Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:13 | |
![]() | Det finns ju en hel del kvinns man ser med "vanliga" tanttrosor som har fyra skinkor. Det beror nog mer på att rumpan har börjat "hänga" lite mycket.... | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-05-06 01:16 | |
![]() | Varför använder kvinnor trosor överhuvudtaget? Nämen, skämt åsido. Jag visste inte att vad några kvinnor pysslar med är representativt för hela kvinnosläktet, vilket du får det att låta som. Jag visste heller inte att vad du anser om stringtrosor borde vara avgörande för vad kvinnor vill placera sina fittor & bakdelar i. För den delen visste jag så icke heller att alla människor har samma smal & upplever saker på samma sätt. Jag menar, du tycker att stringtrosor är obekväma- därmed borde alla andra göra det också, eller? Att du tycker string är ofräscht [hur nu en bit tyg kan vara ofräscht?!] gör ju automatiskt att alla andra också tycker det? Eller. . . så kanske det finns de som faktiskt tycker att stringtrosor är vackra eller bekväma eller funktionella? Personligen är jag inte så förtjust i stringtrosor & äger endast två par av de otal trosor jag har i min garderob. Men jag har aldrig känt mig konfunderad över vad andra finner snyggt eller bekvämt med detta plagg. . . | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-05-06 01:17 | |
![]() | *LOVA ATT INTE SKRATTA ÅT MIN KONSTIGA GRAMMATIK I INLÄGGET OVAN!!!!!!!!* =O | |
| Ceckes | 2008-05-06 14:03 | |
![]() | Hur som haver håller jag med minoriteten här inne att string inte är obekvämt. Det beror helt o hållet på vilka string du använder. Råkar du köpa fel string så finns det de som är jävligt obekväma också o köper du dessutom en storlek för stor eller för liten så sitter ju ingenting bra..! Det finns ju ett antal människor "där ute" som faktiskt envisas med att tro att de är större alternativt mindre än vad de är o använder helt fel storlekar. Om man använder string med en tråd så finns det ju knappast något som skaver men stringen kan ju slira undan så hela underlivet gnags mot jeanstyget du har på dig ovan o då förstår jag att du tycker det e jobbigt, du tjej som klagar över string.. Det är faktiskt så då att du råkar ha på dig för stora o skaver de så att du får märken efter dom så råkar de dock vara för små. Låt folk gå i det de vill o gilla det de vill o ha på sig vilka underkläder de känner för. Själv använder jag både string o hipsters, beroende lite på hur tighta brallor jag har eller om jag har kjol på mig. Men icke någonsin att jag nånsin sätter på mig trosor där man får 4 skinkor igen!! Never! Är något fult så är det ju när troskanten delar av skinkorna o det är värre än en snygg rumpa med string kan jag o säkert många flera intyga!! Tycker man något är obekvämt så bär man väl inte det? Man bär det väl snarare om det är praktiskt? Och svar JA, string kan vara mkt praktiskt. Däremot kan det se kinky ut om man har string uppdragen i ryggen o lågt skurna byxor. Det är bara fult o töntigt. Och så ute. Det finns ju faktiskt string som är låga nu för tiden o det är givetvis de jag snackar om. Ni vet att det finns olika modeller av string va, ni som bojkottar dom? | |
| Ceckes | 2008-05-06 14:10 | |
![]() | Och naturligtvis så ska man ju klä sig lite efter hur man ser ut kanske? Jag förstår att de som har nåra kilon för mycket inte känner sig nöjda med string när valkarna korvar sig o hänger över trosorna så att man faktiskt inte ser trosorna o då är det ju faktiskt mycket skönare med ett par rejäla trosor, vilket också passar bäst på de överviktiga. Don efter person som det så vackert heter. Man ska ju känna sig fräsch i ett par trosor/kläder man sätter på sig, ingen vill ju se sig själv som en fågelskrämma väl? Då rasar ju självförtroendet ned till botten direkt. Ser man vedervärdig ut i vissa kläder så behöver man ju faktiskt inte bära dom. Undrar om det är ens kropp som gör så att man inte vill bära nåt tro? Det är det nog.. Jag går ju helst inte i kläder som jag tycker jag ser förjävlig ut i. Ingen vill framhäva sina defekter heller, eller? Blir ni upprörda nu för att jag säger så? Ok, men det får stå för er.. En o annan blir ju alltid upprörd över allting, hur fakta det än är. | |
