Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 250 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
icy | 2011-11-14 23:43 | |
![]() | Gör jag nog med Lillstölla...godnatt alla... | |
-Delika-tess | 2011-11-14 23:45 | |
![]() | Natti!! Jag ska också gå och lägga mig... hoppas jag slipper mardrömmar om alla vetenskapliga artiklar som snurrar runt.. | |
mrperfect | 2011-11-14 23:50 | |
![]() | äsch...å jag som ville spela med delikatessan | |
Incidental - Ej medlem längre | 2011-11-15 06:56 | |
![]() | Morrn! Hoppas att alla har sovit gott och att ni får en fin dag! | |
Maja G | 2011-11-15 07:27 | |
![]() | Morron! Seg morgon...hade velat sova liiite till. Hostan besökte mig under natten men jag fick iväg honom/henne/den efter en stund,men då var jag klarvaken istället:( Måste köpa mig lite tunnare koftor till jobbet.Gärna lite längre och inte åtsittande. Kallt med bara skjorta eller top...varmt med tröja. Tips någon? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-15 09:48 | |
![]() | Hallå sitter i väntrummet hos tandläkaren.detta är hat läge nr1 jag är sjuklit rädd för tandläkaren.tyck lite synd om mig nu tack | |
Lillstölla | 2011-11-15 10:09 | |
![]() | Lider verkligen med dig Titti!! | |
Lillstölla | 2011-11-15 10:15 | |
![]() | Godmorgon på er förresten:) | |
-Delika-tess | 2011-11-15 11:03 | |
![]() | Godförmiddag! Sitter med headset och lyssnar på föreläsning. Och vad händer precis som han ska börja prata?? Jo, pannan kokar! *suck* Ner i pannrummet och försöka göra nåt... jaja, nu har jag i alla fall lyssnat ett tag. Kafferast nu och snart börjar vi igen :) | |
-Delika-tess | 2011-11-15 11:06 | |
![]() | Maja- Vad kul att kunna ha lite "fina" kläder på jobbet :) Själv ser jag ju alltid exakt likadan ut, kan ev vara frisyren som skiljer lite.. men uppsatt! Jag tror på några tunnare koftor, de kan man välja att ha knäppta eller öppna beroende på hur kallt det är. Kolla Ellos eller HM eller nåt, tycker det finns massor med koftor överallt! Lite längre kofta är nog också bra, se det täcker gumpen lite :) (jag gillar såna koftor, men det beror på att jag inte gilla att visa min feta bakdel) | |
blue_moon | 2011-11-15 12:48 | |
![]() | Maja: snygga västar finns i många snygga modeller och material. Själv har jag många - i stickat, fleece, jersey, skinn och täck-. www.google.se/search...CF gQ_AUoAQ | |
blue_moon | 2011-11-15 12:49 | |
![]() | Väldigt snyggt! Så går det när man har bråttom. :) | |
Lillstölla | 2011-11-15 12:49 | |
![]() | Suck, verkar inte kunna komma igång alls idag, får inget gjort. Och har massor som måste göras, hatar dessa dagarn när jag inte har nån ork :( | |
blue_moon | 2011-11-15 12:53 | |
![]() | Känner igen mig! Ibland är det bara så seegt. :/ | |
Lillstölla | 2011-11-15 12:54 | |
![]() | Mm, och det suger! Vad gör du idag då Blue Moon? | |
Sigrids mor | 2011-11-15 13:13 | |
![]() | Oj oj oj så produktiv jag varit idag. Farmor och farfar har varit hos oss sedan i torsdags afton (dom bor 60 mil från oss) och i morse åkte dom hemåt. Det är riktigt roligt när dom kommer och vi gillar verkligen att umgås - men det blir riktigt intensivt med två vuxna till i huset. Dessutom vill barnen gärna vara lediga från dagis och fritids för att vara med dom. Hej och hå! Men det har gått fantastiskt bra och jag har hunnit med en hel del skolarbete. Idag åkte svärisarna hemåt och jag har städat. Först plockat hela övervåningen, sedan dammat hela övervåningen....nu en kopp te innan jag ger mig på dammsugaren och våttorkningen. Tur vi bara har sovrum och hall nere. ;-D Det är ju liksom meningen att jag ska städa där också. Hehe! Idag ska jag nog börja vägen nedåt i vikt. (igen) 5 kg till nyår? Känns det realistiskt? Det blir en kamp då jag är med i en 5-kg-till-nyår-tävling. :-D Ha det gott alla och passa på att slöa och slappa så mycket ni kan. :-) Maja: Här finns det grymt mycket snyggt i många olika prisklasser. :-) www.laredoute.se/Lis...ry Id=52966 | |
Lill-IT | 2011-11-15 13:39 | |
![]() | Hej alla! Roligt att du kikade in Tess syrra:) Titti, jag hoppas att det gick bra hos tandläkaren <3 Stöllahjärtat.. jag skickar ett lass kramar och lite ork till dig.. men bara lite. Jag har inte heller mycket av den varan idag ser du. | |
Lillstölla | 2011-11-15 13:53 | |
![]() | Hej Lill<3 Glad att se dig:) Och tack så väldigt mycket, underbar du är som delar med dig! *kramar om* | |
Lill-IT | 2011-11-15 14:02 | |
![]() | Har laddat igång en kalops.. Jobbade förmiddagen och är nu ledig till fyra.. sen är det två möten på raken. | |
Lillstölla | 2011-11-15 14:16 | |
![]() | Kalops är gott! Hoppas mötena inte drar ut på tiden. | |