Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 296 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2008-09-07 22:35 | |
![]() | Lars 39,5år skogstorpare,knalle,månsk ensbonde,entrepenör m m särbo(delsbo?) helt enkelt en bonnjävel.. | |
| nailil | 2008-09-07 23:04 | |
![]() | Lilian, nyss fyllda 66 år. Spelar Betapet som Egon Kjerrman sjöng: alltså hellre än bra. Agerar först o tänker sedan - inte alltid en bra kombination. Bor i villa, har en liten (18kvm) sommarstuga, åker både bil o mc. Har två vuxna barn, en måg och två barnbarn. | |
| Official_P | 2008-09-07 23:15 | |
![]() | Andreas Andreas, Världens bästa Andreas Vackra, snälla, lagomtjocka Andreas Genomkloka, underbara Andreas Undra på att alla alla gillar mig. | |
| Daniel_L | 2008-09-07 23:28 | |
![]() | Daniel, 31 Kör mc och en gammal opel bor i villa med en sambo, fyra hundar, två hästar och en get. :) Åk-lagare... Mekaniker alltså. :) | |
| mammamu33321 | 2008-09-07 23:29 | |
![]() | Helen 38 år, 3 barn, 1 sambo, 1 cocker spaniel, 1 gammal bond katt, blyg norrlänning, älskar betapet, älskar kossor .... | |
| skogstorparn | 2008-09-07 23:39 | |
![]() | samlar på.pengar,motorsågar,kuns kaper,vänner,pantflaskor m m | |
| Ärtan Pärtan | 2008-09-07 23:40 | |
![]() | Jag är en 37 årig kvinna. Har ett barn som precis har kommit ur tonårstrotsen och ett barn som just har passerat småbarnstrotsen. Är optimist men faller tydligen för pessimister, de senaste tio åren har jag varit sambo med just en sådan, men det kanske är nödvändigt för balansens skull. Gillar trädgårdsarbete, läsa böcker, och att sova länge på morgonen. Tycker om att jobba men värdesätter dock tid med familjen mer. Är nog ganska familjeorienterad överlag, värdesätter först och främst min familj, sen mitt hem, och sedan mitt arbete. Är ganska mkt ensamvarg och har inte alltför mkt vänner; hellre kvalité än kvantité. | |
| egoflickan | 2008-09-07 23:40 | |
![]() | Eva, nyss fyllda 31. Har efter 12 år i arbetslivet precis börjat läsa på högskolan; Organsation - och personalutvecklare i samhället. Sambo med man och orm i vår alldeles egna bostadsrätt. Tycker om att måla och skapa egna tavlor. Kallas "morsan" av mina klasskamrater då jag är den som alltid tar hand om alla och dessutom har allt från nässpray och vatten till sax och skavsårsplåster i min handväska :) Mmm, det var lite om mig det. | |
| Sibbe B | 2008-09-07 23:45 | |
![]() | Sebastian Boukachabia, nyss fyllda 18. 3e året på gymnasiet, engelskspråkig linje. Mitt main goal är just nu att klara Cambridge och försvinna härifrån. Bor med svenska mamman Madeleine och Algeriske pappan Aïssa. Nyutflyttad storasyster, som nu befinner sig i södertälje, och två småsyskon hör också till familjen. Sibbe är ett kärt smeknamn och jag gillar att spela fotboll och innebandy. hiih. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-07 23:55 | |
![]() | Lena Katarina V från Vuollerim. Fast egentligen är jag från Glommersträsk, om man ska vara riktigt petig. Växte dock upp i Tjamstanbacken i Malå, på ett par slalomskidor. Även om jag inte längre bor därhemma, utan numer härborta, när jag en djup kärlek till det Torgny Lindgrenska norrland som danat mig, ity den är mer ljuv än bitter. Lever för att berätta, och berättar för att leva. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-09-07 23:57 | |
![]() | Ewa, 44 år, särbo. Har 4 barn, 24, 22, 17 och 12 (från två olika förhållanden). Har 4 katter och 3 hundar och en häst. Bor i en STOR villa på landet som vi precis köpt och håller på att renoverar (allt det som gick under friskrivningsklausulen ni vet!! ). Jobbar mer än 150%=kvalificerad arbetsnarkoman, för att ha råd. Är trafkledare på taxi på heltid och städar mornar och kvällar på deltid.. Sova kan man göra på hemmet sen.. :) Född i Roslagen men flyttade till Stockholm ett par år för att sedan flytta tillbaka, för att sedan flytta till Södertälje, för att sedan flytta tillbaka till roslagen, för att nu bo på landet... ca 8 mil utanför Västerås... hehe Snäll, generös, shoppoholik, ciderälskare som alltid ställer úpp på vännerna är väl det som man kan säga om mig. Äter det som bjuds och älskar mat. Kan laga mat men ingen i familjen är gourmet så vi äter gärna pasta med tillbehör.. Gott och enkelt. Gillar att göra egna smycken och att läsa kriminalromaner. Handarbetar när jag hinner men oftast är jag med familjen. Askyr folk som inte står för vad dom gör och säger. Folk som vänder kappan efter vinden. Långsint, hämndlysten, tjurskallig och envis | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-09-08 00:25 | |
