Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 19 308 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
markoolio5 - Ej medlem längre | 2013-06-18 22:10 | |
![]() | tack för alla grattis, kan för övrigt rapportera att jag inte gått ner ett gram sedan sist ... fast inte upp heller ... | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-06-18 22:18 | |
![]() | Riktigt starkt jobbat, Markoolio5! Hoppas att du mår bra också. Jag mår bättre av apburs råd (tack så mycket) att förlänga nattfastan och inte överkompensera sen. Har tappat några små kilon och det är skönt. Mindre magsyra blir det också av att inte hålla magen vaken med småmål kväll-natt-morgon. Försöker övertala min halsbrända man men han tror mig inte. | |
mz_lzrd | 2013-07-05 09:47 | |
![]() | Det här med fasta och 5:2 metoden är ju en fluga, fast kanske en bra och nyttig fluga. Jag har nu provat förlängd dygnsfasta (minst 16 h utan att inta några kalorier, dock kalorifri dryck (kaffe och vatten i mitt fall)), för det ska kunna ha antiinflammatorisk effekt. Jag måste göra nåt för jag har haft så jädra ont. Har en muskelknuta på ryggen som är som en kikärta i storlek och form. Det är fan otroligt att man bara kan ha såna muskelspänningar. Jag tränar mycket, mest spinning nu på sommarschemat. Jag är inte tjock. Röker inte. Äter ej gottis. Men nåt djävulskap är det. Så nu började jag i söndags med den förlängda dygnsfastan. Hoppas på den. Det är dock rätt plågsamt för jag blir trött och yr. På grund av sommaren har jag ätit ganska sent på kvällarna eftersom det blivit middagar sent. Och jag vill helst äta ihop med andra, annars blir jag hungrig och avundsjuk när de glufsar =) | |
pabster1 | 2013-07-05 10:29 | |
![]() | Jag har tappat 10 kg på 6 månader. tränar hårt undviker ALLT med raffinerat socker. Äter i övrigt ganska normalt men tränar minst 10h/vecka. Bra tips just nu om du vill tappa kilon. Cykla många mil samt simma i sjöar och hav! Löpträning när man är otränad är lika med skador. Sätt upp ett mål på tex 5h träning per vecka så ska du se att det ordnar sig. | |
pabster1 | 2013-07-05 10:30 | |
![]() | Övriga dieter osv är bara skit i längden. Finns inga genvägar till ett hälsosammare liv. | |
pabster1 | 2013-07-05 10:32 | |
![]() | Läste nu mer i tråden!! Grymt även du på -10kg med hjälp av att cykla!! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-05 10:39 | |
![]() | Alla dieter,pulver,kurer,är skit, när dom avslutas,så är det tillbaks till ruta 1.att göra av med mer en vad man tuggar i sig är den enda lösningen | |
mz_lzrd | 2013-07-05 10:48 | |
![]() | Bra jobbat Pabster, -10 på ett halvår! Förlängd-dygnsfastemotode n är nog inte primärt en bantningskur, mer tänkt som ett sätt att trigga kroppens självläkningssystem. Antar att de flesta såg Vetenskapens värld i våras, dokumentären Eat, Fast & Live Longer. Om inte så rekommenderar jag den. Jag skulle gärna vilja gå ner 5 kg för då vore jag så jävla smal. Men jag orkar inte hålla på med bantningskurer. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-05 11:28 | |
![]() | Gå 5 km varje morgon före frukost i 3veckor,och ät inget met en vad du gör nu,så går du ner 7 kilo | |
gnagelram - Ej medlem längre | 2013-07-05 11:44 | |
![]() | Eat fast, & live longer. :) | |
apbur | 2013-07-07 23:54 | |
![]() | Jag kommer bli 102. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-07-07 23:55 | |
![]() | Hej, jag är också tjock. | |
bobo flux | 2013-07-08 00:21 | |
![]() | Jag har gått upp lite efter mitt initiala viktras, men det var en förväntad utjämningseffekt. Har ätit mindre mängd mat och kan faktiskt se skillnad på bukomfånget. | |
Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-08 00:22 | |
![]() | Syns du bakom lyktstolpen? | |
bobo flux | 2013-07-08 00:24 | |
![]() | Nej, inte när jag gör så här... www.youtube.com/watc...Ve g#t=122s | |