Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2011-08-18 00:19 | |
![]() | Haha, fler helgdagar hade ju inte varit fel. ;) | |
| elgen5 | 2011-08-18 03:28 | |
![]() | Helt ärligt så bryr jag mig inte ett skit om hon e gravid eller inte. Avskaffa monarkin! Hade det däremot varit min ploare så hade jag varit riktigt glad : ) | |
| hallbacka | 2011-08-18 04:10 | |
![]() | Jag tänker: Stackars barn. | |
| henrik_l | 2011-08-18 05:47 | |
![]() | jag hade nog tyckt det vore roligare om grannens katt var gravid. | |
| Prärieklocka | 2011-08-18 07:16 | |
![]() | Du behöver inte tycka detta är trist, bara för att du ej är nån rojalist. Det är väl alltid kul med en liten plutt, tar inte hjärtat ett litet skutt? Ett skutt av lycka för dom alla fall, eller är du kanske helt känslokall? En prinsessa är på smällen och kanske mår illa, hon längtar att se den lille eller lilla. Blått blod eller inte, om man ska bli mamma, känns det nog för alla detsamma. Det är stort för henne och för prinsen, att få en liten som inte finns än. Jo, i hennes mage finns det nån såklart, säg, är det ändå inte liiiite underbart? Jag är inte rojalist, men det är en annan historia, grattis ändå till Daniel och Victoria! | |
| Rockn | 2011-08-18 07:19 | |
![]() | Deli: Du kan vara lugn. Jag tror nog inte dom döper barnet till Zlatan. Men om du reagerar på ifall dom skulle välja ett icke svenskt namn, så bör du väl tycka att deras franska efternamn är lika illa. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-18 07:41 | |
![]() | Westling är väl inte franskt? | |
| AMF | 2011-08-18 08:58 | |
![]() | Jaha, en till som vi ska försörja! Ojojoj, nu blir kungahuset populärt igen efter alla skandaler. Det var bra timat Vickan! | |
| kubanilsson - Ej medlem längre | 2011-08-18 09:12 | |
![]() | Ännu ett socialfall - men va f-n importerar vi 50.000 om året kan väl en mer eller mindre inte spela någon roll. | |
| Tinna | 2011-08-18 09:49 | |
![]() | ekstrabladet.dk/flas...60 3066.ece Den här rubriken var ju lite rolig. ^^ | |
| Laserswärd | 2011-08-18 09:59 | |
![]() | Ja, man får väl hoppas att det går bra nu när de gått ut så tidigt med eländet. Under första trimestern så resulterar ju ca 20% av alla graviditeter i missfall. Detta alltså efter att man kunnat konstatera graviditet med ett graviditetstest. De kunde helt enkelt väntat ett par veckor till. Eller är det meningen att svenska folket skall delta i sorgen efter ett allt för vanligt missfall också? | |
| magnusito | 2011-08-18 10:08 | |
![]() | Ja tronföljden är säkrad och annt skriks ut. Ingen vet hur det blir me ddet här barnet. Otäckt med så höga förväntningar så snabbt. | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2011-08-18 10:12 | |
![]() | skitsnacket om att kungahuset kostar pengar köper jag inte, skulle en president vara billigare??? | |
| Tinna | 2011-08-18 10:13 | |
![]() | De kanske inte vill gå ut med "rätt" BF? Och sen "råkar" barnet födas "för tidigt".. :P | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2011-08-18 10:52 | |
![]() | Stackars unge, att få hela sitt liv bestämt innan det ens är fött...! | |
| Prärieklocka | 2011-08-18 11:11 | |
![]() | Det är nåt som inte stämmer med att gå ut så tidigt med nyheten. Jag menar, även de som inte är prinsessor, vill gärna vänta tills de första 12 veckorna har passerat. Kan det vara att det helt enkelt syns så väl redan? Eller att de ville berätta innan skvallerpressen gjorde det? I o f s har hon redan varit gravid bra många gånger sen bröllopet, enligt löpsedlar och tidningsomslag. Men nåt konstigt är det. Om hon bara hade väntat ett par veckor, hade det ju varit mycket säkrare redan. Fast hoppas att allt går bra. Missfall är inte kul, för någon. (ttiittii: Förstår vad du menar, men vem som helst som ordineras att vara stilla så mkt som möjligt skulle gå upp i vikt, även om hon eller han inte åt mer än vanligt. Om du dessutom lägger på dig ett gäng graviditetskilon, kanske det inte är så konstigt om man går upp mycket. Men kanske hon jag känner tröståt lite också, kan inte vara så kul att vara sjukskriven nästan hela graviditeten och knappt få röra på sig pga superkraftiga sammandragningar). | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-08-18 11:17 | |
![]() | Monarkin upphör onekligen aldrig att förtjusa. Det är något visst med människor som är upphöjd till skyarna av mytologiska företsällningar av deras egenskaper. För det ska ju vara föreställningar om de oantastliga, de privilegierade. Visst är det kul att att barn blir till, alla gratulationer till föräldarskapet men måste man påhyvla lyckoönskningarna till ett MAOISTISKT folkjubel. Ganska kul när västerlänningar förnekar att de lider av indoktrinering och pekar finger till öststaerna. Kommer aldrig glömma Prinssesan DIANA. SAY NO MORE. | |
| Plättlaggen | 2011-08-18 11:41 | |
![]() | Det var min Tanke Också blåhund | |
| le-lou | 2011-08-18 11:57 | |
![]() | vad spelar det för roll om de går ut med det nu eller senare? självklart kan det bli missfall, men varför räkna in det? Det känns som att det alltid varit mer el mindre lite tabiu att berätta om graviditet tidigt. Man blir gravid i tysthet och bär ett eventuellt tidigt missfall ensam. Det är en sorg att få missfall och inget man pratar öppet om många gånger, inte på samma sätt som andra sorger iaf. I sorg behöver människor tröst, förståelse och stöd. Jag tycker faktiskt det är mer logiskt att berätta tidigt, varför ha inställningen att "det kan gå fel" (det kan gå fel närsomhelst för övrigt, så man kanske skulle undvika att berätta alls?). | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:41 | |
![]() | Håller med lelou. I någon av dagens kvällstidningar fanns ett stort uppslag där man kan se hur krabaten kommer se ut som tonåring. En stor bild på en flicka och en på en pojke, där Viktorias och Daniels ansikten som unga hade manipulerats till dessa hybrider. Snark. Hur orkar man ens komma på tanken? | |