Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| souldier | 2011-01-05 17:36 | |
![]() | Jag e singel.. nytt kort kommer om nån timma:) | |
| numsan | 2011-01-05 17:40 | |
![]() | Ååhh, tack Karlsson, det var fint sagt! Souldier - lite mer info kanske skulle vara lämpligt? Snart börjar det nog bli dags för en ny matchning här alltså.. :) | |
| Mikael | 2011-01-05 17:42 | |
![]() | Känns som kvinnor i regel har många fler och högre (för att inte säga orimliga) krav jämfört med män. | |
| souldier | 2011-01-05 17:44 | |
![]() | Jag e en snäll kille, är väldigt romantisk och älskar att kramas:) bor i gbg och älskar att hänga på mysiga kafeer=) | |
| 850710 | 2011-01-05 17:48 | |
![]() | Numsan: jag är född snäll, kallar ju dig fixare numera :P btw ska jag lämna mer eller har du koll? | |
| numsan | 2011-01-05 18:50 | |
![]() | Karlsson - Tjadu, det beror väl på om du själv känner att du lämnat en fullgod beskrivning? Jag tror att jag har lite koll, men känner du att det är något du missat så är det bara att fylla på! Information är sällan en dåliga grej.. =) Mikael - Tycker du? Orimliga alltså? Vilka krav är det du anser vara orimliga? Själv uppfattar jag det nog som att kvinnorna i den här tråden har en benägenhet att läsa tidigare inlägg (typ där man skriver att vill man matchas så är det bra att lämna lite info) medan männen snarare är benägna att mest berätta att de är singel och möjligtvis slänger in några få ord om vilka de är. Det finns såklart undantag från detta, och egentligen vill jag definitivt inte hävda att det på något sätt är könsrelaterat, det vara bara en liten observation jag gjorde som reaktion på din observation.. =) Men jag är ganska nyfiken på vilka krav som är orimliga? | |
| Sussola | 2011-01-05 19:02 | |
![]() | Jag är singel och det skulle inte sitta helt fel att bli ihopparad, vem vet det kanske funkar! Jag är en uttåtriktad tjej på 20 år. Jag är inte så kräsen av mig, gör det mesta, umgås med vännerna, tränar och jag bara älskar ishockey (att titta på) ;) Jag är också såklart fan av det bästa laget i Elitserien !!! Min kille då, har egetligen inga speciella krav, bara han är dig själv så brukar det mesta lösa sig..sen så är ju att föredra om han är snäll, full i humor, glad, sprallig, omtänksam...ja att ha några fina goda egenskaper helt enkelt! Flyttade till Gbg i augisti för att studera till bagare och konditor...så en kille som inte tackar nej till att vara försökskanin då jag provar nya recept är att föredra.. ;) Lycka till Numsan =) | |
| Fnesa Plugg | 2011-01-05 20:13 | |
![]() | Sussola skulle jag kunna bjuda ut på en dejt. Jag är naturvän och sportintresserad, plus att jag har några nördhobbies. En sund blandning tycker jag själv. Har varit i alla världsdelar, men blir lugnare ju äldre jag blir. Journalist utan sånt jobb, har andra kneg nu tyvärr. Rik i själen. | |
| LaShanti | 2011-01-05 20:15 | |
![]() | Oj jag blir nästan rörd av denna tråd! Lycka till alla singlar! | |
| numsan | 2011-01-05 20:20 | |
![]() | Sussola - Jag har redan flera tänkbara kandidater till dig, och en anmälde sig ju till och med själv nu.. ;) Det ska nog inte vara något problem som helst med nästa matchning tror jag.. =) | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-05 20:33 | |
![]() | Jag håller med LaShanti. Jag blir superglad av den här tråden. En rar tråd med en massa goda vibbar. Och Sussola och Fnesa Plugg, jag håller tummarna för dejten. Ni verkar så rara båda två. | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-05 20:36 | |
![]() | Lillsyrran. Du och jag på på en cykelfärd in i solnedgången. Vi fikar hos YamahaJet efteråt. <3 | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-05 20:37 | |
![]() | på på? Jag blev så exalterad. :-) | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-05 20:58 | |
![]() | Tystnaden Förutsatt att du tar ansvar för Yamas stigande blodtryck när han ser oss två komma cyklandes, så är det taget. :) | |
| Tystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-05 21:01 | |
![]() | Javisst. Jag vet hur jag ska ta honom. Har en saftig oxfilé i packväskan som jag sliter upp och langar till honom. OBS! Inga grönsaker. :-) | |
| tipitina | 2011-01-05 21:04 | |
![]() | Tydligen jag... men skall nog fortsätta på den banan... | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-05 21:05 | |
![]() | Att jag inte tänkte på det. :)) *skrattar ihjäl mig* :)) | |
| Thoron_ril | 2011-01-05 21:07 | |
![]() | jag ar singel och jag trivs faktiskt med det! karleken kommer nar den kommer! | |
| Mikael | 2011-01-05 21:32 | |
![]() | numsan: Inget specifikt krav som jag såg som orimligt egentligen. Kanske dumt uttryckt av mig. Men när jag ser en lång lista önskvärda egenskaper i stil med "humor, sexig, lång, mörk, rik, självständig, intelligent, etc., etc." tror jag att många tappar intresset. Träffbilden blir ganska liten, om inte obefintlig. | |
| Mikael | 2011-01-05 21:35 | |
![]() | Nu tar jag iofs det här på för stort allvar också. | |