Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2007-08-08 08:14 | |
![]() | Sockerdricka: Och jag som trodde att han sjöng "skrika så det hörs igenom mark och betong"... Men då har jag fått den rätta texten nu då! =) | |
| falafelibröd | 2007-09-05 20:37 | |
![]() | I totos gamla hit Africa tycker jag dom sjunger "I'm just a race down in africa" Men den rätta texten är ju någonting i stil med "I bless the rain down in africa" | |
| falafelibröd | 2007-09-05 20:44 | |
![]() | www.youtube.com/watc...bE ef7-2bwg | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-10-09 12:12 | |
![]() | "Här får du ha det jag minns och bevarar, dagar jag levt och dom vänner jag saknat. mötte de ljus, aldrig tog slut och minnet av dig då, dina färger var blå!" Trodde jag ja..... Så här skulle det tydligen vara. "Här bor nu allt det jag minns och bevarar, dagar jag levt och dom vänner jag saknar nätter då ljuset aldrig tog slut och minnet av dig då, dina färger var blå" | |
| Kia | 2007-10-09 12:45 | |
![]() | Vill berätta om min dotterdotter som var 5 år o ville jämt sjunga den där om tiotusen röda rosor vill jag skänka dig.I hennes version blev det :tiotusen röda trosor vill jag sänka dig. | |
| fen0mena | 2007-10-09 12:53 | |
![]() | brorsan min sjöng så vackert för några år sen, i en låt av dendäringa hiphoparen Ken: KEN, ska jag säga: akta dig för eld o djupa vatten. Det va ju lite logiskt.. Han heter ju lixom Ken :) Synd bara att det egentligen är: MEN, ska jag säga: akta dig.... Vi vann till o med en biobiljett i tidningen Frida för den felsjungningen.. | |
| fen0mena | 2007-10-09 13:05 | |
![]() | I samma stil som ovan nämnda länkar, men den absolut bästa i sitt slag: www.roligaklipp.se/t...n, 142.html :D | |
| BosseBolle | 2007-10-09 18:49 | |
![]() | HAHAHAHA! Den hade jag helt glömt bort, men fortfarande lika rolig | |
| Okej - Ej medlem längre | 2007-10-10 15:03 | |
![]() | Sjunger verkligen Lena Ph Dansa i neon? Vissa hävdar bestämt att hon sjunger Dansa in i ån! | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-10-10 16:08 | |
![]() | Klart hon sjunger "Dansa i neon"! | |
| FrökenKrös | 2007-10-11 10:05 | |
![]() | min kompis fick för sig att hon dansa i new york, hehe, tror hon e lite döv.. En annan kompis e rätt kul oxå. vi hade en förfest för 100 år sen typ, då åkte Brittans låt Toxic på, i allt surr hör vi hur sofia, sjunger : im topsik down slipping under me. vi bara öhhh hallå?? för att inte göra bort henne så sjunger vi högt som faan i refrängen, im TOXIC, för att hon ska lixom fatta att de inte e topsic, men vi lyckades ingen bra, så hela kvällen gick hon och nynna på topsic, hon va så söt och hon lixom fatta inte att vi hade lite roligt åt henne, dagen efter när ho va nykter gick de upp för henne att hon hela kvällen gått och nynnat fel=) | |
| honkan01 | 2007-10-11 11:37 | |
![]() | ja..i min ungdom uppenbarligen för betydligt längre sen än 100 år så hade Chic en hit som hette Freak out.....de sjöng....aaahhhhhhh freak out osv.. orsaken till att jag kallar mig honkan, min namne som för att skilja oss åt kallades lunkan sjöng aaaaafrica......gick inte att övertyga honom om något annat heller.... | |
| Lilla Busan | 2007-10-11 14:37 | |
![]() | Kan säga till er alla som undrat över Irmas låt.. Hon sjunger syssnar för att det inte fanns ngt bra som rimmade o då la dem till ett eget ord bara... Så det så skratt as kul tråd.. | |
| Lilla Busan | 2007-10-12 12:42 | |
![]() | O sen kom jag faktiskt på en av alla dessa låtar man kan höra fel på... Antique hade en slagdänga med låten , tror den hette, OPA OPA... Lyssna på den refrängen det låtr som dom sjunger. Opa Opa käka tårta... Osv.. Haft många goa skratt åt den... Min äldsta son sjöng dessutom då han var liten Lite super duper , bene gonna vini till ABBAS Super Trouper...... Han var så underbart söt då han som 2,5 åring sjöng för fulla muggar för alla som ville lyssna... Kan tilläggas att hans farfars mamma kallades för Super Duper , o John min son, trodde länge länge som liten att den handlade om henne.. *s* | |
| Okej - Ej medlem längre | 2007-10-12 17:41 | |
![]() | Sockerdricka: Jag vet också att hon sjunger Dansa i neon, men vissa andra hävdar som sagt annat. | |
| butterkaka | 2007-10-19 17:15 | |
![]() | sjunger hon inte dansa in i ån ? xD | |
| Ordmonster - Ej medlem längre | 2007-10-19 18:54 | |
![]() | Om man lyssnar på refränget till U2s klassiska "Sunday Bloody Sunday" så låter det precis som dom sjunger "Små negrer i sanden" fast på skånska. | |
| emmylicious | 2009-05-14 10:43 | |
![]() | Smoke on the water, a fire in disguise Det ska tydligen vara "the sky", inte disguise | |
| ppi | 2009-05-14 10:47 | |
![]() | Jag sjöng högt och ljudligt FOLLOOOOW MEEEE, FOLLOOOW MEEE till eric prydz "call on me".. pinsamt länge. | |
| hungerstrejk | 2009-05-14 11:23 | |
![]() | "I feel like a flying beaver" E-type-låten.. haha och så klassikern "Teddybjörnen Fredriksson, Jansson hette han" | |