Spelrum
Giraffen45
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade79
Mobilspel
Pågående19 578

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Kriasa2010-04-22 15:53
Antal inlägg: 92

Tess 08. Det är just det. AB har ärvt storyn från den norska tidningen, som sannolikt har betalat för intervjun. Vi kan nog utgå från att kvinnan talar sanning för AB hade inte vågat skriva något så kontroversiellt om kungahuset, om de inte hade haft starka belägg för att hon talar sanning.

ElectricEye - Ej medlem längre2010-04-22 15:55
Antal inlägg: 3604

Man kan utgå från att AB fullkomligt skiter i om det är sant eller inte.

Thoron_ril2010-04-22 16:03
Antal inlägg: 305

det jag inte förstår är alla ni som tycker det här är så fel och bara tror att hon gör det här för att bli känd, ja ni har kanske rätt men ni ger henne hennes 15 minuter i rampljuset som diskuterar det här. ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte om vem som har sex med vem. för mig är det helt ointressant så länge det inte gäller mig eller min partner.

Sweetlime2010-04-22 16:05
Antal inlägg: 105

Varför bränner jag min tid på detta? Jo, det inledande inlägget var i mina ögon inte trevligt, lite "kaninen-grytan-varning". Arga kvinnor är farligare än otrogna män.

Vad jag förstått visste inte Tora vem personen var, han hade antaget namn. Dessutom kan en människa bara lita till vad den andre säger.

Vi vet inte heller hur deras relation var vid tillfället, om de tagit en paus. Dessutom... detta par har väntat i evigheter på att få förlova sig, de har inte heller fått skaffa barn. Hade kungahuset fungerat som vanliga familjer kunde de redan haft barn, varit gifta och lyckliga. Väntar man för länge blir man olycklig! Det är människans natur. TIDEN har helt enkelt förstört deras relation, och den kungliga ETIKETTEN.

Jag har all förståelse för alla inblandade, men lögner är alltid förkastligt. Det skadar ett förhållande. Vad de än väljer att göra tycker jag synd om alla inblandade. De är bara människor.

Det enda jag inte kan fördra är om Jonas blånekat och ljugit M upp i ansiktet, det går aldrig att reparera ett sådant svek. Det orsakar bitterhet, misstro och annat som kan ta alldeles för lång tid att reparera medan livet glider förbi.

M bör gå vidare om hon blev ljugen för, in i det längsta. Talade J om för henne vad han gjort på en fråga kan hon däremot förlåta. Det beror också på om det finns en lång kedja som föregått sveket, som ex.vis väntan i det oändliga på att få börja livet tillsammans. Kungahuset är omänskligt för biologiska varelser, vad det verkar.

Kriasa2010-04-22 16:08

ElectricEye. Nej, man kan inte utgå från att AB skiter i om det är sant eller inte. Man kan utgå från att de tänjer lite på sanningen och gärna drar på stort med snaskiga berättelser, men det är få som skiter i om det är sant eller inte. Speciellt inte i det här fallet. Igen av de stora tidningarna har lust att bli riktigt osams med kungahuset.

ElectricEye - Ej medlem längre2010-04-22 16:15
Antal inlägg: 3604

Vad är skillnaden mellan att skita i om det är sant eller inte och att tänja lite på sanningen och dra på stort med snaskiga berättelser?

Ditt sista påstående stämde förmodligen till för några dagar sedan.

WCstol - Ej medlem längre2010-04-22 17:09
Antal inlägg: 746

BS, har inte läst alla av dina intressanta inlägg men tycker du det är okej för en singel att knulla med någon som har partner?
När singeln vet om att han/hon har en partner, men ändå vill knulla då är hon ju en respektlös slampa.

BrokenString - Ej medlem längre2010-04-22 17:17
Antal inlägg: 1682

Haha WCstol, konstigt att du riktar frågan enbart till mej eftersom vi är flera i tråden som sagt samma sak?

