Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-29 16:22 | |
![]() | Det här är en av Kjell Bergqvist bästa roll enligt mej i alla fall. www.youtube.com/watc...i7 f7VPzV0w | |
| Maad Max | 2009-12-29 16:37 | |
![]() | Härligt att se att det bubblar i tråden. Känslor som kommer fram, analyser av andras inlägg och detta ständiga letandet efter saker att haka upp sig på och tolka som otrevligheter endast för att skapa debatt och föra den vidare på ett allt aggressivare sätt... Ska inte säga att det är av ondo, det behövs. Grymt bra sätt att få lite större perspektiv och kanske få en bättre inblick i hur man själv fungerar och formulerar sig. Nu är det bara ett par dagar kvar till Björns program, jag och många med mig väntar med spänning på vad denna kuf ska servera oss. Kan bli precis hur som helst och jag antar att antal inlägg i denna tråd kommer skjuta i höjden. kl.20.00 i SVT den 2:a Januari, lagom då baksmällan avtagit helt och hållet, förhoppningsvis. Nu, bara för att kasta in en ny boll i denna lekfulla tråd så säger jag att Meg borde lägga några slantar på en duktig talpedagog. Vad säger ni? | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-29 16:39 | |
![]() | Här är han allvarlig: www.youtube.com/watc...re =related | |
| Maad Max | 2009-12-29 16:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc...g& amp;NR=1 Han har ju haft bättre dagar än såhär. | |
| skogstorparn | 2009-12-29 18:38 | |
![]() | dom som kallar årets deltagare för b-kändisar är nog samma som tror att "fucking åmål" var den första svenska färgfilmen.. | |
| Rob Gubbrock - Ej medlem längre | 2010-01-02 15:13 | |
![]() | Tonight: Björn Ranelid Show. Wouldn´t miss it for the world! :-) | |
| Satyra | 2010-01-02 15:29 | |
![]() | Nej, det ska bli intressant! :-) | |
| Satyra | 2010-01-02 21:07 | |
![]() | Satan i gatan vad bra det var, programmet med Björn i huvudrollen! Suveränt! Tycker ännu bättre om honom efter detta och ... ... måste ju erkänna det - Kjell höjde sig ett snäpp i mina ögon också, rent utav. ;-) Han kanske vuxit till sig med åren?!? hehe Men ligga med honom, nää, det vill jag fortfarande bestämt icke! hahaha | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:11 | |
![]() | Jag vill nog inte längre ligga med Kjell, snarare Ranelid. Trist att det mitt i alltihop blev Uppdrag Granskning av det hela dock och hur tänkte SVT när de klippte ihop Ranelids fetdiss av Skugge till en relativt stor del av myspysmiddagen? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:12 | |
![]() | Herregud, hur kan någon levande människa vilja ligga med Ranelid? | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:14 | |
![]() | Dålig kost kanske? | |
| Mårten | 2010-01-02 21:14 | |
![]() | hur kan någon levande människa ens tolerera att Ranelid finns? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:14 | |
![]() | Ja, eller så tappade någon dig i en brunn när du var liten. :( | |
| Satyra | 2010-01-02 21:17 | |
![]() | hehe Dödmetallörn - Ok, då känner vi lika nu då, vad gäller det i alla fall. ;-) Störde mig dock inte ett dugg på att Björn fick ha sin stund av upprättelsetal i programmet. Det tyckte jag var sketbra. Sylvia - tycker inte han är motbjudande alls, skulle funka för min del. ;-) Fast normalt tänker jag faktiskt inte (så ofta) i banorna "vill-jag-ligga-med-honom -eller-inte" när jag ser/lyssnar till folk. Dit är jag förledd enbart i detta forum, hahaha. | |
| ölgubbe - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:18 | |
![]() | Mårten, vi tolererar dig, så varför inte Ranelid? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:18 | |
![]() | Ranelid.... uhhhhhh. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:18 | |
![]() | Det är roligt att det finns färgstarka avvikare som Ranelid, men det roliga slutar vid tanken på att behöva ligga med honom. | |
| Satyra | 2010-01-02 21:19 | |
![]() | Mårten - vad med Ranelid tycker du så illa om? Är nyfiken bara. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:19 | |
![]() | Satyra. Tro det eller ej, jag gör inte heller det, oftast :). Men fram tills han attackerade Skugge så där fult(inget fan av henne iofs) så steg han faktiskt lite i mina ögon, dessutom har jag bott på samma adress som han växte upp på, måste vara ett tecken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-02 21:20 | |
![]() | Herregud, ni har lyckats göra mig chockerad... Jag satt just framför teven och sa: "Han är gift. TÄNK att någon vill vara gift med honom." | |