Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bear Grylls - Ej medlem längre | 2012-02-02 13:36 | |
![]() | Så det tafsas mer på gayställen? Jag tycker iaf ordningsmakten måste få ha lite kul på arbetstid. De sköter i övrigt sitt jobb så exemplariskt. | |
| apbur | 2012-02-02 13:37 | |
![]() | Men snälla, det råder en sexuell kultur på de flesta nattklubbar. Vissa mer eller mindre. Är det något annat jag behöver upplysa er om? | |
| gnill | 2012-02-02 13:40 | |
![]() | Ja, jag tycker män ska kunna gå på gayställen utan att bli tafsade på. | |
| Grangstra | 2012-02-02 13:40 | |
![]() | håller med "kramerica", helt sinnessjukt att hon anmälde hnm för det, ska väl vara glad att han 1. pillade lite på henne och 2. såg till så hon vaknade och kom in i matchen! ....förfan, sluta tjafsa om småsaker! | |
| wildman | 2012-02-02 13:40 | |
![]() | Gnill. Att hålla på med betastatistik är rätt ointressant av många anledningar rent statistiskt. Jag kanske har varit förskonad och du utsatt? Men jag har faktiskt blivit tafsad på ett flertal gånger av överförfriskade damer på krogen då. På krogen tafsas det rätt friskt av både det ena och andra könet skulle jag nog påstå. Men fortfarande så är det en relativt liten del av befolkningen som gör det. Jag kan ju lugnt säga att jag ALDRIG sett någon i mitt eget umgänge tafsa. Varken kvinna eller man. Och jag har ALDRIG tafsat på någon själv (som inte velat då). Blottare har jag sett, dock bara av manligt kön så dom verkar inte så nogräknade med vilka dom blottar sig för. Nä, jag kommer inte köpa att det finns något strukturellt förtryck här. Dock kan jag köpa att det finns en hel del idioter och mansgrisar. Men nä, i vårt samhälle (och framförallt inte i dom yngre generationerna) så håller jag helt enkelt inte med dig om att det finns. (Det finns säkert mindre områden där det fortfarande är en bit kvar att gå) Men det är alltid bra att bedriva ett sunt jämställdhetsarbete, för man ska ju inte sätta sig till ro och tro att det löser sig av sig självt, och att bara för att det är bra så ska man slå sig till ro. Sen tycker inte jag att man ska behöva räkna med att bli tafsad på öht om man inte vill! Noteras kan att tafsning till 99% sker under inverkan av alkohol. Det är ju lite intressant. | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2012-02-02 13:41 | |
![]() | Jag förstår. Krogkulturen som en enda stor parningsritual där de som inte vill vara med bara borde hålla sig hemma. Som att, gillar man inte hårdrock går man inte på hårdrocksklubb. | |
| apbur | 2012-02-02 13:45 | |
![]() | Jag tycker ni är löjligt överdrivna, skitnödiga, intoleranta och förnekande. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-02 13:45 | |
![]() | Haha | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2012-02-02 13:46 | |
![]() | Grangstras inlägg där får väl räknas som en variant, typ "hon borde vara glad att NÅN vill TAFSA på henne, eftersom hon aldrig får kuk." Härligt, nu kan jag plugga. Godnatt! | |
| Grangstra | 2012-02-02 13:51 | |
![]() | Bra "skitlångatår" för att du håller med mej och tar saken som "man ska" ! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-02 13:52 | |
![]() | Du fick IG på ironiprovet, Grangstra. | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:02 | |
![]() | hmm...tror inte vi hade några sådana prov på min tid, nuförtiden har ni kvinnor väl "anmäla män kurser" också? ....skärpning förfan | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:05 | |
![]() | Råder det en sexuell kultur på hockeymatcher också? | |
| Gautama | 2012-02-02 14:05 | |
![]() | Haha, hur kom gayställe in i debatten? Är det mer acceptabelt att tafsa i de kretsarna eller vad menar du apbur? Jag ska inte behöva bli tafsad på utav varken killar eller tjejer. | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:06 | |
![]() | Kan inte tänka mej att det var så att han körde UPP och IN sin batong i rövhålet på kvinnan?! ...isåfall blir det ju en lite annan grej. vafan händer om någon går förbi denna kvinna där det är lite trångt och hans byxa råkar gnida sig lite mot hennes, tror hon då att han försöker penetrera henne? ...vafan är det för konstig syn ni kvinnor har på folk? ...egocentriskt. | |
| Gautama | 2012-02-02 14:08 | |
![]() | Gå emot i trängsel och att bli slagen med en batong är en viss skillnad, men det kanske inte du förstår Grangstra? | |
| FerrariN007 | 2012-02-02 14:11 | |
![]() | Polis ska bete sig som poliser, inge annat. Ska man inte bete sig som polis så ska man nog inte bli polis heller. Dåligt att det inte visar sig på ut tagningarna, testerna från början. Vem som är lämplig och inte att vara polis. Sånt ser man ju efter ett tag... Tuvärr. Fan skärpning där... Undrar när det blir lugnt vatten.. | |
| Palnatoke - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:12 | |
![]() | Har inte orkat läsa hela tråden... Varför slog han henne på rumpan? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:13 | |
![]() | Herregud vad man kan få sig ett gott skratt här | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:13 | |
![]() | Gautama: var det så att han hackade henne med batongen så snackar vi ju inte om någonting annat än ren misshandel!?!? Var det så att hans batong "rörde vid hennes stjärt" så är det ingenting att diskutera om, bara se glad ut. | |