Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-10-17 23:27 | |
![]() | hade en stor husspindel som husdjur igår. i exakt 5 sekunder till dess att jag hittat ett stort nog papper och mosade den. gillar inte vanliga spindlar heller... men den där :( när jag såg den i ögonvrån trodde jag först att det var en mus eller nåt. jäsiken vad läbbig den var. | |
PrettyWomen | 2014-10-17 23:30 | |
![]() | Fifan | |
dinodog | 2014-10-17 23:40 | |
![]() | Jag plockar fram snabeldraken när jag ser en spindel, bara att sugar upp. Den stendör direkt. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-11-01 20:32 | |
![]() | Mina katter kommer från ett pundarhem,där det rökts både det ena och det andra,katterna var inte normala när dom kom dom funkade inte som katter ska någon betendestörning,den yngsta kattens unge.är född sista april och går inte på lådan den kan bajsa i hallen och gå in i salongen och krafsa över det 15 meter bort ,eller bajsa i köket sen gå 15 meter bort och krafsa över ingenting i lådan.någon som varit med om liknande ? | |
Pyretriner - Ej medlem längre | 2014-11-01 20:35 | |
![]() | Beteendestörning var ordet, herrejävlar... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-11-01 20:42 | |
![]() | Herrejävlar vadå? | |
dinodog | 2015-01-05 16:50 | |
![]() | Jahopp så ligger jycken på djursjukhuset igen. Vet inte riktigt vad som är fel. Men någonting med halsen är det. Han sväljer och sväljer harklar sig och slickar sig om munnen. Är allmänt slö och låg i sinnet. Röntgen visade ingenting så nu får han dropp och ska sövas ner. Sedan ska dom gå ner med kameran i halsen. | |
kryddeluntan | 2015-01-05 16:54 | |
![]() | Oj vad tråkigt Dinodog (: hoppas de fixar jycken. Hade han ätit nåt olämpligt hade det synts på röntgen. | |
dinodog | 2015-01-05 17:03 | |
![]() | Ja det hade ju synts. Bara gräs såg dom. Och det åt han igår em och imorse. Trodde han skulle kräkas när han åt det men icke. Funderar på om det kan vara något bråck eller en fistel från op i höstas. Sa det till veterinären hon skulle kolla det när de gick ner i halsen. | |
mz_lzrd | 2015-01-05 17:09 | |
![]() | Dino, jag beklagar. Det är hemskt när ens hund är sjuk. Kan det vara nånslags tonsillit? De brukar äta gräs då. Hoppas han snart blir bra. | |
Sote | 2015-01-05 17:31 | |
![]() | Var tråkigt Dino:-( hoppas verkligen att det inte är något allvarligt. Det finns en FB sida som heter vetbase och där har jag sett flera som beskrivit precis samma sak hos sina hundar. Fast börjar man läsa den sidan så blir man hypokondriker snabbt. Precis ALLT är farligt för hundar och vad man än ger dom för mat så är det alltid någon som anser att det är fel för att inte tala om vad man ska ge dom för sorts ben. Folk lägger ut filmer och bilder på hundar med allt från småsår, röda öron till epelepsiliknande anfall. Sedan ger en massa mer eller mindre kunniga personer förslag på vad det kan vara och naturligtvis uppmanas man gå till veterinär vid minsta lilla prick. Så går man med i den sidan bär man hålla huvudet kallt och ha ett stort mått av sunt förnuft. | |
Bitte - Administratör | 2015-01-05 17:36 | |
![]() | Håller tummarna för din vovve =( Dino Bitte | |
dinodog | 2015-01-05 17:37 | |
![]() | Jo vet såg på rtg att han var lite svullen i halsen. Och att han var röd och lite skummig i halsen när hon undersökte honom. Så tonsilit ligger nära till hands kanske halsfluss? Fast han åt ju sin mat igår och har ingen feber. Fasen det här är värre än när ungarna var sjuka :) | |
Lill-IT | 2015-01-05 17:55 | |
![]() | Håller också tummarna för din hund. <3 | |
dinodog | 2015-01-05 18:30 | |
![]() | :) Tack va ni är goa. | |
Minta | 2015-01-05 18:45 | |
![]() | Det låter som tonsillit när man läser om det. Hoppas hunden blir bra snart. På människor ger de oftast inte penicillin mot tonsillit längre. | |
kryddeluntan | 2015-01-05 20:01 | |
![]() | Visst är det värre Dinodog, ungar kan åtminstone skrika och tala, när de är så stora. Jycken ser bara bedrövad och ledsen ut i ögonen. | |
dinodog | 2015-01-05 20:49 | |
![]() | Nä dom hittade ingenting varken i halsen strupen eller magsäcken. Vet är förbryllad dom ska avvakta natten fortsätta med dropp och se om han vill äta ngt. Ev ska dom ta blodprover men vet tyckte han är för ung för att man ska behöva ta blodprover. | |
kryddeluntan | 2015-01-05 21:54 | |
![]() | Vi hade en jätte allergisk hund, och vet. fick ta prover rätt tidigt. Det visade sig att hunden var allergisk mot blaNd annat humanepitel, gråbo och häst. | |
Sote | 2015-01-05 21:59 | |
![]() | Dino- låter väldigt märkligt att åldern skulle spela roll för huruvida man tar prover på en sjuk hund eller inte. | |