Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2011-06-30 19:25 | |
![]() | Men var är fulstränderna då, och tjockstränderna där vi som inte platsar på samma stränder som alla snygga vältränade? Man vill ju inte göra folk illamående för på min kropp räcker det jävlar i mig inte med ett litet tygstycke över tuttarna för att dölja skavankerna....... | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-06-30 19:52 | |
![]() | Jag tror att det har mycket med mode att göra, det är helt enkelt inte trendigt att sola topless. Jag ägnade mig åt topless-solning i början av åttiotalet, men då gjorde ju "alla" det, även min mor. Däremot kan jag bli äcklad av alla avklädda människor i stan, jag vill inte se män (eller f´damer heller) utan tröja/skjorta när jag handlar mat eller annat. Sen har jag svårt för män i sandaler, fötter, nej tack! | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-06-30 19:58 | |
![]() | Den ständiga diskussionen.... Problemet är att framför allt män men även vissa kvinnor felaktigt uppfattar kvinnobröst som ett slags könsorgan. Kvinnobröst är till för att ge bebisar mat, inget annat. Varför ska de gömmas om inte för kvinnans egen bekvämlighet? | |
| Full i fan | 2011-06-30 19:59 | |
![]() | hej | |
| Full i fan | 2011-06-30 20:00 | |
![]() | jag solar alltid topless. viktigt ämne, by the way. | |
| wertigo | 2011-06-30 20:13 | |
![]() | Men helvete, SKA VI visa hänsyn till invandrare? Dom får väl för helvete anpassa sig till oss o våra vanor! | |
| skogstorparn | 2011-06-30 20:37 | |
![]() | håller med yogamama, ett par sextioåriga taxöron på badstranden kan jag överleva,men en fet svettig bar buk som bordsgranne på uteserveringen fixar jag inte.. | |
| magnusito | 2011-06-30 20:48 | |
![]() | Det finns en tid och plats för allt. Vid matbordet sitter man inte och sväller ut, man tar på sig. Stil kallas det! På badstranden kan man väl sola topless om man tar på sig överdelen när man går och köper glass. Vett och etikett. Har någon hört talas om det!? | |
| The only one | 2011-06-30 20:54 | |
![]() | Jag tycker det ska vara upp till var och en, men så som det ser ut idag kommer en topless kvinna dra till sig ett gäng hungriga blickar. Så väljer man tuttarna i det fria kommer man utan tvekan bli mer populär än om man väljer det motsatta, time changes, kanske kåtheten med? | |
| Krösamajja | 2011-06-30 20:56 | |
![]() | Tycker de är respektlöst att sola topless, Inte hänger jag på badstranden för att se ett par pattar. Sen skulle de aldrig falla mig in att visa mina behag för någon annan än min man! | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-06-30 20:58 | |
![]() | Det tackar vi för. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-30 21:00 | |
![]() | Det är enbart därför jag hänger på stranden, för att se rattar alltså. | |
| vilhelmiina - Ej medlem längre | 2011-06-30 21:01 | |
![]() | Amen sister, kverulanten hehe :D | |
| Gunilla _ | 2011-06-30 21:08 | |
![]() | Kastar man inte lite (lystna) blickar på den man tycker ser bra ut oavsett hur mycket eller lite hon/han har på sig? Jag tror att det är trenden som vänt helt enkelt, för en del kanske beroende på oron att läggas ut på nätet osv. Upp till var och en enligt mig. Oavsett om man ser bra ut eller inte :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-06-30 21:13 | |
![]() | Jag bryr mig föga vad andra ikläder sig, själv solar jag med överdel i offentliga sammanhang, halvnaken på balkongen (som inte har någon insyn). | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-06-30 21:23 | |
![]() | "Det är enbart därför jag hänger på stranden, för att se rattar alltså." Dagens storskratt! 1-0 till Kverulanten. | |
| Miss_jk | 2011-06-30 21:39 | |
![]() | Jag bryr mig inte nämnvärt om tjejer solar topless på stranden, dock skulle jag aldrig göra det själv. Killar med bar överkropp hör hemma på stranden. Så fort de lämnar stranden skall tröjan på. Punkt. Något jag däremot reagerar på är de som hävdar att kvinnors bröst "bara är en kroppsdel som alla andra". Hur skulle ni reagera om hennes kille smekte och kysste hennes bröstvårtor upprepade gånger på stranden? För jag antar att ni inte skulle reagera om han smekte hennes knä eller pussade på hennes axel? Brösten (kvinnors) är ofta förknippade med sex, kanske (och inte särskilt konstigt) just för att de är sekundära könsorgan och i de flesta fall orsak till sexuell upphetsning vid beröring. Mycket oftare än vid beröring av knän t.ex. | |
| malman | 2011-06-30 22:13 | |
![]() | jag tycker inte det passar sig, det är mycket barn på stranden och det känns inte helt rätt då, varför ska man visa brösten på stranden när man inte får det någon annan stans, sen är jag lite rädd av mig, man vet inte vad det är för galningar på stranden, killar som tycker det är okej att våldta kvinnor som är lättklädda osv, ( vilket naturligtvis är fel) men ska inte bli våldtagen om man så går naken, med idioter finns. samma sak jag skulle aldrig låta mina barn gå nakna. | |
| magnusito | 2011-06-30 22:22 | |
![]() | Vansinnigt med nakna barn på stranden. Jag blir alltid lika upprörd. Solen är skadlig! Under ett parasoll sitter man bäst. | |
| malman | 2011-06-30 22:28 | |
![]() | ja men barn vill gärna plaska lite i vattnet och det är väldigt skönt att vara utan blöja i bland. men kanske inte långa stunder | |