Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 256 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:11 | |
![]() | mamma! | |
| Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:12 | |
![]() | *asg* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:12 | |
![]() | HAHA | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:16 | |
![]() | detta är två goa gubbar så jag buntar ihop dom till en och nominerar dom tillsammans.... fast elle är ju snäll också *nu blev det problem* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:17 | |
![]() | nä vita, jag är inte ett dugg snäll :) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-12-04 20:28 | |
![]() | uppskattar det vita, du har i alla fall vett att erkänna min existens till skillnad från salladsgaffel... ;) | |
| Narna | 2008-12-04 21:36 | |
![]() | förlåt att ja övergav er björn å myny:D jag var tvungen att lämna, men jag styrker björns påstående och kan lägga till att Myny orkar alltid lyssna även fast hon ser ut å ha tråkigt:D tack myny för du monimerade mej typ:) Myny äre snäll i alla lägen! Hon frågar alltid (?) först | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:30 | |
![]() | Hahaha :D | |
| Nemi | 2008-12-04 23:56 | |
![]() | ..vänta lite.. är detta "släktskap utan blodsband"-tråden? ;) Tänkte roa mig med att läsa nomineringar till "snällast på beta" men så hamnade jag mitt i någon familjediskussion och nu tänkte jag försöka putta över den diskussionen till sin hemma-tråd genom att kasta in två UNO-kortlekar i den som det kan familje-kivas över.. :) *kastar över kortlekarna* Sådärja, nu kan nomineringsbabblandet fortsätta (huruvida dessa nomineringar och denna tråd egentligen är så mkt mer än vanligt snack-snack eller ej är inget jag bryr mig i utan jag vill bara sortera upp de olika varianterna av snack till där de hör hemma :) ) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-04 23:57 | |
![]() | men lilla stora dudde, det vet du väl att du mer än väl existerar för mig, bry dig inte om högaffeln....fast ha e ju go han med. Nej välja mellan er två går icke....NI ÄR BÄST ;D | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-05 11:02 | |
![]() | Jag e faktiskt jättesnäll.. säger tjo, morrn eller hej i natten innan match *s*.. o sen tackar ja efter match.. säger grattis eller snyggt vid varje rullning :)..dock inte min egen *s*. Ger aldrig upp o skriver alltid tbx om nån skriver nåt till mig inne i matchen... dock inte om nån kallar mig tönt... *s*.. osså tycker ja ju naturligtvis att alla som hjälpt mig e supersnälla.. o då menar ja inte bara me ett bidrag utan även alla som gett mig tips :) Tack för mig.. GRUPPKRAM! | |
| Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-05 14:16 | |
![]() | Vissa är så snälla att de blir flata. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-05 14:19 | |
![]() | Får man säga flata på beta? | |
| Femme_Fatale | 2008-12-05 14:23 | |
![]() | Jag är elakast på Beta... *moooooooahahaha* =) | |
| Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-05 14:27 | |
![]() | Ja, och det ligger ju inget nedsättande i det. I vår lilla kurs "Vi lär inte för skolan vi lär för sällskapslivet" samtalar idag Plattetyders Muja Hedin med folklivsforskare Fridolf Ruthin i frågor som gäller seder bruk och etikett. Fridolf Ruthin är inte bara statsvetare och samhällsvetare utan också mycket kunnig i möbelfrågor, bl a sängvetare. Frågor i anslutning till kursen återfinns i tidningen Rösters senaste nummer, där bl a en anonym insändare kräver besked i denna fråga: Hur länge ska dessa gagghökar tillåtas förorena etern med sitt evinnerliga pjämmel? Varsågoda, min herrar. Dagens avsnitt heter Aj, aj, aj, så får man inte göra. Auf wienerschnitzel kära slöläsare. *Fritt citerat från numera nedlagda radioprogrammet "Plattetyder". | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-05 14:33 | |
![]() | :D | |
| Tess 08 | 2008-12-05 14:51 | |
![]() | Jag hade precis tänkt nominera Robbs, men nu efter det där inlägget... ja, då vet jag inte... (fattar inte så mycket av det iofs) | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-05 18:31 | |
![]() | Man får säga flata men inte så de blir tills ett skällsord..fattar inte varför man inte får säga de annars..vi flator säger ju själv flator om oss själva o andra homosexuella tjejer *s*.. jag e flata kort o gott... | |
| Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-05 18:48 | |
![]() | EssQ: <3 | |