| mamman_ | 2008-05-06 14:57 | |
![]() | Kul att det är så många män som har svarat på frågan om varför kvinnor använder stringtrosor... Så alla ni kvinnor; Varför har män stringkallingar? | |
| TomasLeonard | 2008-05-06 15:00 | |
![]() | Ja... don efter person, jag kan förstå om dessa feta män inte vill gå i stringkalsonger, men vi vältränade vill ju gärna visa opp våra trimmade skinkor. | |
| mamman_ | 2008-05-06 15:03 | |
![]() | Men du, det var ju kvinnor som skulle svara på den frågan ju ;) | |
| milly25 | 2008-05-06 15:04 | |
![]() | ush! String på killar faller mig verkligen inte i smaken, hur väl tränade de än må vara, det ska vara boxer. | |
| mamman_ | 2008-05-06 15:05 | |
![]() | Där är jag faktiskt benägen att hålla med. | |
| milly25 | 2008-05-06 15:06 | |
![]() | Var i Bulgarien där var det massa män som bada i stringisar, hua vilka mardrömmar haha | |
| blåasteblå | 2008-05-06 15:18 | |
![]() | va fan string ska det ju vara det är ju snyggast | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-06 15:26 | |
![]() | Det är sorgligt med man i string, där rumpan har tappat livslusten för länge sen och magen hänger över den lilla framsidan. Varför de bär det? Ingen aning men alla har väl sina skäl. Badshorts gör mannen mycket mer rättvisa. Jag är inte så imponerad av trimmade herrskinkor heller. Kanske jag som är underlig men jag är mycket mer intresserad av framsidan :P | |
| mamman_ | 2008-05-06 15:28 | |
![]() | Håller med, moommesfrites! Kanske bättre vända stringen, helt om ;) | |
| Bergarn1 | 2008-05-06 15:30 | |
![]() | Haha, det är jue skitkul med stringkallingar. man kan ha det på ploj bara för att se reaktionen när byxorna åker av, obetalbart :-P | |
| milly25 | 2008-05-06 15:49 | |
![]() | haha jag skulle springa fortare än kvickt, lusten skulle försvinna helt, ush blä! Men de e ju upp till var man o kvinna o bestämma själv vad de vill ha... fast vad jag hört bör man inte använda det dagligen av kroppsliga skäl.... | |
| minneslucka | 2008-05-06 17:28 | |
![]() | Om människor av båda könen kunde se hur rumpan böljar om man har string och inte stentajta brallor... Ska nog vara supermodellsmalt om inte omgivningen ska bli sjösjuk. | |
| Ceckes | 2008-05-07 23:08 | |
![]() | String alternativt för stora kalsonger utan elastan på män... Männen bryr sig gärna om vad kvinnan har under medan de själva inte bryr sig hur de ser ut i ett par dåligt sittande kalsonger. Killar, ni som vill se tjejer i hipsters eller string, vad har ni själva under?? Det skadar ju inte o tipsa er om att lägga ned boxerfillingar med seriefigurer på tex... Hur snyggt, manligt o sexigt är det då? O när ni envisas med att tro att ni är antingen mindre eller större än vad ni är i omkrets till midja o snoppmått.. så bör ni ju faktiskt köpa kalsonger som är gjorda för er o inte gå i tält alternativt för tighta underbyxor. Inget ser sämre ut än fel storlekar. Personligen tycker jag att hala silkiga boxerkalsonger i storlek "för stort" ser för hemskt ut o är inte min smak, men visst ni får ha på er vad ni vill. Även kalsonger utan ben är fult enligt mig o passar ofta ingen, inte ens farbror Anton 78 år ser bra ut i det. Köp i så fall ett par rejäla med y-front som sitter tight o fast i rumpan så är de säkert funktionella också o håller doningen på plats. Eller använd ett par boxer med miniben för de är både snyggast o fräschast o glöm för allt i världen inte att använda fillingar med elastan i, då sitter de snyggt dessutom o vi slipper se en dallrig påse hänga i baken på er. Men som sagt gå i vad du vill, men skippa då åsikter om hur tjejer ska gå klädda under! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-07 23:17 | |
![]() | Som svar på trådfrågan: Varför inte? Jag torkar mig ordentligt efter toabesök, duschar minst en gång varje dag och byter alla underkläder efter detta tillfälle. Vad är problemet? | |
| Mimikryp | 2008-05-07 23:23 | |
![]() | Jag använder string för att det är skönast. Vanliga trosor åker ändå in i röven, så det är lika bra att ha dem där från början. :-P För övrigt är det så fult när man har vanliga trosor och de liksom kapar skinkorna så man får fyra skinkor! :-P | |