Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jooohaan - Ej medlem längre | 2012-02-23 00:47 | |
![]() | Ok, är det bara jag eller är det ett antal personer därinne som talar obegriplig svenska? Jag tänker på killen som snackar Rinkebysvenska, proggskåningen och den där lappen från Jukkasjärvi - eller nåt i den stilen. Damn - jag trodde att jag förstod alla slags dialekter, men där hade jag visst fel! ;) | |
| Grymming | 2012-02-23 08:14 | |
![]() | Joe käkar hormoner och det är därför hans röst låter lite skrovlig. Vill gärna få in honom i huset. Han är ett orginal och lite "dum-kul", inte så världsvan lixom. Skulle passa perfekt där inne! | |
| Gautama | 2012-02-23 08:29 | |
![]() | Hur vet du att han gör det Grymming, har han sagt det? Och varför gör han det? Har han varit kvinna? | |
| Grymming | 2012-02-23 09:56 | |
![]() | jag kan väl inte garantera att det är så men han skall tydligen ha uttalat sig om det i nått sammanhang. Vi kan säga att det är ett "rykte som går " :) Och dom som tar hormoner är sånna som kanske haft problem med utvecklingen. Röst, längd, kropp och annat. man utvecklas helt enkelt inte i det tempot som är "normalt" | |
| Katijoun | 2012-02-23 10:20 | |
![]() | Skum röst verkligen, men charmig! :) | |
| SatanIGatan- | 2012-02-23 12:55 | |
![]() | Skum röst kan vi enas om. Men charmig? Nja. | |
| RaEl - Ej medlem längre | 2012-02-23 13:16 | |
![]() | NÄ, NÄ,NÄ! Vilken fruktansvärd dynga! Man kan ju förstå varför ingen annan kanal än den lilla där det visas köpte in eländet! Jösses, tänk att folk gör precis vad som helst för att få chans till "berömmelse" och bli den pratas om.... | |
| ZmannenZ | 2012-02-23 13:21 | |
![]() | Tv11 är syster kanal till Tv4 så det är ingen liten kanal, dom köper inte dom producerar det eftersom det är populärt program, sen kan man tycka vad man vill. | |
| Katijoun | 2012-02-23 13:22 | |
![]() | Hehe jo, frågar du mig så är han charmig. Kanske lite som Grymming säger att han är lite av ett original, kan nog vara det jag gillar med honom.. O hans smile! :p | |
| Obstinat- | 2012-02-23 17:31 | |
![]() | Jag tyckte att han Joe var super weird. Röstade på Acke eller vad hette, verkade härligt bögig. | |
| granit69 | 2012-02-23 17:57 | |
![]() | Nu börjar det snart,måste springa! Hej! | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-02-23 18:39 | |
![]() | "Jessica är smart" ??? Maken till korkad och jobbig människa har jag aldrig sett!! Nog för att Hannah är jobbig och dryg men jag hade valt henne före Jessica alla dagar i veckan! | |
| Klungan | 2012-02-23 18:52 | |
![]() | Verkar ju engagera folk! Men jag avstår från tittande. | |
| Obstinat- | 2012-02-23 22:56 | |
![]() | Assoo... Började hon lipa för hon var tvungen att välja mellan kött eller fisk? | |
| Gautama | 2012-02-24 00:19 | |
![]() | Hanna W och joe hånglar... jag kräks lite... | |
| kiwiskal | 2012-02-24 02:13 | |
![]() | Ganska skrev jag.. Men jag menar att hon har en empatisk förmåga som många där saknar. Blir ganska äcklad av att alla går på Hannah W så hårt OCH I GRUPP..Speciellt Marcel och Sipan. Så fegt. | |
| kiwiskal | 2012-02-24 02:17 | |
![]() | Sen tycker dom att hon säger såå hemska saker men är Sipan bättre som sagt "Hoppas du dör" "Hora" Till Joe: "Spotta i hennes ansikte och kom i hennes mun" typ. Och "Jag var nära på att dunka hennes huvud i väggen så jag gick för att lugna ner mig" Sen lackar dom satan när hon puttar Juliana lite för att hon stod och gapade som en fyllkärring på Hannah.. Bläää | |
| Grymming | 2012-02-24 08:19 | |
![]() | Hade bara Hanna W varit liiiiite ödmjuk så hade jag hållit med dig. Men nu saknar hon all form av ödmjukhet och förstår inte när hon skall sluta. Sen är det för mycket "göra-bra-tv" över henne så jag spyr. TAGGA NER FÖR FAAN! | |
| Obstinat- | 2012-02-24 10:09 | |
![]() | Haha, hur kan man tycka synd om blogghanna? Hon provocerar ju med flit och blir arg när de blir arga, eh. Sjuk tjej. | |
| kiwiskal | 2012-02-24 15:18 | |
![]() | Vart skrev jag att jag tyckte synd om henne? Jag skrev att jag äcklas av att dom hoppar på henne i grupp och hackar på henne hela tiden. Lägga en lök under kudden och sedan inte erkänna.. Mellanstadienivå. | |