Men men till din fråga så tycker jag inte det är så snyggt gjort att ligga med någon som har förhållande. Men en slampa är väl synd att kalla de som gör det. Det kan finnas tusen och åter tusen skäl till varför detta sker. Jag skulle med all sannolikhet avstå eftersom det inte skulle intressera mej att vara med någon som är otrogen mot sin kvinna, en sådan man skulle jag inte lita på.

Men fel och fel är svårt att uttala mej om. De som gör det får väl leva med det helt enkelt. Men den som gör det allvarligaste felet är trots allt den som har avgett löfte till sin respektive. En som är singel ska inte behöva hjälpa en annan människa att vara trogen enligt mej. Det får en vuxen människa ta ansvar över själv.

Steve Zissou - Ej medlem längre2010-04-22 17:25
Antal inlägg: 1821

håller helt med bs!

Rent psykologiskt kan man väl fatta att madde kanske tycker att 21-åringen är en respektlös slampa, och det är kanske tacksammare att rikta skulden mot någon man inte känner eller ens kan utöva någon form av kontroll (samförstånd) med.

WC-stol, det är naturligtvis inte "okej", men nog fan skall man rikta moralismen framför allt mot den som sviker sin partner.

Kriasa2010-04-22 17:29

Electric Eye. Rent moraliskt håller jag naturligtvis med dig, men rent bokstavligt skriver de säkert sanningar. De brukar vara ganska noga med det, tro det eller ej.
Jag håller med dig om att de nog har hällt lite extra grus i maskineriet gentemot kungahuset nu. Blir intressant att se hur det utvecklar sig.

ramsay - Ej medlem längre2010-04-22 17:38
Antal inlägg: 9204

äh, vad ska hon sitta å hyckla för monarkin för? inte faan måste hon vara mediakåt bara för att hon inte har ngn lust att sitta å ruva deras hemligheter. hon kanske hon kanske rent av inte ger ett rats ass för de kungligas överhöghet?

lailala2010-04-22 17:50
Antal inlägg: 236

Vem vet vad förförajonas sagt till Tora?Vad har han lovat,vilka lögner har han slagit i henne?Jag hoppas hon hämnas,hehehe.En hondjaevels liv och luster.

Grundsnygg - Ej medlem längre2010-04-22 17:53
Antal inlägg: 3451

Jag hoppas att Tora och Jonas hade en bra natt.

le-lou2010-04-22 18:02
Antal inlägg: 17500

Alla otrogna är svin - är alla jordgubbar söta?
Snacka om att se världen ur lådperspektiv.

Tvålis - Ej medlem längre2010-04-22 18:10
Antal inlägg: 4429

Tora går ut i press för att skvallerlystna personer som TS gillar att frossa i andras relationsproblem och det därför blir synnerligen lukrativt att tjäna pengar på det lågvatten märke just sådana här trådar utgör.

kajix2010-04-22 18:16
Antal inlägg: 7767

Om Nora inte visste vem han var, hur kan hon då hänga ut honom nu?

Lillstölla2010-04-22 18:50
Antal inlägg: 23831

Klart tjejen ska skämmas, lika mycket som killen OM hon visste att han var upptagen. Om inte är det hans fel allt ihop.

Men är det egentligen någon som är förvånad att det dyker upp något sånt här nu när det är sånt fokus på kungahuset??

Midna792010-04-22 18:51
Antal inlägg: 1117

Vem bryr sig om vem han ligger med? Det är väl deras ensak.

wildman2010-04-22 18:55
Antal inlägg: 3860

Lillstölla, där håller jag inte med dig alls. Finns ingen anledning att tjejen ska skämmas även om hon visste det. Det är han och enkom han som har ett ansvar för sin relation.
Teoretiskt sett så vet man ju dessutom inte allt bara för att man vet att någon är upptagen? Dom kanske har en överrenskommelse att dom får ha One Nights bäst dom vill. Eller vad som helst. Man kan inte springa runt och leka samvete åt någon annan. Var och en ansvarar för SIN handling.

BrokenString - Ej medlem längre2010-04-22 19:03
Antal inlägg: 1682

Jajjamen wildman, kan bara hålla med!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?