Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Margana | 2008-11-02 10:01 | |
![]() | Mannen har många snygga kroppsdelar, det som tilltalar mig är att männens armar är så ådriga. Men har svårt att se till någon enda kroppsdel då jag inte är särkskilt utseendefixerad. För mig är helheten viktigt, hållningen och framför allt intelligensen. ;-) Intelligens är sexigt! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-02 10:02 | |
![]() | precis som skatt? | |
| magga | 2008-11-02 10:42 | |
![]() | Ljumskar, mage, och en snygg fast rumpa gillar jag...;) | |
| pentrollet | 2008-11-02 22:41 | |
![]() | ryssbrud: *ler* klart att de finns annat än kuken som är viktigt men den spelar större roll än va man tror. Man tänker inte på de så länge allt funkar men om de INTE funkar då e de minsan inte så kul.... | |
| sansh1ne | 2008-11-03 01:13 | |
![]() | är det bara jag som inte tycker speciellt mycket om ådriga armar? jag tycker inte det är avtändande, men inte heller speciellt tändande. de bara finns där. jag ser på helt andra saker ;) | |
| Tigera | 2008-11-03 01:43 | |
![]() | Jag är inte heller överförtjust i ådriga armar. Det är möjligen okej på män, men jätteläskigt på kvinnor (Kolla in Madonnas armar på någon bild. Hu! *ryyyser*). När jag ser ådriga armar så tänker jag bara på att jag vill ta blodprov i de armarna. Jag är sjuksköterska :-) | |
| Tigera | 2008-11-03 01:53 | |
![]() | Fast när jag tänker noggrannare på det, så har jag nog inget emot om underarmarna är lite lagom ådriga på en man. Så ni kan stryka det där med "möjligen" i mitt förra inlägg. Underarmar är iallafall väldigt nice :-) | |
| Ceckes | 2008-11-03 02:17 | |
![]() | Jag tycker en kille ska ha hår också, jag hatar när jag får ligga o bli sönderstucken för att en kille rakar sig precis överallt, bringan o armarna är lite överdrivet att raka tycker jag, man är ju ingen nåldyna o vill inte praktisera som det heller.. Jättejobbigt när killar börjar raka sig o inte förblir mjuka o gosiga. Killar över lag som är för fjolliga, går bort för mig typ för mycket solbränna o överblonderat hår... IIIiiiiiiihhh! 80-tal så det känns. Killar ska va killar o inte nåt annat. Det är det absolut sexigaste. Händer o rumpa o bröst håller jag med er som tycker det också, jättenajs. Gärna en bjässe med kött än en spinkig kille, gärna lite mage... Mys!!! Men ingen fyrkantigt tjock person. | |
| Ceckes | 2008-11-03 02:20 | |
![]() | Vi har ju ideal men börjar man gilla nån så gillar man ju han för hans personlighet om den verkligen matchar och om han e lugn, o det betyder mer än nån kroppsdel i världen men sen tänker man efter.. ja det ska givetvis fungera också, det är ju inte bara att ta en rolig snäll kille, det ska givetvis funka med sex, mentalt osv men det var säkert en onödig kommentar för det fattar ju alla. | |
| Tigera | 2008-11-03 02:22 | |
![]() | Ja, rakat bröst... det är osexigt! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-03 20:50 | |
![]() | Mina damer, får se om jag förstått er rätt här nu! Mans ideal! En bitig karl med grova armar och hårigt bröst. Bastanta köttiga lår med rediga ljumskar, (viktigt) he, he he,lol. Samt en vältränad bak, slätrakad, tror inte vi snackar pung, men om man nu ska nämna den ska den vara stor, precis som magen gärna får vara lite åt det hållet, åtminstående lite putig, för den värmer så skönt. Frisyrer och skallform samt hals har det inte snackats så mycket om, men jag antar att ingen gillar tjurnackar med flinthyggen och grisögon. Hoppas att jag har fått allt rätt. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-03 20:52 | |
![]() | Eftersom så många lagt sin röst på fin rumpa/ådriga underarmar så lägger jag min på nacken. En fin, mjuk och lite fjunig nacke, det är inte dumt, det. | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:01 | |
![]() | Tänk vad svårt det måste ha varit förr i tiden för en hane att locka honor om han saknade alla de uppradade attributen. Survival of the fattest har ju aldrig riktigt slagit igenom. Som tur är har ju allt det där ändrats nu sedan införandet av det absolut rättvisande partnerkriteriet: beta-rating! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:06 | |
![]() | En annan kroppsdel som attraherar mej mycket är hjärnan. Har dom inget där så kan det kvitta hur häcken ser ut:-)) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:06 | |
![]() | Om det är vad som gäller framledes, får den gode gulashbaronen Knevert bekänna sig som mormon. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:13 | |
![]() | Beror på vem det är. Ofta gillar man kanske sånt som man saknar själv som typ muskler, hår på bröstet, ådror på underarmarna, stora händer, brandmansbävernylonsovera ll o.s.v. Fast jag vet inte. Jag hajar förresten inte grejen med killrumpor, tycker att de ser typ likadana ut allihop. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:38 | |
![]() | nejdå Gariam, utan att vara bög så tycker jag att det skiljer sig högst väsentligt mellan mäns rövar, hudkvalitet, hårighet, storlek, fasthet,form, så jo variationerna är enorma. | |
| Teppy | 2008-11-03 21:42 | |
![]() | händer är sexigt | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:43 | |
![]() | vad har hänt med ansiktet, är det bara jag som tycker sådant är viktigt ? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-03 21:52 | |
![]() | Ögonen är viktiga och munnen, den ska vara mjuk och fyllig (dock inte feminin och "köttig"..) | |