Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ser bra ut | 2009-03-02 22:04 | |
![]() | blankomblank: "smart ser bra ut! Bjuda in alla tramsare att försvara sig och sedan står du inte ut med dina besöksinlägg. Hade du öppnat en tråd för seriöst snack hade jag förstått din attityd bättre. Måste även tillägga att jag tycker du använder ett ovårdat språk ( halvskrivna svordomar, insinuationer om vissa användare, slarvigt skrivna trådar etc.) så hur ska man kunna ta dina inlägg seriöst, som du kräver. Förresten är detta inte en seriös flik den heter snack så folk får väl snacka på och de som inte gillar det får strunta i att besöka fliken. För jag antar att problemet gäller snackforumet eller vill du även räkna in seriösa forumet för dina klagomål?" jag må vara dum, men jag fattar inte mycket av det där. tyvärr. besöksinlägg?? kräver seriositet?? jag startade den här tråden och förklarade varför. hittills har faktiskt det mesta i tråden hållt tråden. fantastiskt. ja det gäller snackforumet i första hand. hurså? | |
| Malla13 | 2009-03-02 22:06 | |
![]() | Jag håller helt med... låt alla trådar stanna vid det ämnet som det diskuteras om...Chatta kan man göra via msn, sms eller skriva i dem trådarna som är chattrelaterade...=) | |
| blankomblank | 2009-03-02 22:16 | |
![]() | hurså? Jo därför att om du stör dig på snacket/tramset kanske du ska flytta över till seriösa forumet. Där är det inte mycket rush så det vore trevligt med lite intelligenta inlägg från dig där. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:17 | |
![]() | Skolorna borde ta tag i det här och betona skumläsning eller hellre skum läsning (hö hö) i svenskundervisningen. Annars kommer alla i framtiden sitta och läsa skit på internet och tycka att det är någon annans fel. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:18 | |
![]() | :D | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 22:20 | |
![]() | tänk att det är så oerhört svårt att förstå vad det är jag försöker säga... eller skriva då. svara gärna på mina två andra frågor också blankomblank, tack. för er som inte sett nåt: två trådar som spårar ur i det närmaste direkt. min fundering är fortfarande varför? vad får man ut av det? 183 dagar Favoriter funkar inte | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:25 | |
![]() | Men den här tråden var det straffspark på att trasha, eller vad säger du trash.? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:27 | |
![]() | Nej det är grym underhållning. Iaf för mig. En donkenburgare till detta.. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:29 | |
![]() | Jag tycker inte att man ska göra en höna av en fjäder. | |
| ALFASUD | 2009-03-02 22:30 | |
![]() | Så länge snackfliken på Betapets forum har funnits så har det tramsats i trådarna, även om det finns en och annan som påstår något annat :) Jag tror att man helt enkelt får köpa det, en del gillar det andra gillar det mindre, själv orkar jag inte bry mig så värst mycket. Antingen får man helt enkelt gilla läget eller hänga i något annat forum. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:30 | |
![]() | Jag undrar varför trådar stängs med motiveringen att de är "tramsiga". | |
| blankomblank | 2009-03-02 22:31 | |
![]() | besöksinlägg = besökare som läser din tråd och skriver ett inlägg Jag har en sidokarriär som ordmakare;) Kräver seriositet=att man inte vill ha trams, fast jag skrev att du kunde läsa och skriva inlägg under seriöst eftersom du inte gillade snacket som försiggår i snackforumet. Jag kan hålla med om att vissa trådar urartar direkt men många av dessa består av endast rubriker som gör det lätt för tråden att urarta för man förstår inte ts poäng. Detta är dock okej om det är lite trams och andras synsätt eller kommentarer man är ute efter. ex. Kan ett ögonblick överträffas*3 öööhhh.... | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:32 | |
![]() | Ser bra ut, trådar spårar ur när massan inte finner ämnet tillräckligt intressant. Det är inte så mycket att göra åt saken, än att öppna en tråd om ett engagerande ämne. Sen är nog de flesta här för lite lättsamt umgänge, och vill mest småprata. | |
| blankomblank | 2009-03-02 22:33 | |
![]() | bra poäng Linn! | |
| Kirkelina | 2009-03-02 22:33 | |
![]() | Håller med om att det är okej att tramsa i en tråd som inte har någon allvarligt ställd fråga eller ämne. Men däremot att förlöjliga trådskaparen istället för att svara på frågan som ställdes eller hålla sig till ämnet tycker jag inte är okej utan brist på respekt för andra människor. | |
| Mouche - Administratör | 2009-03-02 22:34 | |
![]() | Jag har raderat en del inlägg som inte hade i tråden att göra överhuvudtaget. Mouche | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:35 | |
![]() | diskutera medlemmar går an :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:36 | |
![]() | Kirkelina, självklart - inte förlöjliga trådskaparen, känns väldigt barnsligt och onödigt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:37 | |
![]() | Beror väl på vilken attityd trådskaparen inleder med. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-02 22:38 | |
![]() | Ja, där har du i och för sig en poäng trash. | |