Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:46 | |
![]() | apbur: Ja, jag tyckte att hon var den snyggaste i sin familj, helt klart. Fast det var rätt kul med hennes mammas operation. När man ä så där himla gammal blir det ju mest bara skoj, skit samma om det ser stelt ut liksom. | |
| bj-olle | 2010-06-15 14:47 | |
![]() | ok, då kan alla andra få kuvert istället. så får de gå där utan kuvert moahahaha! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:50 | |
![]() | Åldras med värdighet? Jag har massor av värdighet, men min kropp är lite indolent vad det gäller att förstå detta givet 3, snart 4 förlossningar och amningar av små knytten. Värdighet sitter inte i kroppen. Vad är det som är så himla heligt???? Om jag vill ha DD kupor och sån där snygg tajt mage, skulle det vara ovärdigt då? Vilka djäkla fördommar att värdighet inte skulle kunna rymmas i en perfekt nyshoppad kropp. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 14:55 | |
![]() | Uttrycket åldras med värdighet betyder väl just att kroppen åldras fördelaktigt? | |
| bj-olle | 2010-06-15 14:57 | |
![]() | som michael jackson? | |
| apbur | 2010-06-15 15:00 | |
![]() | Det var nog bättre förr när man inte blev så gammal. Då födde man barn när kroppen fortfarande var elastisk och kunde återhämta sig. Hårt arbete såg också till att man inte började dallra. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:02 | |
![]() | Michael Jackson var ju ung på insidan. I likhet med många andra som opererar sig för att se yngre ut. Är man så taskig om man ser ned på människor som hävdar att deras mentala ålder är 20 fastän deras hjärna är 50 år gammal? Nåt borde man väl hunnit lära sig på 30 år? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:08 | |
![]() | Man är väl alltid taskig när man ser ner på folk? | |
| apbur | 2010-06-15 15:08 | |
![]() | Jag tycker folk är dåliga på att gissa ålder. Jag umgås en del med 20-åringar och de tror att jag är lika gammal. Jag blir naturligtvis djupt förolämpad. Jag kanske bara är bra på att anpassa mig...vet inte. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:09 | |
![]() | Tvålis ser ut som en snygg Ann-Louise Hansson och behöver inga plastikoperationer. | |
| apbur | 2010-06-15 15:11 | |
![]() | Ser man ner på folk för att vara taskig är det väl just taskigt. Gör man det av nån annan anledning så behöver det inte vara taskigt. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:14 | |
![]() | Tvålis: Nej, jag tror det är nödvändigt ibland. Jag har inga problem med att andra ser ned på mig för vissa av mina svagheter. Varför skulle man gå helt fri från kritik om man är 50 men känner sig som 20 och vill ha en 20-årings kropp? Skulle det kännas superbra att ha en 30-årig skolfröken som deklarerade att hon var 15 år ung i sinnet? Jag uppfattar det som att det är mest acceptabelt att försöka tänja ut mellanåldern, dvs 30 till 60 ungefär. Problemet är bara att medelålders människor är så jävla jobbiga ändå enbart genom sin existens. Jag anser att de ska hålla låg profil tills de vunnit vishet och vitt hår. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:15 | |
![]() | :-) | |
| bj-olle | 2010-06-15 15:16 | |
![]() | ja, det är taskigt att se ner på folk. men det är också mkt underhållande. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:18 | |
![]() | Apbur: Jag talade med en myndighetsperson för ett tag sedan. Minns inte vad jag sade exakt men han hörde fel och utbrast "VA??? Din DOTTER??" Som om jag inte skulle kunna ha barn. Jag kunde haft en 10 åring vid det här laget. Ganska fruktansvärt att bli bedömd som otillräknelig. Fast det kanske inte hade ett skit med ålder att göra :) | |
| Satyra | 2010-06-15 15:21 | |
![]() | "Problemet är bara att medelålders människor är så jävla jobbiga ändå enbart genom sin existens. Jag anser att de ska hålla låg profil tills de vunnit vishet och vitt hår." hahaha | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:29 | |
![]() | Satyra, det är ju sant ;) De andas livskris och kväver alla andra åldrar mellan sina fejkbröst och förlängda penisar. Man vill helst slippa tänka på att medelålders ens har en sexualitet. De kan få sköta om familjen och ha tråkiga jobb. Lämna rymdforskningen till unga snillen och filosofien till de äldre. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-06-15 15:32 | |
![]() | Det är väl upp till var och en, men kan ändå tycka det är smått tragiskt helst när så många unga tjejer känner sig nödgade att förstora brösten. | |
| sajo_66 | 2010-06-15 15:50 | |
![]() | Om en vuxen människa vill bättra på något så är det väl deras ensak. En varning kan vara när det gått överstyr och det kan bli fara för personens liv eller hälsa om dom fortsätter att operera sig och då tänker jag på katt-kvinnan och barbie-kvinnan i Usa. | |
| Satyra | 2010-06-15 15:58 | |
![]() | Larvbrud - Du är rolig du! Själv är jag ju medelålders (45) utan fejktuttar och med ett välfungerande sexliv som jag inte tänker skämmas ett dugg över. Utöver det har jag fräckheten nog att inte ha åldersnoja. ;-) Men jag förstår hur du menar, i det som kan finnas där av allvar - Jag tyckte också det var lätt olustigt som ung att tänka mig att folk i mina föräldrars generation faktiskt kunde ha sex. Gamla människor. :-O hehe | |