![]() | Blah-blah-blah... words ain't enough to describe me. ^^ (Snabb översättning till svenska: ingenting jag säger, kan få er att förstå vem jag verkligen är.... men mest är jag lat.) | |
| johndeere | 2008-09-08 10:17 | |
![]() | Fel och brister: Jobbar för mycket Kvällstrött Impulsiv, om jag vill ha något/ eller få något gjort skall det ske direkt inte vänta. | |
| hemliga anna | 2008-09-08 10:58 | |
![]() | anna, 23, sthlm. mamma till en 4 åring, snart färdig sjuksköterska, kreativ, slarvig, ansvarstagande, snäll, oerhört rastlös!, underbar, fantastisk. cynisk och romantisk på samma gång vilket leder till en tendens av splittrad personlighet. älskar nästan alla människor i mitt liv, färger och vackra tyger, shopping, bada, god mat, loppisar, naturen, att sjunga. Kaffe är livets elexir. Älskar att få brev, mail och sms. hatar falska människor, mesproppar, egoister, otacksamhet och äckliga djur. hatar kokt ägg! hatar när folk inte svarar i telefonen när man ringer! | |
| EvaPno | 2008-09-08 20:58 | |
![]() | Tänk att du bara är 23 år hemliga anna......jag tycker verkligen du e en underbar person. | |
| DennisPlz | 2008-09-08 21:01 | |
![]() | anna: splittrad personlighet? Det kallas att vara kvi... öhh.. människa. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-08 21:06 | |
![]() | Dennis: Sluta jiddra, börja presentationen. | |
| Shea | 2008-09-08 21:25 | |
![]() | Lisa, 33år, 3 barn 13år,6år och snart 4 år alla pojkar, jobbar en hel del, åhhhhhhhhh vad svårt det här är...ha,ha, Jag älskar att bara leva livet, då jag arbetar mycket med döden och allt vad det innebär. Jag har en hobby och det är att pärlbrodera,annars är det mest att vara med pojkarna så mycket det bara går när de är vakna. Jag läser väldigt mycket och det är lite olika vad jag läser,just nu är det svenska författare och skräckromaner som fångar mitt intresse. Mina söner har ju en hel del fritidssysselsättningar som jag åker med på (scouter,fotboll,inneband y och badminton) och det är alltid skoj att titta på. Försöker vara duktig och hålla god kontat med mina vänner,men misslyckas allt som oftast,tyvärr.Tackolov är vi i samma stadie här i livet med jobbkarriär och småbarn,så vi är lika dåliga på det. Men 3 gånger om året har vi jättefest bara vi vuxna (känner mig inte vuxen,sicket fullt ord egentligen VUXEN...isch) och det är heligt för oss. Sista var för 2 veckor sedan när vi hade maskeradfest..hi,hi. Jag älskar: livet,mina barn och livet och livet och mitt fina hus, också kaffe. Vår hund tycker jag oxå bra om ;) Jag håller med hemliga anna KAFFE är livets elexir. Jag hatar ..hmm..egentligen bara blodpudding...hi,hi...fal ska människor mår dåligt nog själv, så dem behöver jag inte hata. Iofs så hatar jag böcker och filmer med dåliga slut,känns som jag ödslat min tid till ingen nytta. Tror det var det mesta om lilla mig :) | |
| LadyZara | 2008-09-08 21:27 | |
![]() | Sara, har läst igenom alla presentationer i tråden *hurra för mig*. Jag är 27 år och bor i Uppsala. Bakar just nu bröd och letar efter någon som vill diska åt mig. Jag är vegan, jobbar just nu inom äldrevården och är kvalitetsombud. Engagerad i united sisters, tränar i perioder och ska snart sätta fart med pluggandet igen. Längtar efter att få ta ut en examen i medie- och kommunikationsvetenskap och retorik. Tycker om regniga långseglingar och min kärlek som jag har på tryggt avstånd (10 mil), Hänger på tok för mycket på betapet och andra trevliga sidor. | |
| DennisPlz | 2008-09-08 21:29 | |
![]() | Gariam: Den kan vi ta över en fika :D | |