Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 226 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sporten4 | 2010-05-28 21:17 | |
![]() | Ja, det stämmer Måns_E, även i seriösa forum som Utsidan tex blir folk störda och avslutar sina konton så fort de får lite mothugg. | |
| regression | 2010-05-28 21:21 | |
![]() | Jag tycker inte så många trådar ''spårar ut''. I alla fall inte i seriöst. Det som brukar hända är att vissa trådar med förvirrade ämnen startas som stängs nästan omgående. | |
| bobo flux | 2010-05-28 21:29 | |
![]() | Dubbelmoraliserande kan vara en källa till irritation, såväl i verkliga livet som här. Det kan nog vara en anledning till att trådar spårar ut. | |
| Tess 08 | 2010-05-28 21:31 | |
![]() | Nu spårar tråden ur helt, för jag vill bara slänga en kram och ett "HEJ!!" till mouche!! Så! Åter till ämnet! | |
| regression | 2010-05-28 21:36 | |
![]() | Vad är ''dubbelmoraliserande''? Orkar inte googla. | |
| regression | 2010-05-28 21:37 | |
![]() | Jaja, nu förstår jag. Dubbelmoral i pågående verbform. | |
| SashaLuna | 2010-05-28 21:37 | |
![]() | Nu har inte jag läst tråden men jag tror att fler trådar skulle vara intressanta och färre spåra ut om man ändrade forumstrukturen och gjorde så man kan svara på personers inlägg och inte bara tråden i helhet. Heter säkert något fint på datorspråk som inte jag kan. Typ som forumet på filmtipset. | |
| Jätte_dålig | 2010-05-28 22:05 | |
![]() | kanske pga brist på respekt för andras åsikter...vissa har kanske en dålig dag, vill få ut sin aggressivitet/sorg och råkar låta det gå ut över andra...vissa vill kanske provocera, påverka och få uppmärksamhet....men dt största skälet tror jag nog är att vissa inte mår bra helt enkelt. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 22:07 | |
![]() | Trådar i "seriöst" tycker jag spårar ur när personer som inte har något som helst av substans att tillföra debatten, visar sitt deltagande genom att ENBART ifrågasätta och förkasta andra människors källor till information, det är trams på en mycket hög (eller låg) nivå. Och mitt förslag är att dessa personer förpassas ut ur diskussionen by force;) | |
| Måns_E | 2010-05-28 22:09 | |
![]() | Är det trams att få underbyggda argument? Ja det var ju en väldigt seriös åsikt måste säga. | |
| Jätte_dålig | 2010-05-28 22:09 | |
![]() | hm...fördomar och förutfattade meningar kanske åxå e ett skäl... | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 22:10 | |
![]() | Måns_e: Jag förstår precis vart du vill komma. Nu är det dock så att jag aldrig använt något uttryck överhuvudtaget vid argumentsbrist. DET hade varit löjligt!;) | |
| Måns_E | 2010-05-28 22:12 | |
![]() | nouba, nej du brukar ju nedvärdera folk istället, det är ju också en teknik. Och nej jag är inte kär i merawera bara för att jag tycker att hon argumenterar idiotiskt och försöker att få diskussionen åt ett hål som passar henne. Om du undrar så har jag inget alls emot att vara en vagel i ögat när folk öser ur sig en massa dravvel på forum. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 22:13 | |
![]() | Hej snuttan. Du pratade förmodligen om någon som var lite känslig och tog åt sig personligen av kritiken, alternativt så använde du fula ord. Du får inte använda fula ord, det är inte bra! | |
| Måns_E | 2010-05-28 22:13 | |
![]() | åt ett håll skall det så klart stå. | |
| Sporten4 | 2010-05-28 22:16 | |
![]() | Måns_E, på vissa biter inte argument hur väl underbyggda de månde vara se bara på kommunisten Lars Ohly. Han är enögd. | |
| bobo flux | 2010-05-28 22:16 | |
![]() | Nouba, är det negativt att vara källkritisk i en diskussion? | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 22:16 | |
![]() | Måns_E: Nervärdera? Jag tycker att du och en del andra spenderar misstänkt mycket tid i meraweras trådar, särskilt med tanke på att du anser att hon är värdelös på att både argumentera och uppvisa fakta, vad fan är det om? Vagel i ögat kan man vara utan att förstöra vartenda tråd en enskild medlem här på forumet startar, det kallar jag, om inte mobbing så lite lätt maniskt beteende. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-28 22:19 | |
![]() | Bobo: Absolut inte, det är däremot negativt att alla diskussioner ska behöva handla om att ansatta varandras källor och åsikter, det tycker jag bara är barnsligt. Det finns även ett trådämne, varför inte bara diskutera utifrån det? | |
| Måns_E | 2010-05-28 22:20 | |
![]() | Tja vem som förstör en tråd är väl högst subjektivt. Själv tycker jag att ditt tramsande inte för någon debatt direkt vidare. Även om du tycker att det är kul att reta folk så argumenterar du ju inte så värst mycket alls. Det räcker ju att titta på vad du själv har skrivit i exempelvis den senaste Vilkstråden. | |