Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 514 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:15 | |
![]() | Rothea,jag slår mig inte för bröstet jag är inte ens i närheten att vara en sådan person,Det är bara mänskligt att ge till dom som inte har. | |
skrutta00 | 2014-10-12 13:23 | |
![]() | Men käre Nora....nu får du väl endå tagga ner en smula.Att du uppfattar mig som lögnare och ej trovärdig är ju faktisk ditt problem.Har du personligen varit i kontakt med social och polisväsen och pratat med dom???? Väl..JAG har det för på min hemort uppträder tiggarna på säkert helt annorlunda sätt än på alla andra platser i Sverige....helt visst är det nog så..I hela Västra Götaland ..har tiggarna ett helt annat sätt att tigga än resten av Sverige om jag förstår dig rätt??? Hmmm...jag skulle vara lite mer försiktig med att sticka ut hakan så mycket dom du gör... i dina underliggande meningar kallar du mig lögnare ok det är inte ok!!! Jag tycker du skall ta ett telefonsamtal till polis och socialförvaltningen ang våra tiggare:) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:29 | |
![]() | skruttan,varje gång du ser den nya BMVn köra iväg eller den nya volvon med tiggare kan du ta bilnummret och pm:a det ? | |
skrutta00 | 2014-10-12 13:34 | |
![]() | VA menar du nu ttiittii....varför skall jag ta bilnumret och skicka det på pm till dig!!!??? Lite väl långsökt eller!!! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:40 | |
![]() | nä,det tycker jag inte ,vore kul att kolla vem som äger bilen och vad den personen tjänar /år och var hen bor,och sedan tipsa tv eller någon tidning om att göra ett sensationsprogram om dom | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:42 | |
![]() | Är du säker på att det är hos polisen du har varit?? Så här säger polisens pressansvarige Varg Gyllander avfärdar även detta påstående från Sverigedemokraterna. – Jag känner inte till någon forskning som visar på det och jag ser inget stöd för att göra den kopplingen. Hos polisen tittar vi på individer och inte på organisationer. Om det är så att en person begår brott så lagförs denne för det. Huruvida de också är tiggare eller något annat intresserar vi oss inte för. expo.se/2014/sa-ljug..._6 512.html | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:43 | |
![]() | till skrutta var inlägget. Läs gärna hela länken. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:44 | |
![]() | skulle ha varit citattecken från Varg och vidare till slutet. | |
skrutta00 | 2014-10-12 13:50 | |
![]() | Men nu blir jag faktisk riktigt förbannad på dina utlåtanden om mig....igen har du mage att förtäckt kalla mig lögnare....akta dig lite nu va....borde kanske få en varning du av spelvärdarna här!!!! | |
skrutta00 | 2014-10-12 13:50 | |
![]() | Nora..inlägget över var till dig och ingen annan!!! | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:51 | |
![]() | va? lögnare? Jag bara frågade. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 13:57 | |
![]() | jag utgår från att din tyssnad skrutta betyder: att det inte kommer komma några tiggarbilnummer på nya volvo och BMV | |
skrutta00 | 2014-10-12 14:03 | |
![]() | Jasså....nej det var faktisk inte en fråga.När fler än jag reagerar på hur du skriver dina inlägg till mig med förtäckta påståenden att jag är en lögnare kan du nu faktisk inte gömma dig bak att ..."Jag bara frågade"... Du som inte tror på va jag säger...jag ljuger ju enligt dig Nora....Ring eller uppsök polis och social!!@ | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-10-12 14:06 | |
![]() | Jag letade och hittade det här uttalandet ifrån polisen eftersom du tyckte att jag skulle kolla ditt påstående. Duger inte det här? Om jag ringer så kan väl inte du vara säker på att det jag kommer att svara här är sant. Eller skulle du? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 14:08 | |
![]() | varje vecka träffar jag ifo,som hette soc för några år sedan.Vi har diskuterar detta, Och alla tycker lika dant Och det är förfärligt att tiggare ska behöva sitta och tigga och alla är sammstämmiga,Och vad Polisen tycker går att läsa i länken ovan och det är inte i närheten av vad du skrutta beskriver | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-10-12 14:11 | |
![]() | skrutta du talade med soc skriver du måste vara ganska många år sedan,det har hetat ifo i gaska många år | |
skrutta00 | 2014-10-12 16:03 | |
![]() | Jag skrattar lite nu faktisk...ni roar mig ttittii och Nora:):) Det roar mig att du ttiittii att du har pratat med hela Sveriges socilala myndigheter eller som du kallar dom IFO....verkligen...skratt ar...och igen har du läst va polisen säger.Jag tvekar inte en sekund på att du tror på det du läser och då räcker den sanningen för dig....hela poliskåren och Sveriges socialväsen tycker altså att det är synd om tiggarna.Väl...tro det ttiittii. Det var inte de upplysningarna som jag fick av båda myndighetsorgan för 2mnd sedan. Nora...jag tänker inte som du och jaghar ingen anledning att människor skulle skriva regelrätta lögner här.På sig själv känner man altså inte andra Nora:) | |
skrutta00 | 2014-10-12 16:07 | |
![]() | Ttiittii starta en tråd vet jag där du ber alla skicka bilnumret på bilarna som hemtar och släpper av tiggare.Jag tror du kommer att få veeeeeldigt många svar!!! ;) ;) | |
dinodog | 2014-10-12 17:20 | |
![]() | Ingen kommentar från länken jag skickade på föregående sida? | |
kryddeluntan | 2014-10-12 18:10 | |
![]() | Jag fick tyvärr inte upp den Dinodog, försöker på datorn imorgon. | |