Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 20 201 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bajen01 | 2011-04-06 14:28 | |
![]() | säger bara jävla bensinbolag utnyttja oss bilister fy fan | |
![]() | säger bara jävla bensinbolag utnyttja oss bilister fy fan | |
![]() | oj det blev många men fy fan | |
caughtbock | 2011-04-06 14:31 | |
![]() | Och så retar jag mig på att jag är sämst på att hitta bra musik när den kommer ut. Alltid ett år för sent så att jag känner mig efterbliven. Typ som att jag inte har tid att leta... | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-06 14:34 | |
![]() | Att jag köper hem en hel kartong med cocosbollar när jag VET att jag inte kan nöja mig med att äta bara en boll om dagen. | |
numsan | 2011-04-06 14:38 | |
![]() | Retar mig på att Dyslekso tycker att jag är en enäjblare. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 14:42 | |
![]() | Tack, numsan! :) Och ja, Pottränad, det ligger väl något i det. Världens ensammaste yrke känns inte alltid så lockande. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-06 14:44 | |
![]() | Retar mig på att jag inte var här tidigare och fick flasha med att kunna oxymoron. :P Men ännu mer retar jag mig på att jag måste gå en kurs där jag efter två dagar bara lärt mig att det var Nappe III som föranledde margarinets framställande i slutet av 1800-talet och att kockar och näringslärare ogärna talar om att fermenterade saker är jästa. Eftersom jag visste detta retade det mig inte det minsta att kunna upplysa mina med-deltagare detta så att de får en korrekt bild av vad som lärs ut. I morgon är sista dan. I morgon är sista dan. I morgon är sista dan. | |
bobo flux | 2011-04-06 14:53 | |
![]() | Den totala brist på disiplin jag har idag. Ingenting funkar. Jag ska spela betapet istället. | |
trycksvärta | 2011-04-06 14:59 | |
![]() | Jag retar mig på folk som egentligen inte retar sig på något men när de ser denna tråden så måste de komma på något kvasiintellektuellt att skriva. Se det paradoxala skenet som bländar er i ögonen. | |
Tinna | 2011-04-06 15:04 | |
![]() | Retar mig på att jag bara kommer till röstbrevlådan när jag ringer.. :( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:07 | |
![]() | Ånej, buhu, det är slut mellan Big Brother-Peter Svensson och Agneta Sjödin! VEM kunde nånsin tro det? De skrev ju så vackra ord om varandra för bara någon månad sedan! - Två fantastiska människor är inte alltid två fantastiska människor ihop, kommenterar Peter det hela. Agneta säger att hon kanske skriver en bok om det hela en gång. Gör vad ni vill, så länge ni ger mig en rast. | |
caughtbock | 2011-04-06 15:28 | |
![]() | Retar mig på att jag tror att nån av mina grannar tog ut sina aggressioner på mig genom att sparka/slå på dörren, alternativt dra i handtaget, för det lät som att posten delades ut av en väldigt våldsam brevbärare men när jag gick för att titta var dörrmattan tom... Jag kan inte hjälpa att jag sjunger högt hela dagarna, det är som att andas för mig. Och om det nu är så jobbigt kan man väl ringa på dörren och säga det istället för att bete sig som ett barn. Men det kanske var ett barn? | |
Tinna | 2011-04-06 15:44 | |
![]() | Jag hade velat vara granne med Caught.. Då hade jag kunnat ackompanjera henne på triangel via brevinkastet. ^^ Nu retar jag mig på att jag inte bor i Götet.. :P | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:48 | |
![]() | Hahahaha! Två läromästare är en läromästare för mycket? | |
caughtbock | 2011-04-06 15:49 | |
![]() | Åh Tinna kom hit så jag slipper skämmas så... Vågar inte ens gå ut i trappuppgången längre :( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:52 | |
![]() | Ha ha, japp. What's the sound of two (fantastic) hands clapping? Typ. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:56 | |
![]() | Retar mig på att världskrig alltid utbryter när jag lagar mat. Mitt hem ser städat ut i högst fem minuter. Jag antar att det betyder att mitt livspussel inte går ihop, eller så är jag helt enkelt utvecklingsstörd. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-06 15:56 | |
![]() | Verkligen en kovändning. Inte så fantastiska ihop, trots att den ena lärt den andra allt hen kan? | |
Tinna | 2011-04-06 15:58 | |
![]() | CB. Åh. :( Du har förresten PM. :) OnT: Retar mig på att jag fortfarande kommer till röstbrevlådan när jag ringer syrran.. :( | |