | 2011-07-13 18:41 | |
![]() | Ja jo sant. Killar har i allmänhet kortare hår. Men båda håren är ju lika döda i sig. Jag är ingen expert på hårinpackning ,men vad är det hårinpackning gör för håret som är så bra då? | |
| Dr Juan | 2011-07-13 18:55 | |
![]() | Loreal intense repair har då helt klart fått mitt hår bättre efter många försök på olika sorter | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-13 19:29 | |
![]() | Slätar ut/stänger/vårdar fjällskiktet typ? | |