Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 11:58 | |
![]() | På soc som inte tar sitt ansvar,i söndags kom det en liten full man till kyrkan,efter kontroll så visar det sig att han är hemlös och inte är mantals skriven någonsans.han vamdrar runt i kyrkornafår litert att äta och i natt blev han lobbad för fylleri,han har varit hemlös i många städer i sverige.och ingen tar ansvar för honom det retar mig helt sjukt mycket,när jag talar om för honom att det inte finns pengar han kan få så börjar han gråta och han talar bra Finska,han ser inte ut att ha tvättat sig på några år.hur det nu är så stöter jag altid på dessa människor och jag kan inte låta bli att tycka om dom,men dom som jobbar på soc och får sina löner av våra skattepengar,och är ditsatt för att lösa det för sådana här människor dom gör inte ett skit presis som vanligt,varför finns dom ?varför går det inta att sammarbeta med dom för | |
| Lill-IT | 2013-05-21 12:56 | |
![]() | Retar mig på värk i axeln. Länge sen sist.. men jag vill katten inte ha tillbaka det. :( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 13:09 | |
![]() | Sitta hemma och vänta på ups är inte min grej. Kom igen nu! | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-21 14:49 | |
![]() | grundsnyggs kommentar om övernitisk forumpolis är borttagen. Oväntat! Det kan man ju reta sig lite på. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 14:50 | |
![]() | Retar mig på att din nog försvinner snart också. | |
| Lillstölla | 2013-05-21 15:18 | |
![]() | När man ringer FK och får den där datoriserade rösten som talar om var i kön man befinner sig och får höra " Du har plats ett..." och då hinner tänka "ja men detta går ju snabbt" enbart för att höra rösten mala vidare med "hundrafemtioåtta". Så inte plats 1 utan 158. Jippie! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-21 15:32 | |
![]() | Översaltad halloumi, trodde jag köpt naturell. Blörk. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-21 17:27 | |
![]() | Skulle vara kul att höra dig säga "blörk" på riktigt. ;) | |
| Lillstölla | 2013-05-21 17:31 | |
![]() | Inskränkthet, okunskap, fördomsfullhet och ren idioti! | |
| MelonMint | 2013-05-21 17:34 | |
![]() | Grannen började precis klippa gräset och där rök min tupplur. Jaha, lika bra jag ger mig ut också då. | |
| corlini | 2013-05-21 17:57 | |
![]() | boxerkanalerna dog igår och kundtjänst hade anställt en efterbliven. | |
| corlini | 2013-05-21 19:27 | |
![]() | läste om att man hittat kroppsdelar i ett ödehus utanför boden, läser att polisens talesman säger att man inte kan utesluta brott!!! NÄHÄ!!! hur fan skulle bara vissa kroppsdelar från en person hamna i ett tomt och låst ödehus om ingen begått ett brott?? man kan nog säga att korkade uttalanden är vad som retar mig just nu. | |
| blue_moon | 2013-05-21 19:43 | |
![]() | Otäckt och sorgligt. Men åt polisens löjligt försiktiga uttalande kan jag inte låta bli att skratta. Absurt. | |
| dinodog | 2013-05-21 20:09 | |
![]() | Åkte buss till stan idag. En man kom på bussen med barnvagn. Mannen halade fram en mobil och började fippla med den. Det stackars barnet satt i vagnen och försökte förgäves få ögonkontakt med sin pappa. Han ville upp och titta ut genom fönstret såg jag. Han sträckte armarna mot sin pappa men han var för upptagen med att läsa Aftonbladets sida. Tycker man ser det ofta att föräldrar går och pratar i tlf medans barnet försöker få kontakt med dom. Sådant retar mig. | |
| corlini | 2013-05-21 20:24 | |
![]() | det är därför kroppsdelar hittas många år senare | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-21 21:10 | |
![]() | Hunger | |
| Björn K-hamn | 2013-05-21 23:25 | |
![]() | Min naivitet när jag trodde att det skulle lugna sig för ett par veckor sedan. Nåja, jag är en oförbätterlig optimist, innan midsommar ska jag nog få till årets första paddeltur. | |
| bobo flux | 2013-05-21 23:45 | |
![]() | När man inte blir lämnad ifred. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-22 07:06 | |
![]() | Småaktiga typer som ältar till förbannelse. Grow. Up. | |
| corlini | 2013-05-22 07:10 | |
![]() | ältar folk såhär dags på morgonen null? byt umgänge, en ny dag är en ny dag och man börjar den aldrig negativt. | |