Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 106 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| åsnis | 2009-01-14 00:58 | |
![]() | instämmer i godnattkören med... www.youtube.com/watc...Sf jlxNZx40 | |
| Vaniljdoft | 2009-01-14 01:41 | |
![]() | Mycket bra låtar ni skriver :) Jag tycker om många ballader men "heaven is a place nearby" med lene marlin e grymt mysig. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-14 02:14 | |
![]() | Jackie Wilson - (Your Love Keeps Lifting Me) Higher and Higher www.youtube.com/watc...L2 _zhLs_T4 | |
| patboone | 2009-01-14 02:44 | |
![]() | Så här kan man också må... Temptations - My Girl se.youtube.com/watch...re =related | |
| patboone | 2009-01-14 02:47 | |
![]() | Guldmedalj för Jackie Wilson, Fånmåne! :) | |
| Quarryman | 2009-01-14 09:34 | |
![]() | "Willie of Winsbury", en skotsk folksång. Den ska framföras av the Pentangle, för Jaqui sjunger så vackert. www.youtube.com/watc...uN n2TDDru0 | |
| vulcan | 2009-01-14 10:52 | |
![]() | Det finns ju många sorters kärlek. Plura har skrivit en låt till minnet av sin mamma där särskilt de första verserna visar hans mästerskap som textförfattare och på några enkla rader fångar mycket av de känslor vi som mist en förälder känner igen så väl.. www.youtube.com/watc...JS 7MmG6oEo | |
| vulcan | 2009-01-14 11:08 | |
![]() | Okej det är svulstigt och patriotiskt och väääldigt amerikanskt. Filmen är på många sätt gräslig. Men det är också en så grymt starkt kärlekssång där kontrasten mellan Cockers raspande och Warms klara sopran skapar oemotståndlig "love feeling" Given här i tråden: www.youtube.com/watc...I7 SIDms5LA | |
| Jarnis86 | 2009-01-14 11:14 | |
![]() | Patboone: Glenn Freys låt var riktigt riktigt skön! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-14 13:10 | |
![]() | Med risk för att vara tjatig....jag lyssnar på annat än U2 också som Levellers, Depeche Mode, Springsteen mm men det är U2s musik som rinner i mina ådror och jag kan säga att jag älskar eras musik. Jag har Rattle and Hum DVDn på just nu, och tänker att tänk om det var jag som hade skrivit all den där musiken, vad jävla nöjd jag skulle vara med mig själv då! Undrar om låtskrivare/band kan tänka så om sig själva eller om de också i de flesta fall har sina idoler som de eftersträvar att vara lika bra som? | |
| bobo flux | 2009-01-14 16:32 | |
![]() | Helt rätt, Vulcan! Här kommer en liten sång till alla pappor. Jag vill minnas att jag sjöng denna när jag var liten och satt och väntade på min gode Far :) www.youtube.com/watc...Tp UxniRzp4 | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-01-14 20:12 | |
![]() | Barry White-You are the First,the Last,My Everything | |
| bobo flux | 2009-01-14 20:14 | |
![]() | Låten "Crazy" med Seal är en spirituell och vacker sång :) www.youtube.com/watc...re =related | |
| Alcedo | 2009-01-14 20:29 | |
![]() | Panama Red med låten Fools Gold är bittersweet. En ensam kvinna som ser ut genom sitt fönster, regnet faller mot rutan. Trails of rain on the windowpane or is it the reflection of Your tears. Jag skrev låten till vårt debutalbum för cirka 15 år sedan. Men men, behöver man så sorgliga låtar. Varför behöver man sorgliga teman i sina favoritballader. Några teorier? Nä, Lady in red med Chris De Burgh, kan det bli mer klockrent? Mvh Pax | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-14 21:50 | |
![]() | Har en till som är sååååå sorlig. Duffy - Warwick Avenue www.youtube.com/watc...4j PXp7LxyI | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-14 21:52 | |
![]() | Rem, förlåt att du inte blev bjuden till drickandet igår. Han inte se ditt inlägg. Nu har Pat diskat, Linn är fortfarande inte här (måste ha fastnat i Småland någonstans) och vinet är slut. Men säger till när det är dags för nästa tömning. :-) Kram tillbaka. | |
| patboone | 2009-01-14 22:07 | |
![]() | Shelby Lynne - Leavin´ www.youtube.com/watc...re =related Tack för disken, har gått och simmat. :) | |
| mark69 - Ej medlem längre | 2009-01-14 22:12 | |
![]() | the Cure - Lovesong är en av dem.. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-01-14 22:21 | |
![]() | Men en skymning stannade allting av Allt jag minns Är att regnbågen kom ur min hand & himlen var öppen Allt jag såg Var att barnet helt plötsligt försvann Bland stjärnorna Öppna din dörr Gör det nu! Sväva ut... Öppna din dörr Gör det nu! För ingen sol Vattnar blommor med tårar Inget är som det är | |
| ChandlerB | 2009-01-14 23:01 | |
![]() | Phoebe & Chandler - Endless Love www.youtube.com/watc...A9 OVYYjsl8 | |