Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:29 | |
![]() | där är jag med dig apbur.. klart att man kan fatta ett beslut att behålla barnet för att man längtar efter ett. Men det är i mina ögon et rent egoistiskt beslut somman får stå för med all kärlek man har, själv. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:30 | |
![]() | Jo,det var det jag sa för nån timme sedan,micro. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:33 | |
![]() | :-D micro, jag har tre.. älskar varenda liten kubikcntimeter av dom alla. Min yngsta " kunde inte hända", är lika underbar och älskad hon. Jag hade turen att ha en pappa som älskar dom lika mycket som jag. Vi lever inte längre ihop... men det består.. | |
| Maskulinist | 2009-11-05 23:36 | |
![]() | Bra sagt, monkey cage. Bortsett från det där med testosteronhalten. Den har ingenting att göra med hur "bra" anlag man har. Var har du fått det ifrån? Men bra ändå, det där med att kvinnor horar runt. | |
| Tess 08 | 2009-11-05 23:37 | |
![]() | obeänkt sex kan man väl ha, men han skulle väl då ha haft det med frun? Jag är (tyvärr?) mycket svart/vit när det gäller otrohet... Som sagt dödsstraff på sånt. Sen att han var för korkad för att skydda sig.. han hade ju kunnat ge frun en trevlig könssjukdom också.. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:39 | |
![]() | Är det på fullt allvar så att ni tror att äkta makar intr strular runt? | |
| Tess 08 | 2009-11-05 23:41 | |
![]() | Jag är ju iofs inte äkta maka, men skulle aldrig få för mig att strula runt! Hade min inte-make gjort det hade han fått en spark i pungen så han hamnade på gatan och sen hade jag bytt lås | |
| apbur | 2009-11-05 23:41 | |
![]() | Maskulinist, jag tror jag läste det i Illustrerad vetenskap på någon läkarmottagning. Det behöver ju inte betyda att det är sant men uppenbarligen dras kvinnor till män med hög testosteronhalt. Skitstövlar kan man också kalla dem. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:42 | |
![]() | Tyvärr används inte dödstraff på karlar i Iran..dom får bara 40 piskrapp under fotsulan.. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:44 | |
![]() | Pappan bär inte fostret och får inte samma information som mamman. Det är möjligt att han skulle uppfatta situationen annorlunda om han bar det i sin egen kropp. Om jag bar ett bar och ansåg att det var ett liv jag kände i mig skulle jag inte bry mig ett skit om pappans uppfattning om abort eftersom jag skulle värdera min egen upplevelse högre än hans åsikter. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:44 | |
![]() | Givetvis händer det att både män och kvinnor otrogna mot varandra, men man är ju i sin fulla rätt att känna avsmak inför det beteendet. Jag gör det. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:44 | |
![]() | Till skillnad från kvinnorna som blir stenade. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:45 | |
![]() | Jag håller med dig Tess, men sanningen är att 60% gör just det. Det fanns antagligen olika grader i h.tet när dom svarade på adet. Men män och kvinnor kommer att fatta tycke för sin lockelse om den finns på en arbetsplats- Vissa vid tanke, andra vid mer. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:45 | |
![]() | Mitt inlägg handlade om Iran. Sorry.. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:47 | |
![]() | men plums.. så otroligt egoistiskt.. vi är bara hamnar för dom barn vi skapar. det handlar inte om dig, ellerr om pappan. Det handlar om barnet. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:49 | |
![]() | Javisst handlar det om barnet - men kan väl inte bortse från den egna upplevelsen av en graviditet och sina tankar kring den? Har själv inga barn, men har svårt att föreställa mig att jag i stunden jag blev gravid skulle kunna bortse från mina egna känslor runt det hela. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:51 | |
![]() | Tänk någon gång på pappans känslor! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:54 | |
![]() | vi kan inte bortse från det före, iväntans tider, men efteråt. Det är ju en helt ny människa. Graviditet är underbart, men det är ju en väldigt liten del av allt. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:55 | |
![]() | Tvålis, jag skrev om graviditeten. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-11-05 23:56 | |
![]() | Apropå att kvinnor skulle "hora runt": Det är väl vetenskapligt belagt att män statistiskt sett är mer promiskuösa än kvinnor, att de har fler parters under en livstid och har närmare till otrohet. Obs! Ja, jag generaliserar. Notera ordvalet - "statistiskt sett". | |