Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-16 22:58 | |
![]() | Tillhör du ens en liga? | |
| monew1 | 2010-01-16 22:59 | |
![]() | la liga ja men jag är dam | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-16 23:00 | |
![]() | Eller hur? | |
| Incubation | 2010-01-16 23:00 | |
![]() | Tvålis, jag tror nog att det är många som tenderar att glida över gränserna när det gäller vad vi uppfattar som könsroller. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-01-16 23:02 | |
![]() | Plattityd-VM... And the winner is... !!! | |
| monew1 | 2010-01-16 23:03 | |
![]() | tvålis: ja, jag är tjej, TROTS att det är en giraff på min bild | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-16 23:12 | |
![]() | Good for U! | |
| monew1 | 2010-01-16 23:17 | |
![]() | jodå | |
| mrperfect | 2011-08-06 18:51 | |
![]() | Skit i det, lär er duscha! : www.youtube.com/watc...eh xjub5lyo | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-06 19:01 | |
![]() | Hehe perfect. Absolut sann video :) | |
| nyckelpigan_ | 2011-08-06 19:26 | |
![]() | Tvålis: Lite manligt och kvinnligt. (hoppas det tillhör tråden) Många klagar på att män inte hör ibland. Det är sant. Det finns tom tester gjorda på att de är mer eller mindre döva. Det är riktigt manligt! Så här är det: När mannen typ på stenåldern (jo, fysik och psyke är mkt än från den tiden) så när de skulle jag tex en bisonoxe så måste hela koncentrationen vara på att döda djuret för att få mat till familjen och sig själv. Därför så skulle inte mannen uppfatta tex en vacker blomma för att tappa koncentrationen eller se hur molnen formade sig. Så killar - nästa gång en tjej klagar så säg att det är för att ni är mycket manlig!! :-) Likaså gäller att när de väl dödat tex bisonoxen så måste de hitta hem till grottan för att föda sin avkomma. När de sprang och dundrade iväg efter bisonoxen så hann de kanske inte riktigt se var de var och koncentrationen var som sagt på djuret. Så därför är män bra generellt på att veta var de är, läsa kartor och hitta! | |
| nyckelpigan_ | 2011-08-06 19:30 | |
![]() | I övrigt Tvålis så är jag nog lite som dig. Brukar trivas och komma bäst överens med killar. Har inte tålamod att "spela" med i tjejerna spel. Går hellre själv :-) Vet inte om det beror på att jag stod min far nära och växt upp med två bröder. När det gäller jobb så har jag alltid haft jobb som varit mansdominerade. Nu jobbar jag som strategisk inköpare med detaljer från gjuterier, borrat - svarvat osv från mekaniska verkstäder samt rostfria detaljer. Oerhört roligt! | |