Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-08 09:06 | |
![]() | hahaha vilka toaletter brukar du besöka som inte har det. Urin är också avföring... Men det är ju klart, det är ju mest ni killar som står för skvättandet. :) | |
| Candino2 | 2011-01-08 09:15 | |
![]() | Om man kunde installera pissoarer i moderna lägenheter så skulle det inte bli så mycket skvättande :) | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-08 09:25 | |
![]() | Eller om man inte vill ha en pissoar inne på toaletten så kan man ju alltid sätta sig ner=) | |
| schmuppisch | 2011-01-08 09:42 | |
![]() | ENDA gångerna jag kan få för mig att lägga papper på sitsen är på utedass, betaltoaletter och- eller om toaletten stinker eller ser smutsig ut i ren allmänhet. | |
| schmuppisch | 2011-01-08 09:44 | |
![]() | Värsta toaletten någonsin var ett utedass på en strand där det var MÖGEL överallt. Tur som jag hade så behövde jag inte kissa utan bara byta tampong. Men det testade verkligen hur länge man kunde hålla andan. | |
| belsebus | 2011-01-08 09:47 | |
![]() | Har ocksa "lart mig" att lagga papper pa ringen, men har helt kommit ifran det. | |
| mishizaki | 2011-01-08 10:04 | |
![]() | Det bästa och det mest hygieniska är de toaletter där man står upp och gör sina behov. www.fobo.se/artiklar...tt er.shtml | |
| mishizaki | 2011-01-08 10:07 | |
![]() | www.expressen.se/nyheter/ 1.627465/toan-renare-an-d itt-tangentbord och snuskigare än toaletten är tangentbordet | |
| Yamma | 2011-01-08 10:07 | |
![]() | Jag fick också lära mig det, men det är visst inte speciellt noga annat än för hjärnan. Jag gör det ute på offentliga toaletter men inte hemma hos kompisar eller om jag kan se att toan är städad nyligen (t.ex på McDonalds där de skriver när de städade senast). | |
| mishizaki | 2011-01-08 10:09 | |
![]() | fyller på med mer undersökningar www.expressen.se/nyh...gs ta-betyg | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-01-08 10:15 | |
![]() | Undviker offentliga toaletter i 9 fall av 10. Om det ändå skulle vara aktuellt att uppsöka en, så är det i samband med att jag dricker ett par öl. Efter första ölen tapetserar jag sittringen. Efter andra ölen river jag av två rutor toalettpapper och placerar slarvigt på ringen. Efter den 3:e tittar jag på toalettrullen och sätter mig direkt på ringen :) | |
| Pocaloca | 2011-01-08 10:17 | |
![]() | japps...på offentliga toaletter =) | |
| Gunilla _ | 2011-01-08 10:32 | |
![]() | Ser den okej ut så sätter jag mig bara. Behöver den torkas av så torkar jag av den först (evt med blött/tvålat papper). Är den jättesnuskig och det inte är kris så går jag därifrån. Men nej, lägger inte papper på. Däremot använder jag handtorkpapperet efter handtvätt mellan hand och kran + handtag när jag är klar. Kanske också är lite nojigt? :p | |
| jeshag | 2011-01-08 10:51 | |
![]() | Skulle aldrig komma på tanken att sätta mig direkt på ringen på en offentlig toalett! | |
| blue_moon | 2011-01-08 11:28 | |
![]() | Aha, är det DÄRFÖR det så ofta ligger en massa toapapper på golvet på offentliga toaletter... Det, om något, ser äckligt ut! Jag torkar av ringen om det behövs, annars sätter jag mig direkt. Men lägger gärna pappershandduken emellan när jag stänger kranen efter handtvätt. | |
| Stenknäck | 2011-01-08 11:31 | |
![]() | Vilket oerhört intressant samtalsämne........sånt här trodde jag var självklart att man gjorde. Du som skriver detta undrar jag lite om du har toalettfobi.....är du kanske född i Tyskland. Att intressera sig för såna här saker tyder på brist på fantasi och enfald. Har du inget viktigare att delge oss här så tycker jag man lika gärna kan låta bil att starta trådar med sånt här rent ut sagt - ursäkta - skitprat. | |
| Palini | 2011-01-08 12:14 | |
![]() | Som redan har konstaterats... Bacillskräck. Att TS försöker göra oss andra till snuskpellar förändrar inte det faktumet. Eller kan TS vara så god och förklara för mig hur dessa kroppsvätskor ska utbytas? Du pratar om att utbyta saliv med okända? Sitter du och gnider kön, tunga whatever mot toalettringen? Toalettringar är fulla av bakterier, ja, men det är även allt annat i vår miljö. Tangentbord och telefonlurar lär visst vara värst, mycket värre än toalettringar. | |
| SecondChance | 2011-01-08 12:20 | |
![]() | www.expressen.se/hal...a- dig-sjuk www.asiktstorped.se/...lu ftstork/ Papper på ringen..? Som att det skulle hjälpa när bakterierna redan finns överallt i luften :D | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2011-01-08 12:28 | |
![]() | Det är väl bara att sätta sig ner och göra det man skall! | |
| röstrumpa | 2011-01-08 12:29 | |
![]() | torkar av ringen innan jag sätter mej. men tycker det är äckligare med dörrhantag ledstänger mm. faktum!alla tvättar sej inte när de varit på toa. urk!!!!! | |