Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 20 002 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sjutusan | 2008-10-09 13:37 | |
![]() | haha jaa visst är den läskande och uppfriskande! För det var det du menade va ryssbrud??? | |
| sjutusan | 2008-10-09 13:37 | |
![]() | Äh, jag byter väl ett tag då.. | |
| snorklan | 2008-10-09 13:38 | |
![]() | Hua, den bilden har jag inte sett på honom innan. Riktigt så farlig ser du inte ut :D men ni påminner om varandra. | |
| vulcan | 2008-10-09 13:54 | |
![]() | vet inte om jag sagt något liknande förut: Men originalitetsnivån i de femtielva inläggen på temat "Ja e snyggast, ööh!" är ungefär densamma som "Jag tar en i botten" som typ 25% av alla lottköpare sa till mig när jag var 14 och sålde lotter på ett tivoli. Var och en av dem bergfast övertygade om att de kommit på något fyndigt som ingen annan kläckt ur sig tidigare... | |
| skruttdotorg | 2008-10-09 14:01 | |
![]() | Förstår jag dig nu men detta stör dig på något sätt? Eller var det en allmän reaktion bara? Vill du att folk ska förklara bättre varför de är snyggast eller vad var syftet? | |
| skruttdotorg | 2008-10-09 14:19 | |
![]() | Jag tog alltså inte åt mig för jag har inte skrivit "jag är snyggast,blablabal" =) Kram! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-09 14:23 | |
![]() | "Jag tar en i botten" Hahaha. Men vulcan, såna som du och jag som tror att vi kan komma undan med att posta lustigheter i snyggast-tråden i hopp om att i sista minuten bli upptäckta av en agentur är väl inte mycket bättre? Vi vet att vi har det som krävs men vi har varit alltför förälskade i våra intellekt för att låta våra portfolios tala för oss här i livet och det misstaget börjar nu svida rejält. | |
| vulcan | 2008-10-09 15:07 | |
![]() | Ja det vore nåt, jag ser redan mig själv på catwalken. Tyvärr råkade jag titta på femman igår och fick där veta från något orakel på tidningen Cafe att den smala typen börjar bli ute nu och att det är mer biffiga typer a'la Schenkenberg som gäller igen. Exit "Vulcan goes Paris and the glassigaste livsstilsmagasinsomslagen " alltså... Jag har dock ingen anledning att klaga i allmänhet på den här tråden, den har gett lika konkreta som oväntade positiva effekter i mitt liv :-) | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-09 20:34 | |
![]() | Linn79 du är en tvättäkta skönhet :-) | |
| mrperfect | 2008-10-09 21:20 | |
![]() | Jag är en i botten- ta mej :) Jag säger inte vem som är snyggast utan säger bara att det finns många här som skulle få ganska höga betyg av mej :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-09 23:48 | |
![]() | soapan; tack snälla du - nu orkar jag med en arbetsdag till! Du är vacker som en dag själv. :) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2008-10-10 01:27 | |
![]() | Snyggast var nog min tredje fru, hon som stack med rörmokaren en regndisig eftermiddag i november 1976. När jag kom hem hade inte ens hennes kaffe svalnat. Till deras försvar ska sägas att det läckande röret i köket var fixat och diskbänken glänste som efter ett frenetiskt rengörande. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-10 01:28 | |
![]() | Hahaha, vilken tur att det var uppstyrt. Hade ju kunnat kännas lite jobbigt annars. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-10 01:35 | |
![]() | Undrar vem som är domare? | |
| Jollz | 2008-10-10 02:44 | |
![]() | Trodde Vulcan (med dreads) redan var klubbad som vinnare, och att folk numera droppar namn som bara kan drömma om hans potential =) | |
| SämstpåBeta | 2008-10-11 16:39 | |
![]() | något som kan få den trista dag till den trevligaste är när man är på t.ex tunnelbana och man får flirtkontakt med en snygg tjej/kvinna, under resans gång sneglar man på varandra och det riktigt hugger till i magen när man får den där intensiva ögonkontakten för någon sekund, man är så medveten om varandra. Man ser ett gillande, personen kliver av, man ser aldrig personen men vad dagen känns skön och man kommer hem och är extra gosig emot sin partner. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 16:48 | |
![]() | Håller med fullständigt. Är helt övertygad om att det här med att få fysisk acceptans härstammar från tider när vi kunde läsa mer i varandra av utseendet. Varför i hela friden annars skulle det vara så viktigt att bli uppskattad för sitt utseende. Vi kallar det fåfänga, men jag är sjukt övertygad om att det ligger något riktigt djupt i vår personlighet bakom... | |
| SämstpåBeta | 2008-10-11 17:02 | |
![]() | att bli attraherad av utseende är en miljögenetisk acceptans enligt min mening.....bourdieu säger att smak är samhällsformat, vi gillar det som finns runt i vårt samhälle, i alla fall är vi begränsade av det urvalet. Vissa samhällen är det attraktiv att var riktigt fet som på vissa stillahavs öar, jag vill nog säga i och för sig, att aftersom allting globaliseras får vi tillgång till mera intryck, tex tv, internet, invandring, utvandring osv gör oss mer eller mindre medvetna intryck om vår inställning till tycke och smak...det gör att smak och tycke breddas. Jag som är adopterad är övertygad om att jag inte skulle ha samma värderingssmak om utseende om jag växte upp i mitt ursprungsland. Nu tycker jag att de vackraste kvinnorna produceras i de sydamerikanska länderna och så är jag svag för blondiner. I en värld utan dem hade min lista antagligen sett annorlunda ut! | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:16 | |
![]() | Jag gillar väldigt bleka män med mycket mörkt hår... konstigt... | |
| SämstpåBeta | 2008-10-11 20:50 | |
![]() | vampyrer? | |