Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:40 | |
![]() | Ha ha, "visselpipan och babyoljan"... Fy satan, jag tyar inte mer! | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:42 | |
![]() | Värst vad du var lättroad ikväll Sylvia;) | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:43 | |
![]() | Blu Fox vet jag var det är för jag brukar alltid springa in dit dagen efter och köpa skosnören till mina 20-håls, så svåra att hitta i vanliga affärer *lol* Hahaha :) Jag har studerat konst men måste göra dig besviken för det är tyvärr mitt eget ansikte jag får dras med här. Har flera ggr försökt ladda upp en bild där jag har sminkat mig som Fjodor D, men den blir inte godkänd trots att det faktiskt också är jag. Jag bor inte i Gnarp men nästan. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:44 | |
![]() | Vad är det som gär att du tror/trodde att jag är en man om jag får fråga? | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:46 | |
![]() | Tack för klargörandet Budalv. Hade inte velat ha ett crying game-moment på vår date. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-23 03:51 | |
![]() | Jag vet inte, Budalv. Kanske att du har ett kylslaget drag som inte rimmar med "utsattheten" i dina bilder. Du känns som både den som exploaterar (manlig konsttudent) och den som låter sig exploateras (kvinnlig modell), förstår du? Strataeast, haja att det inte är jag som är lättroad - det är du som är rolig! | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-23 04:02 | |
![]() | Vi från rikets värn i väst har ju blivit välsignade med en jävla portion humor och det skall vi vara glada för. Nu säng, tack för en trevlig avslutning på kvällen. (Moderatorerna lär få ett jävla jobb med att städa upp här;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-23 04:08 | |
![]() | Detsamma, Strata!:) | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-11-23 04:16 | |
![]() | Intressant, Sylvia. Jag och en annan tjej hade en gång en låtsasprofil på ett annat community där vi låtsades vara en konstfotograf. Han tog kort på bundna skyltdockor, ben i fula tights och skrev till Angel_40 och WinterDream666 att det vore ett nöje att få fota dem i korsett. Så jag antar att jag har en knullgubbe i mig nånstans (gör det lättare för admin att rensa). Om jag var man skulle det vara ganska bra gjort av mig att skriva hysteriska inlägg om min häst i varenda djurtråd... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-23 04:28 | |
![]() | Jag läser aldrig djurtrådar, hade kanske bedömt dig annorlunda om jag gjort det...:) Nä, dags att sova. God natt. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-11-23 04:54 | |
![]() | Det är jag övertygad om! Också finns en massa hänvisningar till min kära moder överallt. Jag skulle hemskt gärna vara en homosexuell flickfotograf med Elfriede Jelinek-komplex, men så är ej fallet. God natt :) | |
RikaM | 2008-11-23 09:39 | |
![]() | Jag har en liten nyckelpiga på högra skulderbladet. En möhippepresent från mina kompisar! :D | |
Miss_jk | 2008-11-23 10:19 | |
![]() | Jag har en tribal i svanken och en murgröna runt överarmen. www.pixbox.se/pic_sh...53 972.html Här kan man läsa om fler personers tatueringar om man vill: www.betapet.se/forum...=- 0#382354 www.betapet.se/forum...=- 0#597956 | |
Tamoshante | 2008-11-23 11:28 | |
![]() | Den här på insidan över hela överarmen, www.student.nada.kth...fl arge.gif Och ett blått cerimoniellt lejon hållandes en stav på skuldran. Funderar på en pinuppa över underarmen, letar efter uppslag. | |
TopBanana | 2008-11-23 12:01 | |
![]() | Jag har min gamla hund på skuldran; verkligen likt, på så sätt stannar hon med mig för resten av livet. Och så en liten delfin snett under naveln, som man kan gömma under bikinin om man inte vill visa den. | |
Mimikryp | 2008-11-23 13:35 | |
![]() | Ja, jag har en "Leif" (ett slags huvudfoting med solglasögon) på överarmen och så ett notband runt ena ankeln. | |
StinaD | 2008-11-23 13:40 | |
![]() | Jag har ett tribalhjärta med stjärnor runt på v. skuldra. En stor papegoja på vänster sida av vad/smalben och ett armband (frihandsritat med blommor och blad alltså helt unikt) på höger handled. Min absoluta favorit är armbandet, främst för att det aldrig någonsin kommer att komma någon med ett likadant. Jag är inte färdig än dock... more to come... min gubbe han har 11 st... tror jag... om det inte är fler ändå. | |
oddball63 - Ej medlem längre | 2008-11-25 20:54 | |
![]() | Ja det är jag. Klöver,Spader,Hjärter och Ruter symbolerna sammanvävda med varandra på ena överarmen, en Viking på andra, En orm till hälften dold under en fjäder på ena underarmen och ett blödande hjärta genomstucket av en pil på andra underarmen. | |
fal3n | 2008-11-25 20:59 | |
![]() | mm, fylleångest, men tur man döljer den hela tiden. :P | |
Intet | 2008-11-25 20:59 | |
![]() | Har en reaper i nacken och ner på ryggen. Han är het! | |