Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 20 467 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mitzy | 2008-04-10 02:13 | |
![]() | Maken och jag har valt att jobba hemmifrån då vi har ett gäng med hundar, alla adopterade eller räddade på annat sätt. Vi har 3 stycken chihuahuas och en Jack Russel samt tre stycken blandrashundar. De mår bäst när vi alla är hemma men ibland måste man ju ut och träffa klienter eller gå och äta eller så...men vi är sällan borta mer än ett par timmar åt gången. De har två hunddörrar ut till trädgården så de kan komma och gå som de vill. Tre eller fyra ordentliga lekpass ute per dag försöker vi hinna med så att de får motion och stimulans. Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina goa hundar. Det är dessutom bra för oss så vi inte sitter framför datorn för länge också. De som sagt här ovan att hundar är bra sällskap har verkligen rätt. De dagar vårt hus städas och de fyra "stora" hundarna är på dagis känns huset bra tomt. Vi är så lyckligt lottade som fått tag i så mysiga hundar!! | |
piggelin88 | 2008-04-10 03:03 | |
![]() | mjau | |
alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-10 07:51 | |
![]() | Jag har haft ett antal katter också, förutom min goa "Shippis". Faktum är att en av mina katter apporterade kottar och kom tillbaks med dem och lade dem hos mig, de flesta katter jag har haft har gärna följt med på promenader. En Finsk spets som jag hade med mitt ex och Shipperken har lite kattlika drag i och med att de är råttjägare bland annat. Det finns mao många fördelar med båda djursorterna och det går alldeles utmärkt att ha dem samtidigt och att ta promenader med dem tillsammans. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-04-10 09:59 | |
![]() | Måste här också få påpeka att MÅNGA uppfödare INTE avlar "sönder" sina djur. Är själv inte uppfödare, men min kompis är det och jag hjälper henne mycket... Även uppfödare går in och kollar stamtavla på den tilltänkta hanhund de vill använda i avel. De flesta är noga med sina hundar, säljer inte "skit" och kollar upp hundar.... Men iofs har jag hört en uppfödare som själv utförde ett kejsarsnitt på matbordet hemma.... | |
Villse | 2008-04-10 10:04 | |
![]() | Jag har en svensk urhund som det kallas för att den funnits så länge i Sverige. En smålandsstövare som dessutom är den tredje friskaste rasen i Sverige. Han är det snällaste man kan tänka sig och påminner mycket om tjuren Ferdinand i sitt sätt. Han är nu (den 17 maj Norges nationaldag) 11 år vilket ingen tror för att han ser så ung ut. En t o m frågade om han var valp. Lever förmodligen 5-6 år till om inget allvarligt plötsligt tillstöter. ÄR verkligen en hund att rekommendera. | |
Telma | 2008-04-10 10:32 | |
![]() | Jag har en samojed kille på 9 månader. En underbar hund som är lite mer en sällskapshund. Vi har testat lite med att köra drag med hunden både med skidor och släde och det går bra. Samojeder är väldig sociala hundar och älskar i stort sett alla och allt. En mycket go hund som är lättlärd och gillar att jobba lite både mental och med fysiskt. | |
Hedenstierna | 2008-04-10 11:31 | |
![]() | En fransk bulldog, låter sjukt jobbigt. Men annars rolig =) | |
salix - Ej medlem längre | 2008-04-11 20:45 | |
![]() | 2 st Collies, därav mitt fina "efternamn" :-) | |
caarina | 2008-04-11 21:10 | |
![]() | vi har 2 chihuahua,1 blandis (shih-tzu-chinescreasted) o just nu en hel hög med valpar (shih-tzu) fullt upp just nu men kul.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-11 21:13 | |
![]() | Fortfarande en Beagle fröken som heter Zoya:) | |
buggsi | 2008-04-11 21:56 | |
![]() | Har en Eurasier som är två år och som heter Azlan :) snäll men lite busig...han åt upp halva min hörapparat :( | |
Minta | 2008-04-11 22:59 | |
![]() | Samojeder är verkligen härliga, godmodiga, vänliga inte tillstymmelse till aggressioner. Min älskar också allt och alla. Gillar mycket att vara i skogen och gå på kafé. | |
Flammea | 2008-10-23 21:04 | |
![]() | En liten Dansk/svensk gårdshunds flicka som heter Unni.. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:05 | |
![]() | En Aussiekille (blue merle) som hetter Haddóque | |
magnusito | 2008-10-23 21:09 | |
![]() | Engelsk cocker spanniel. Underbar! | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:15 | |
![]() | Min sista hund var en finsk spets, Kiita <3 <3 | |
psycat | 2008-10-23 21:20 | |
![]() | En blandrashane 75%Shetland Sheepdog 25%Jack Russel på 9 veckor | |
ElinHelena | 2008-10-23 21:28 | |
![]() | Hemma hos min mor har vi 7 chihuahuor. Ska snart få en egen, 75% Finsk Lapphund & 25% Siberian Husky, sen en egen Chihuahua :) Längtar! | |
ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:30 | |
![]() | 2 amerikanska cockerspaniels och en schäfer. | |
magnusito | 2009-01-11 14:57 | |
![]() | Röd engelsk Cocker spanniel. 9 mån tik. Underbar! | |