Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apajävel | 2011-03-31 10:34 | |
![]() | Får kanske förtydliga att det inte enbart är kläder som gör en socialt kompetent, men det är en del av det :) | |
| _SockerTopp_ | 2011-03-31 10:50 | |
![]() | Finns väl inget skönare än att släppa lös brösten efter en dag i bh:n :)) sen om någon råkar se mig, Fine, mina pattar och stör sig någon så får dom väl blunda :) | |
| LovelyLoys | 2011-03-31 10:56 | |
![]() | haha, skippa bh;n, skönare att låta dem hänga fritt :D Är det då folk som stirrar och har sig, de är bara avundsjuka för att deras bröst inte är lika heta ;) | |
| Megaherz | 2011-03-31 11:58 | |
![]() | Jag gillar bh, tycker inte heller det är obekvämt. Och mina hänger tyvärr inte riktigt där de ska, så lite hjälp på vägen är inte fel :) Att gå ut utan BH är för mig som att gå ut utan trosor eller strumpor. Jag känner mig inte riktigt påklädd | |
| DeepBlueEyes | 2011-03-31 12:25 | |
![]() | Jag känner mig naken utan bh. Men när jag inte orkar använda någon ordentlig bh som sitter och skaver ibland, så tar jag sport-bh. Får ont i mina bröst om jag inte har bh =/ Så därför måste jag nästan alltid ha bh... Hemma är det alltid sport-bh, när jag ska på stan eller träffa folk, då blir det ordentlig bh. Jag tycker man bör använda bh om man har en tendens att ha hängbröst eftersom det kan se konstigt ut annars... Det är mina tankar häröver. Alla tänker olika och tycker olika... | |
| blue_moon | 2011-03-31 12:41 | |
![]() | Och vi är olika skapta. Små fasta bröst som mina behöver inget som stöder och lyfter. Eller skaver! | |
| Irkko_Pirkko | 2011-03-31 12:59 | |
![]() | Det ser inte så värst fint ut på någon att gå utan bh, men särskilt fult är det när folk med långa dinglande hängbröst går utan bh. Visst kan man gå hur man vill hemma, men snälla, är man ute bland folk kan man ju faktiskt ha en bh på sig. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-03-31 13:17 | |
![]() | Då är det alltså det att brösten "rör" sig under tröjan som är störande för många...? Om jag tolkar det här rätt så innebär det mao att folk inte vill se bröstvårtor anas genom tyget, bröst ska vara "stilla" och se runda ut under kläderna, och dom får definitivt inte vara "fula". Men att ha BH på sig och ha en urringad tröja som visar naken hud/klyfta av ca 35-40 % av brösten är helt okej? Mig stör det inte, jag bara undrar om jag har uppfattat det hela rätt? Vet självklart att detta inte är allas åsikt, dock mångas tycks det som. | |
| nystan1 | 2011-03-31 13:21 | |
![]() | Har man snygga bröst, så fine. Tror inte mina tröjor skulle sitta speciellt snyggt om inte hade bh under. Sen kanske det bara är jag som är lättdistraherad, men jag har lite svårt att koncentrera mig när det är bröstvårtor ute och flyger ;P | |
| Laserswärd | 2011-03-31 14:32 | |
![]() | Blir nästan lite ledsen över att man har (tillsynes) sådana starka åsikter om hur bröst skall se ut och bete sig för att inte vara vulgära eller stötande. Tycker det finns utseendeideal som är mer stötande en ett par BH-lösa bröst under en tröja som inte ens är genomskinlig. BH = bysthållare inte brösthölje. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-31 14:41 | |
![]() | Det finns nån för alla kan man trösta sig med. | |
| åsnis | 2011-03-31 15:25 | |
![]() | Gud så sorgsen jag blir av en del inlägg. Vad sjutton spelar det för roll hur a n d r a klär sig? Ska den som inte lever upp till d i n a skönhetsideal stänga in sig i en ur ditt perspektiv "acceptabel klädsel" för att du inte ska ondgöra dig i diverse forum. Suck och stön. | |
| tua1 | 2011-03-31 16:03 | |
![]() | Somliga trivs i BH och andra inte. Jag känner mig naken utan BH och tycket det är skönt att ha på sig. Men man få leta länge innan man hitta BH som passa till sin kropp. | |
| AMF | 2011-03-31 16:05 | |
![]() | apajävel; jag känner mej inte socialt inkompetent för att jag är bh-lös. Tycker synd om er alla som ramlat i fällan. Den fälla som talar om hur vi kvinnor ska klä oss, raka ben o armhålor, sminka oss, vara söta och (kanske) till lags. Nej, upp till kamp o börja med era döttrar och söner. Ge dem andra referensramar! | |
| CallmeIngrid - Ej medlem längre | 2011-03-31 16:16 | |
![]() | Jag använder BH enbart pga. att jag inte känner mig bekväm utan. Önskar jag hade mindre bröst, vore skönt att vara utan ibland på sommaren. Något som är värt att tänka på är dock att man aldrig ska träna utan BH, det förstör ligamenten i brösten. Och visst kan man gå utan BH om man vill till vardags, men det kommer även i längden innebära att brösten hänger mer eftersom de inte får stöd. | |
| Grymming | 2011-03-31 16:27 | |
![]() | Hade jag varit tjej som skulle jag gått i BH jämt. Inbillar mig att brösten blir bra mycket mer hängiga utan. Sen handlar det väl mycket om vilken muskelbyggnad man har under. Men gillar man hängiga så är det väl perfekt att gå utan. | |
| hallonblåbär | 2011-03-31 16:32 | |
![]() | Men det är ju klart snyggare när pattarna är på plats!! Eller har jag fel? Har man sillikon är det ju klart att man klarar sig utan BH. Jag har av säkerhetskäl alltid BH på mig, så jag inte snubblar på dom =) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-31 16:45 | |
![]() | Om jag hade så här mycket magfett skulle jag faktiskt inte gå i tajt tröja: www.videos-musicales...it able.jpg | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-03-31 16:47 | |
![]() | larvbrud gillar att vara ironisk: ) | |
| Pocaloca | 2011-03-31 16:47 | |
![]() | ...hm...men ÄR det verkligen så himla fult med naturlagen hängiga bröst? | |