Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2010-03-22 23:09 | |
![]() | Maybach, nu går vi nog lite om varandra. Jag menade inte specifikt DIF-matchen...jag var mer inne på generell reglering, jag var otydlig med det. Jag tycker att planinvasioner känns som något som inte borde uppmuntras, just av den anledningen att det uppstår en säkerhetsrisk, och DIF-AFF är ju ett tråkigt exempel på detta. Att som publik beträda planen ses väl som olaga intrång? Fira kan man väl göra utan att springa in på planen, det ska väl inte vara ett självändamål i sig? | |
| Maybach | 2010-03-22 23:09 | |
![]() | Exakt. | |
| Maybach | 2010-03-22 23:09 | |
![]() | exakt till miss jk alltså. | |
| Maybach | 2010-03-22 23:10 | |
![]() | "Att som publik beträda planen ses väl som olaga intrång?" På vilket vis känns det som olaga intrång om det inte är olaga intrång? | |
| bobo flux | 2010-03-22 23:13 | |
![]() | Är det inte det då? Står det inte så i nya huliganlagen? | |
| bobo flux | 2010-03-22 23:19 | |
![]() | Eller har jag fått nåt om baktassen? www.regeringen.se/co...5c 5a2a.pdf | |
| Miss_jk | 2010-03-23 12:21 | |
![]() | Om JAG inte har fått allt om baktassen så får man springa in på planen om det är i uppenbart positiv mening. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-23 12:24 | |
![]() | Man behöver inte höja priserna så dramatiskt, det finns andra metoder att tillämpa. Fler övervakningskameror och matchvärdar som inte är tjenis med bråkstakarna tex. | |
| waliop | 2010-03-23 16:23 | |
![]() | Elitsporten är på väg utför. vi behöver visionärer. man kan inte begära bidrag till klubbarna när elitspelarna har sjukt mycket lön och förmåner. Nya alternativ till finansiering. | |
| remvanrijn | 2010-03-23 22:27 | |
![]() | snyggt MFF, snyggt. härligt och genomtänkt spel. fin matta dessutom..fortsätt så! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-23 22:40 | |
![]() | wailop, man kanske kan höja avgifterna för knattespelarna? | |
| bobo flux | 2010-03-23 23:27 | |
![]() | Miss_jk, hur ska man mäta det då? Fotbollsmässigt: IM-IFF-IFF spelade riktigt bra. Gött med 6-0 mot Halmstad, har Elfsborg äntligen hittat ett djupledsspel? | |
| Miss_jk | 2010-03-24 06:31 | |
![]() | Tjaa, det är inte jag som bestämt detta, men om man rusar in på planen efter att ha stått och buat åt domaren hela matchen och sedan torskar med 2-0. Då är det nog inte i uppenbar positiv mening. AIK vart inte straffade efter sin guld-match (trots att de trakasserat ifk-are) eftersom den planinvasionen var i just "uppenbar positiv mening". | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-24 11:53 | |
![]() | Och så lät de bli att slå ner någon i motståndarlaget... | |
| Maybach | 2010-03-24 13:45 | |
![]() | Kul att höra Lasse Granqvist och Bosse Pettersson i andra hälften av delen "grå depression" www.svenskafans.com/...og ram=1099 ang. publiken, förbundet och diciplinnämder osv. Kloka ord. | |
| Palini | 2010-03-24 14:46 | |
![]() | Äh, lägg av Maybach. Alla vet ju... (eller hur Skogstorparn ;) Att det är tipptopp att spela 5-6 omgångar i mars och november istället för juni/juli, för att en eller max två spelare eventuellt ska agera bänkvärmare i VM. Att det är tipptopp med fotbollsplaner som ser ut som leråkrar. Att det är tipptopp med domare som dömer hands ena gången, men ingenting andra gången för precis samma företeelse, helst i samma match. Att det är tipptopp att en spelare blir avstängd fem matcher för en armbåge i ansiktet ena gången, två matcher en annan gången och ingen avstängning alls nästa gång. Att det är tipptopp att viss klubbar får spela med icke spelklara spelare utan åtgärd, medan andra klubbar får poängavdrag. Varför inte lotta att vissa lag för två mål varje gång de gör mål och vissa lag tre mål och några lag minusmål? Heja SVFF. | |
| remvanrijn | 2010-03-24 15:32 | |
![]() | hahaha Palini.. ja eller varför spela ÖHT.. svff kan väl ordna lite lördagskvällar med telefonomröstning som slutar i en final där årets vinnare lottas fram.. | |
| Miss_jk | 2010-03-25 12:46 | |
![]() | Baphomet_: Jag slog inte heller någon. Sprang inte ens ut på planen men vart i alla fall straffad. DET är en fet jävla skandal. Efter SM-guldmatchen: "AIK-fans stormade planen. Stormningen rubriceras av polisen som olaga intrång." Vart det något straff för det? | |
| Maybach | 2010-03-25 13:14 | |
![]() | Jk, vad säger du Touma-frågan? DIF måste vara dumma i hela huvet som värvar honom, VILL man splittra supportrar och ledning ytterligare? | |
| Miss_jk | 2010-03-25 15:01 | |
![]() | Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Ett stort jävla misstag som kommer fördärva hela säsongen. Vad fan tänkte de med? Dumma i huvudet var namnet. | |