Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:25 | |
![]() | haha ja skitjobbigt med fulla människor som ältar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:30 | |
![]() | Och så Annie, som i sin dans och när hon kysser Martin (det ser bökigt ut, han verkar vilja värja sig) känns som om hon imiterar Katarina eller annan valfri "vild" person. En kameleont är hon. Beklämmande. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:33 | |
![]() | Ja fy, jag gömde mig bakom kudden när de kysstes . Kändes verkligen påtvingat och nybörjaraktigt. Såg inte njutningsfullt ut precis.. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:34 | |
![]() | Blev förvånad när jag såg att hon är 27 år, trodde hon var 19 eller nåt åt det hållet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:36 | |
![]() | Det är Annies vanliga förförarstil. Precis likadant såg det ut när hon överrumplade Patrik och Madde i poolen. :/ | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 01:42 | |
![]() | He he, Patrik som "bad guy"... Ja, möjligen när han skolkar från sina bibelstudier. Snacka om The kristet utseende. | |
| le-lou | 2011-04-05 08:39 | |
![]() | Jessica Karlen verkar lite.... ehum jagvillligga.blogspot.com /. Kolla in hennes Big brother roast, hon verkar inte helt vettig alltså. | |
| cokki | 2011-04-05 09:13 | |
![]() | Hoppas innerligt att det som nu står om Vanessa är bara " tidnings skriverier" Hon kan inte mena allvar med att polisanmäla Gurkan... Hon har ju själv snackat en hel del om både den ena och den andra. Och att hon inte vågar gå ut själv... Vaa!? Hon själv har ju valt att gå ut med sin transexuella läggning i ett sånt program som B.B... Och tyvärr måste man då räkna med att det finns folk som kommer att ha " åsikter" Och det är inte Gurkans fel... Eller har jag missförstått något | |
| AMF | 2011-04-05 09:42 | |
![]() | En eloge till pottränad som klarade så många ronder i denna, Näbbgäddornas, ring. Denna klubb av inbördes beundran där oliktänkande icke är välkomna. Om vi ändå dristar oss till att framföra vad VI tänker och tycker så samlas järngänget som flugor kring en sockerbit och är rörande eniga men också tyvärr SÅ patetiska. Denna tråd blir nog en evighetsmaskin. Ämnet är ju så VIKTIGT! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 09:48 | |
![]() | Har du inte skaffat en hobby än? | |
| giraffspan | 2011-04-05 10:46 | |
![]() | AMF, någon klubb för inbördes beundran är det ju inte. Det finns ju personer som har väldigt olika åsikter om deltagarna, men som ändå kan diskutera på en vettig nivå. Kanske just därför att vi inte ser det som något jätteviktigt ämne (i så fall hade ju trådskaparen lagt det i seriöst) utan just vad det är. En diskussion under snack. Jag har inte exakt koll på vem som tycker vad, men i tråden finns ju olika åsikter om t ex Rodney (någon anser att han är den "bästa" därinne och ska vinna, andra att han är den värsta), Katerina (en del, bland annat jag. tycker att hon är jobbig och gärna får lämna huset så fort som möjligt medans andra tycker att det är just hon som behövs där), om varför Annie beter sig som hon gör i förhållande till Madde och Patrik, om Madde betetts sig omoraliskt eller om hon är helt skuldfri och det enbart är Patrik som inte betett sig snyggt mot Annie eller om det är Annie som bara överreagerar. Jag framför vad JAG tycker, vad VI tycker är ju däremot som sagt varierande. Så jag håller inte alls med i kritiken du framför om att det är en klubb för inbördes beundran. ****** Cookie Jag håller med dig! *skrattar med tanke på ovanstående* När det gäller Vanessas transexualitet så kan jag å ena sidan förstå att personer har ett behov av att synligggöra det. Att de finns, vad det innebär etc. MEN jag har å andra sidan svårt att förstå att man efter att man blivit klar vill skylta med det så och inför allt och alla som det ju faktiskt blir av att vara med i Big Brother eftersom det också skapar tidningsrubriker etc. För transsexuella är ju personer som är födda i fel kropp och som alltså vill bli det ”rätta könet” och sedda som det. Så att man efter operationen vill tala om så tydligt att ”Men jag har varit pojke” tycker jag rimmar dåligt. Rimligen borde man ju bli glad för alla som inte ens reagerar eller reflekterar över det. | |
| le-lou | 2011-04-05 11:01 | |
![]() | patetisk är att inte kunna släppa det faktumet att folk gillar olika program. AMF - du måste ju ha en skruv lös på allvar. | |
| Mouche - Administratör | 2011-04-05 11:17 | |
![]() | AMF: Marsch ut med dig ur den här tråden nu! ----> *dörren är häråt!* Jag har alldeles för mycket att göra för att hinna med att skälla på er så var nu snäll och gör som jag ber er: Låt bli att bråka med varandra! Den som inte gillar tråden kan besöka någon av de andra trådarna. Mouche | |
| Pubbe | 2011-04-05 11:39 | |
![]() | Jag skrattar, för det är så dumt. Haha. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-05 13:04 | |
![]() | Jag fattar inte vad det är som är så provocerande med att det finns folk som kollar på bb och som vill diskutera programmet. Alla andra program som lets dance, melodifestivalen, robinson fotbollsmatcher ishockeyetc där får folk tycka saker utan att det kommer in nån och ifrågasätter gång på gång varför man glor på skiten. Det mesta som går på tv är ju skit, i stort sett bara nyhetsprogrammen som är något att se om man inte vill lägga sin dyrbara tid på skräptv. Löjligt att låtsas att man är en bättre människa för att man väljer att inte kolla på just bb. Ska ni låtsas att ni är bättre människor än vi som kollar på detta så får ni nog slänga ut tvn och gå ur betapet och lägga er tid på något mer meningsfullt och lärorikt annars tycker jag ni kan hålla käften! Eller starta en tråd om folk som glor på bb och gnäll av er där då och bevisa att ni inte är ett enda dugg bättre än vi som är här i denna tråden... | |
| le-lou | 2011-04-05 13:23 | |
![]() | haha. bizzy, dagens bästa inlägg. Tillbaks till trådämnet - HUR skoj är skoltema i BB på skala 1-10? . zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-05 14:30 | |
![]() | Dom borde slänga in såna där bebisdockor som man ska ta hand om. Riktiga barn eller djur skulle nog få hela Sverige att gå i taket och söka sig till denna tråd | |
| Snoosy | 2011-04-05 14:33 | |
![]() | Le-lou, jag håller helt med dig. Tråkig vecka, känns det som iaf. Vi får se?! | |
| Snoosy | 2011-04-05 14:34 | |
![]() | Varför inte fråga tittarna om vilka uppdrag som känns roligast? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-05 14:36 | |
![]() | Tittarna kunde/kan väl skicka in förslag på uppdragsveckor som skulle vara en av veckorna. Kanske för sent nu | |