Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 19 772 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
rajden | 2012-02-06 18:35 | |
![]() | Jo alltså-jag menade att en flirt inte är oangenäm!!! Gränser finns absolut=) | |
AndoKongo | 2012-02-06 18:35 | |
![]() | vem är inte sugen :) :) roawr jag har min snäcka här någonstans :P J.H where are you :P ? | |
jasså4 | 2012-02-06 18:36 | |
![]() | Löjlig tråd, ta bort bilden om spelet är det enda du vill åt! | |
rutan6 - Ej medlem längre | 2012-02-06 18:39 | |
![]() | Håller med jasså. Ingen flirtar väl med en katt eller giraff som bara vill lira... Och att skriva att man är gift vare sig det är sanning eller lögn motar inte bort någon, tvärtom. | |
pken86 | 2012-02-06 18:41 | |
![]() | Jag förstår verkligen inte problematiken.. Jag skulle bli jätteglad om någon förutom jasså4 kunde skriva trevliga pm's till mig, men ni är väl upptagna i era spel? | |
fdennis | 2012-02-06 18:44 | |
![]() | Det närmaste jag har kommit en komplimang, på internet, de senaste dagarna var att jag blev kallad "fladderfitta" på en annan sida. Och jag har aldrig varit så glad :D Nej men seriöst, jag tycker att Betapet är en sida som har blivit välsignad med ett väldigt lågt antal "flirtare-som-går-över-gr änser"-användare. Eller så kanske jag bara är så ful med min betapet-avatar att ingen vill ragga på mig, för jag har enbart stött på awesome människor i chatten, både killar som tjejer, som jag haft riktigt roligt med. | |
Blasse | 2012-02-06 18:47 | |
![]() | frågan skall väl vara varför ingen flirtar med gammla gubbar | |
Blasse | 2012-02-06 18:48 | |
![]() | allvarligt så håller jag med malman | |
pken86 | 2012-02-06 18:49 | |
![]() | Blasse: för att ni är skrynkliga och man vet aldrig vad för smuts som gömmer sig mellan rynkorna... | |
Jooohaan - Ej medlem längre | 2012-02-06 18:49 | |
![]() | Wow, vilket jätteproblem! Stackars lilla flicka som blir så raggad på - snyftelisnyft! :) Vad blir nästa spännande tråd? "Hur många ggr om dagen går ni på muggen? Bajsar ni då, eller nöjer ni er med att slå en drill?" | |
jasså4 | 2012-02-06 18:50 | |
![]() | Men pken om du slutar skicka nakenbilder så slipper jag skriva att du är sexig hela tiden... kan det inte bara vara nog med att vi pratar i telefon varje dag? | |
bitteb | 2012-02-06 18:52 | |
![]() | Blir mest förvånad o överraskad när det trillat nåt"flirt" meddelande. Och jag använder min bild för jag tycker själv det är kul att veta hur dom jag brukar spela mot ser ut.... det känns trevligt att se sin Betakompis / motståndare! | |
Incidental - Ej medlem längre | 2012-02-06 18:52 | |
![]() | ! | |
Blasse | 2012-02-06 18:53 | |
![]() | tack pken86 ä änna gött å veta :) | |
peter | 2012-02-06 18:55 | |
![]() | Flirt...är det inte lite meningslöst att umgås på ett sån sätt just här...det är kanske bättre att träffas ute på "kvällskurser" eller barer...ellr nåt....bara man träffar "hela paketet" s a s....fast såklart...om man är ensam och lever livet för mycket framför skärmen....förstoras betydelsen av forumtrådar och det som skrivs..ofta ogenomtänkt och med ögonblickets känsla....inget fel i det förstås...men det kan "ta över" för mycket om man inte har nåt annat socialt umgänge.... Personligen blir jag bara smickrad av att bli uppskattad för mitt utseende eller för vem jag är....händer ungefär två gånger vart 5:e år så därför är det desto värdefullare... Ja det var lite tankar kring det hela... | |
Blasse | 2012-02-06 18:55 | |
![]() | bitteb om jag hade min bild här skulle folk anklaga mig för fusk med att jag försöker skrämma slag på dom hehehe | |
Gautama | 2012-02-06 19:01 | |
![]() | Meningslöst att umgås så här?? Varför skulle detta vara ett sämre ställe än andra ställen på nätet? Vi har ju uppenbarligen flera som har träffat varandra här på sajten. Själv levde jag fem år med en man som jag träffade här. Å du Peter, brukar inte du flirta här?? | |
pken86 | 2012-02-06 19:01 | |
![]() | jasså4, jag skickar nakenbilder till dig för att jag älskar dig. om du bara kunde acceptera det så skulle vi inte behöva ha den här diskussionen just nu! | |
Jöhnk | 2012-02-06 19:03 | |
![]() | Det är väl här man, om nånstans, borde hitta den rätte? Iaf har jag gjort det. I smyg ;) | |
pabster1 | 2012-02-06 19:06 | |
![]() | Äh fan vad jag är glad att inte vara singel..... Dessa pucko tjejer...... TA BORT BILDEN.... sexförslag osv är en annan sak....men vanliga komplimanger....suck stön........ | |