Spelrum
Giraffen10
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade10
Mobilspel
Pågående19 243

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hannaroman - Ej medlem längre2009-03-02 21:41
Antal inlägg: 3306

bove: Det står tydligt i första inlägget att man han gav blanka fan i liknande trådar :D

Viktor_M - Ej medlem längre2009-03-02 21:42
Antal inlägg: 1637

och så det trevliga exemplariska beteendet som vi talade om..

trashone - Ej medlem längre2009-03-02 21:43
Antal inlägg: 18678

Ja man kan tro det var jag där..

vita_syrener - Ej medlem längre2009-03-02 21:43
Antal inlägg: 22144

Jaha, där fick man för att man var seriös. Orädda personer med god självkännedom är för mig de som låter varje människa vara som den är, utan att kasta över egna värderingar. Ett exempel: En dement farbror vill sova med kostymen på, då tvingar jag inte av honom den, med den avsikten att han ska må bra när han ska sova. Där lägger jag undan min egen värdering.

Prositi2009-03-02 21:44
Antal inlägg: 539

trashbone: Ironin flödar...*ler*

Ser bra ut2009-03-02 21:44
Antal inlägg: 73

det som du inte ville tala om? se där, inte nog med att en del inte håller sig till ämnet. de går även som katten runt het gröt. tala ur skägget vetja. eller, ja du hajar

Ser bra ut2009-03-02 21:46
Antal inlägg: 73

"ser bra ut

man jävlas inte om man skriver på ett forum, vad som skrivs här är väl inte så viktigt att det är värt at t komma ihåg eller refereas i dagstidningar?? oavsett hur seriöst det är?"

jo det anser jag att man gör om man går in för att sabba. och det är uppenbart att en hel del gör det här. har inte sett det fenomenet i något annat forum faktiskt. (även om jag nu inte hänger på så många)

mrperfect2009-03-02 21:47
Antal inlägg: 11437

passagens forum är rena katastrofen beträffande politik t ex

trashone - Ej medlem längre2009-03-02 21:47
Antal inlägg: 18678

Läder: Nej. De "viktiga" är och gråter ut över att andra förstör deras fina chatt som är förtäckt till seriösa inlägg.

bove2009-03-02 21:48
Antal inlägg: 1333

mrperfect: Flashback är trevligt också. Om man är nazist.

mimmipigg12009-03-02 21:48
Antal inlägg: 370

Vita. OK, det du säger är sant, men det är inte riktigt det den här tråden handlar om...

Skugga2009-03-02 21:50
Antal inlägg: 6559

Jag måste få säga att jag har inte sett särskilt mycket av den typen av inlägg som kritiseras så starkt här: "titta på min bild" "Är jag snygg" etc. Och då läser jag ändå väldigt mycket mer än jag skriver. Kan det vara så att läsaren lägger in egna värderingar/fördomar och förstärker ganska harmlösa kommentarer?

Tess 082009-03-02 21:54
Antal inlägg: 18003

Jag har letat efter trådar med dessa inlägg...
Vissa trådar kan man, genom att läsa rubriken, gissa sig till att den är bra larvig, men de andra... ja, kanske något enstaka OT-inlägg eller ett on topic-inlägg med en komisk twist...

Och om det är en tråd med 15 sidor eller mer tycker jag det är förlåtet med ett inlägg med "Hej, vilken fin bild du har"....

Kirkelina2009-03-02 21:55
Antal inlägg: 972

Jag har inte heller tänkt speciellt på den typen av inlägg. Kanske har jag ignorerat dem omedvetet ;) Däremot har jag sett trådar som förstörts för att en del inte kan låta bli att förlöjliga trådskaparen eller det ämne eller fråga som den tagit upp.

blankomblank2009-03-02 21:56
Antal inlägg: 1403

smart ser bra ut!
Bjuda in alla tramsare att försvara sig och sedan står du inte ut med dina besöksinlägg. Hade du öppnat en tråd för seriöst snack hade jag förstått din attityd bättre.
Måste även tillägga att jag tycker du använder ett ovårdat språk ( halvskrivna svordomar, insinuationer om vissa användare, slarvigt skrivna trådar etc.) så hur ska man kunna ta dina inlägg seriöst, som du kräver. Förresten är detta inte en seriös flik den heter snack så folk får väl snacka på och de som inte gillar det får strunta i att besöka fliken. För jag antar att problemet gäller snackforumet eller vill du även räkna in seriösa forumet för dina klagomål?

ANDERStG2009-03-02 21:57
Antal inlägg: 7560

Ja lite myspyysch kan vi kosta på oss. Men när folk "beter sig som gnälliga små treåringar när de inte får som de vill", då upptänds i oss helig vrede.

Zizzi2009-03-02 21:57
Antal inlägg: 866

Jag tycker Trådskaparen har rätt i att det tramsas väldigt mycket här. Min reaktion på det har blivit att jag inte skriver så mycket i forumet, utan jag spelar mest.
Min erfarenhet från forum på internet är att folk överlag blir mera elaka och/eller tramsiga när de kan vara anonyma.
Det går nog inte att göra något åt det tyvärr.

Kirkelina2009-03-02 21:59
Antal inlägg: 972

I snack, support, seriöst eller vilken flik som helst tycker inte jag att man ska riskera att bli förlöjligad för att man ställer en fråga.

vita_syrener - Ej medlem längre2009-03-02 22:01
Antal inlägg: 22144

Det skulle aldrig falla mig in att gå in i en seriös tråd och förstöra, men däremot opponerar jag mig när någon eller några går in och försöker sätta andra på plats. Om någon flikar in med en lustighet eller ett stickspår- ja då är det väl så då. IRL där jag bl.a fungerar som reflektionsledare så är det min sak att hålla den röda tråden. Där kan man inte sitta och vara otrevlig utan det bygger på acceptans. Personliga påhopp är inte tillåtet varken i riktiga livet eller på ett forum.
Och tycker ni att jag är flamsig med mina inlägg för övrigt så tänker jag inte be om ursäkt. Seriös är jag när det behövs. Men hade jag inte den humoristska och sociala sidan av mig själv vore i alla fall mitt liv oerhört trist.
Tack för ordet :)

Viktor_M - Ej medlem längre2009-03-02 22:02
Antal inlägg: 1637

Zizzi: det är å andra sidan en väldig skillnad på att vara elak i en tråd än att vara tramsig i en tramsig tråd. tror inte att "tramsighet" har nåt med anonymitet att göra. mer med personlighet. Elaka är folk däremot gärna när de är på säkert avstånd (anonyma) nog att inta nås av den eventuella käftsmällen efteråt.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?