Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 976 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:04 | |
![]() | det ska nog vara små krig med barn,jag tror det hör till,dom är ju så goa,dom kommer också och kastar sig runt halsen på mig mellan krigen och säger Titti jag älskar dig,åh vad hemskt dom säger inte mamma så ofta men det mest komiska är att dom kallar sin pappa för både för och efternamn,jag tror det kommer från hans arbetskamrater när dom ringer och frågar så säger dom både för och efternamn,lärarna i skolan reagerar när lillskrutt 8 år talar om sim pappa men kalla honom med både för och efternamn,men vi har vant oss så skulle hon börja säga pappa skulle det bara låta konstigt | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:07 | |
![]() | En sak som förbryllar mig med lite större barn är det faktum att en strumpa som tidigare inte spelade någon som helst roll helt plötsligt måste av. Oavsett var man är. Jag har hittat enstaka strumpor på dom mest mystiska ställen. Sen bebisar, varför måste filten/täcket sparkas av? | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:09 | |
![]() | Om min fru inte skulle klara av att amma sitt barn skulle jag lämna henne på direkten. Det känns så otroligt svagt och okvinnligt på något sätt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:10 | |
![]() | tvålis jag tror att dom flesta barn sparkar av sig täcket,strumpor är magiska dom bara försvinner,men jag sparkar av mig täcket jämt det ligger alltid på golvet, | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:11 | |
![]() | Så kan det va. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:12 | |
![]() | du får väl försöka amma du då det kan gå man vet aldrig | |
| malman | 2011-05-03 23:18 | |
![]() | jag lägger alltid på Ronja filten när jag nattar henne, men av någon anledning så när jag tittar till henne innan jag lägger mig så har hon filten över huvudet, ingen filt på kroppen bara över huvudet så jag brukar ta bort filten från ansiktet på henne, och ge henne en frotté trasa som är ca 10*15cm i sömnen så lägger hon även den på huvudet:) vill inte att hon ska ha en stor filt över huvudet känns inte bra tänk om hon inte får tillräckligt med syre under den stora fleece filten | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:20 | |
![]() | En amningsfråga: Hur förändras brösten när man ammat klart? Säckar de ihop? Jag har inga barn själv, så jag kan inte sånt. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:20 | |
![]() | Bröst säckar ihop även utan barn. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:22 | |
![]() | Liten parantes: Amning är så vackert. Förstår inte de kvinnor som avstår amning om den funkar om den ska. Märkliga prioriteringar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:23 | |
![]() | Det var inte svar på min fråga. | |
| malman | 2011-05-03 23:26 | |
![]() | min kille tyckte det var jätte vackert när han vaknade av att han var alldeles blöt på ryggen av min mjölk, på bara 2 timmar hade jag "läckt" igenom min vadderade BH och skydden man lägger i BHn, det var ju romantiskt när han väckte mig och sa "älskling du läcker" | |
| Tess 08 | 2011-05-03 23:28 | |
![]() | Mina bröst säckade inte ihop efter amningen. De växte lite och krympte aldrig... Jag ammade iofs inte så länge med någon av dom, så det kanske är därför. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:29 | |
![]() | He he, vissa kossor producerar mer mjölk än andra. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:29 | |
![]() | Sylvia - det är lite olika. Vissa påverkas mer av tyngdlagen efter amning medan andra inte verkar märka av någon skillnad. Kan tyvärr inte ge mer info eftersom jag bara utgår från mig själv och de av mina vänner som fått barn och ammat dem. | |
| malman | 2011-05-03 23:30 | |
![]() | är det någon mera som har barn som vill sova med handukar på huvudet?? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:31 | |
![]() | Ok, Tess. Jag frågar för att en väns vän avstod från att amma för att hon trodde hon skulle få fula bröst av det. Tanken är så omogen att jag inte kan förstå den hur jag än försöker. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:35 | |
![]() | sylvia det är svårt att veta innan då alla är olika en del får taxöron och andra inte,men det går inte att backa bandet och då måste hon låta bli eller övervinna sina räddslor | |
| Gautama | 2011-05-03 23:56 | |
![]() | Helt otroligt det du berättar Sylvia. Jag har verkligen svårt att förstå varför man avstår ammning om man kan, och framför allt ur skönhetsaspekt. Vilken galen värld vi lever i:-( | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-05-03 23:59 | |
![]() | Varför är amning så fantastiskt? Hur många kvinnor har inte känt sig som andra klassens kvinnor då amningen trilskats. Vad är det med er självgoda föda hemma kvinnor som gärna ger era medsystrar dåligt samvete? | |