Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 507 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tipitina | 2008-11-06 18:46 | |
![]() | Beta: du är rolig du! Visste att han sköt Palme?! Jo jag tackar jag!!! | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:46 | |
![]() | asboi: Det VAR han kärringen Palme såg ju det och sa det, men vågade inte vittna | |
| krutmarie | 2008-11-06 18:46 | |
![]() | Zick, dom får väl fickpengar till cig och godis, det ska väl inte va´så att dom ska sakna nå´t som finns utanför muren (ironiskt menat alltså)? Det sorliga med alltihop är att många "fångar" har det bättre än massor med rättskaffens människor utanför "muren" som inte har råd med cig eller godis eller bredband eller.... Hur kan det vara möjligt att det ska va´SÅ orättvist, och det är ju vi skattebetalare som betalar de intagnas "lyxtillvaro" (jämfört med en "fattigpensionär t ex). Jag VILL inte betala för det, hårt bröd och vatten tycker jag vore mer rättvist i fängelset. Då kanske inte lika många skulle tycka att det är värt en stöt då och då (och gömma pengarna) sen kan ja leva livet lite bättre än i fängelset. | |
| bobo flux | 2008-11-06 18:46 | |
![]() | "ta bara daltet med christer pettersson när han sköt Palme, alla visste det var han, men vad hände? han fick vika ut sig i en tidning som gav honom 1 miljon. HAHA, Sverige- de kriminellas paradis. Dom skulle skjutit den där knarkaren direkt på polishuset" BetaMaxx, din syn på rättsväsende liknar ju Vilda Västern. Folk kommer ju till slut dö till höger och vänster. Och vilka bevis har du för att det var Christer Pettersson? | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:47 | |
![]() | sen om det inte hade varit det, vilket det nu var, so what? Då hade vi haft en brottling mindre som förpestade samhället med brott o knark. Ett drägg mindre | |
| asboi | 2008-11-06 18:47 | |
![]() | beta: Men vill du ha ett så labilt system så om man inte är helt hundra så ska det få skjutas här och var? Det du målar fram är ett förfärligt osäkert och skrämmande rättsväsen, inget jag skulle vilja leva i | |
| tipitina | 2008-11-06 18:47 | |
![]() | Beta: du är inte så påläst i Palmehistorian | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:48 | |
![]() | bobo: ja, perfekt, skjut alla kriminella direkt så finns det inga kvar snart | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:48 | |
![]() | Beta, "kärringen Palme" råkar vara hustru till en av Sveriges utomlands mest respekterade medborgare. Du kan väl vårda språket lite ändå? | |
| tipitina | 2008-11-06 18:48 | |
![]() | Är detta verkligen seriösa åsikter eller vill du bara provocera Beta? | |
| asboi | 2008-11-06 18:48 | |
![]() | Beta: du anser inte att livet har ett sorts egenvärde? Du är förövrigt väldigt lik en politiker som gick bort 47 i dina argument. | |
| Zickzacker | 2008-11-06 18:49 | |
![]() | Lugnt Andreas, du skrev aldrig mitt namn, skulle bara vara petig. Tog åt mig mer en nödvändigt. | |
| Heartandsoul | 2008-11-06 18:49 | |
![]() | Krutmarie, jag vet inte riktigt vad du tänker på att dom får allt detta för det är inte vad jag har fått höra, möjligen i på öppna anstalter men då pratar vi ju inte om grova brottslingar. Men tillbaka vad jag sa i början, vad vill vi ha ut för människor igen när straffet är avtjänat??? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:49 | |
![]() | Trist att du skriver så korkade inlägg beta. Menar inte att vara taskig, men du pratade om "logik" och nu är det mest... korkade saker som känns som någon form av kvällstidningslogik. Var det vad du var ute efter? Asboi har en poäng? Vad gnäller du om beta? Det verkar ju som om du har all support du behöver för en kriminell bana. Du kommer ju, enligt vad du själv tror, att belönas med milt straff, mobil (!) och internet (!). Dessutom - med din christer pettersson analogi - kommer du antagligen att kunna begå brott utan att bli straffad ens. TROTS "att alla vet" att det är du! ;) För, vem vill inte till paradiset! Grattis, du har funnit det. Glöm inte att skriva ett brev till mig när du får tid mellan varven. Gratis pennor lär finnas har jag hört! (internetuppkopplingen och mobilanvändandet måste jag göra dig besviken och säga att det står sämre ställt med) | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:49 | |
![]() | Pettersson var och förblir en hårt beslastad brottsling som inte borde få leva. skönt att fanskapet dog | |
| tipitina | 2008-11-06 18:50 | |
![]() | Heartandsoul: Bra frågeställning faktiskt. De skall ju trots allt ut i samhället igen. | |
| Heartandsoul | 2008-11-06 18:50 | |
![]() | Beta vem är du att döma vem som är drägg eller inte?? | |
| krutmarie | 2008-11-06 18:50 | |
![]() | Skit samma med Christer Pettersson, han fick ju va med i alla möjliga TV-program iaf. Om? han sköt eller inte, han var ju en kriminell iaf, men man ska inte "snacka skit" om döda. Undrar egentligen, det är ju irrelevant, vad dessa utredningar ang mordet på Palme har kostat Sveriges skattebetalare och vad har det resulterat i? Inte ett skit! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:51 | |
![]() | Beta, det där var lågt angående pettersson. Skall du önska folks död nu också, som ett led i din "logik" kring vad som skapar ett bättre samhälle. Jag hoppas du är undantaget, och inte normen, för den människosyn som råder i sverige idag. | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-06 18:52 | |
![]() | skulle nån göra ngt ont mot min familj tar jag fram hagelsprakaren och låter vederbörande sona sitt brott. Prisjägare kan vara en idé i samhället. Sätt pris på de kriminella som mördar och våldtar. | |