Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:16 | |
![]() | javisst. men jag tycker det är trist att en söt tjej(eller en tjej som inte är söt heller för den delen) känner sig tvingad att sticka kniven i kroppen bara för att försöka hindra den naturliga utveckligen. Om man som tjej tror att män bara är ute efter stora, fasta tuttar är lika illa som att säga att alla kvinnor gillar att diska och laga mat till sin man som förutom en stor kuk har en vilja att laga bilen... | |
| Teppy | 2008-07-19 12:16 | |
![]() | Lyssna på din kärlek, du duger ju som du är. :) | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:17 | |
![]() | Känns onödigt att diskutera detta och hoppa på mig för vad jag har velat göra så länge och att jag måste motivera mig för er... Jag har förklarat att jag gör det för att jag har velat göra det sen jag var 11-12 år, för att det skulle underlätta köp av kläder, för att jag skulle känna mig finare och slippa det som gnager i bakhuvudet hela tiden och som jag tänker på varenda gång jag ser mig i spegeln. Det jag väger nu är om det skulle vara värt att förlora känseln och det var det jag ville ha lite hjälp med i den här tråden. | |
| Teppy | 2008-07-19 12:18 | |
![]() | att ens ha den tanke vid 11-12 års ålder är int enormalt.. förlåt... | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:18 | |
![]() | Jag var och träffade kirurg igår och preliminärbokade en tid den 23 oktober | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:19 | |
![]() | Nej, men mina bröst påverkade mig negativt redan då | |
| Teppy | 2008-07-19 12:19 | |
![]() | det måste ju ha varit någon som sagt något.. äh lycka till | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:20 | |
![]() | Och vad säger dina närstående? | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:21 | |
![]() | du får ju självklart göra som du vill dahl...men att karva i din kropp känns lite onödigt, speciellt när du är så ung, det kostar en massa pengar som du kunde ha kul för och du har ju inte någon anledning förutom fåfänga, eller? | |
| emmylicious | 2008-07-19 12:21 | |
![]() | Jag blir bara irriterad av att läsa den här tråden. Såg den när den var nyskapad och tänkte "vilka påhopp hon kommer få" och så blev det. Helt onödigt enligt mig. Lycka till! Du kommer säkert bli jättenöjd med dina "nya" bröst. Om känseln försvinner så ser dom iallafall bra ut och du kan gå in på HM och köpa en snygg bikini inför beach 2009! :) | |
| Marby | 2008-07-19 12:21 | |
![]() | Hej, har inte läst alla inlägg här och vet inte orsaken till varför du ska operera dig, men... Har du testat med att byta storlek på BH? Det kan förändra mycket faktiskt. Både hållning, figur och även hur lätt eller tung bysten känns. | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:21 | |
![]() | Mamma stöttar mig... är säker på att min farmor också gör det för att hon har gjort liknande operation. Pappa har jag inte pratat med än. | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:23 | |
![]() | Marby Jag vill göra ett bröstlyft och jag har provat olika BHar | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:24 | |
![]() | Okey, ja vad fan vet jag, du vet nog vad som är bäst för dig :P Lycka till med operationen och hoppas du får kvar känseln då | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:25 | |
![]() | Åh :( Nu e ja less på det här.. Jag vet inte hur jag ska göra, det väger mot varandra. Vi får se hur det blir helt enkelt, svårt beslut att ta. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:27 | |
![]() | Tycker du ska gå in på ett annat forum där fler har erfarenheter av sånt, detta forumet dräller bara av en massa betapetnördar som är glada bara om dom har kaffe på bordet. | |
| Marby | 2008-07-19 12:28 | |
![]() | Visst, du gör som du vill. Inte ute efter att hoppa på dig på nåt sätt, inte alls. Känner bara det att kroppen är ganska komplicerad och att gå in och ändra för mycket ökar riskerna för att man ska få men. Det kan gå bra, men det kan också gå illa. Det är frågan om det är värt det i längden. Det är lite onödigt om det är av kosmetiska skäl. Vi har ju alla våra skavanker och sånt vi inte är nöjda med. Vad man gillar och inte brukar ju också förändras genom livet. Men lycka till. | |
| Marby | 2008-07-19 12:30 | |
![]() | Imbattibile kom faktiskt med ett riktigt bra förslag. Att hitta ett forum där folk med erfarenheter av bröstoperationer själva kommer med sina för- och emotgrejer. En del är säkert jättenöjda, andra inte. Kan vara bra att höra "first-hand". | |
| dahlgren_ | 2008-07-19 12:35 | |
![]() | Marby Mm.. jag har sökt runt på internet efter sånna forum och försökt hitta vad folk har sagt. Det jag tänkte var att det kanske finns folk med liknande erfarenheter här så jag bestämde mig för att fråga här också. | |
| emmylicious | 2008-07-19 12:36 | |
![]() | prova Passagen Debatt.. där kan det finnas nånting vettigt.. | |