Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2012-02-02 14:16 | |
![]() | Det var ju inte så att han råkade gå emot med batongen när han gick förbi. Han slog till med den på hennes ända och yttrade lilla gumman. Det är en stor skillnad mot att råka gå emot. Vill du missförstå med flit? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:16 | |
![]() | Grangstra är ett troll, Gautama. | |
| Gautama | 2012-02-02 14:17 | |
![]() | Ok, har inte hängt med i debatten:-) | |
| apbur | 2012-02-02 14:17 | |
![]() | nulltj, det tror jag inte. Däremot en manlig med mycket testosteron i luften. Jag tror faktiskt du förstår vad jag säger. | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:19 | |
![]() | Gautama: Nej, jag tror att det är så att du vill överdriva, med flit. Pottränad: Förstår att du inte riktigt hänger med, såå kissa och gå lägg dej nu. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:20 | |
![]() | Provokationer värda en treårings intelligens biter inte på mig. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:21 | |
![]() | Egentligen, kom jag på nu, så är det ju synd om personer som Grangstra och ovan nämnd polis, vars enda kontakt med en kvinnlig bakdel är via ofredande. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:21 | |
![]() | apbur>> ja, det gör jag, men jag köper inte ditt resonemang. | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:22 | |
![]() | Lulz, Kom igen, ryck upp dej och "kom in i matchen" *klapp*. | |
| Häxkärring | 2012-02-02 14:25 | |
![]() | herreguu...ni kommer ju få tråden stängd....ni gör det ju extremt åt båda hållen så här. Jisses... | |
| Grangstra | 2012-02-02 14:28 | |
![]() | instämmer, dessutom är det så att i just detta fallet så är det nog endast påhitt från kvinnans sida. Polisen förnekar nämnligen brott! ...sådeså, diskussionen är härmed AVSLUTAD! | |
| mistmaster | 2012-02-02 14:30 | |
![]() | i rumpan?? | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:32 | |
![]() | Hördudu din gangster, JAG tror att du är den där Robban. ô.ô | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:34 | |
![]() | Jag tror det är polisen | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:35 | |
![]() | Ta in hästarna i stallet nu | |
| apbur | 2012-02-02 14:37 | |
![]() | Jag undrar också hur långt ni kvinnor som finner det högst oacceptabelt att få en hand på rumpan på en nattklubb är beredda att gå för att man i alla lägen ska få slippa detta? Mitt resonemang är som sådant att jag accepterar att olika subkulturer eller vad man vill kalla det skapas. Uppenbarligen finns det ett behov hos människor att få dricka sig berusade, bli mer promiskuösa och dansa och visa upp sig på nattklubbar. Kanske sluta kvällen med att få ligga. Hade det här behovet varit obefintligt hade vi inte kunnat se företeelsen på diverse uteställen. Jag vill alltså inte gå så långt att jag hävdar min rätt att aldrig bli sexuellt berörd på en nattklubb att jag tycker min inställning ska vara styrande och således trycka ned och styra andras behov. Jag tycker att det är en så pass oskyldig sak som inte egentligen skadar någon att folk själva fritt ska få styra över detta. Jag väljer då att värja mig genom att inte besöka dessa ställen. För det står mig fritt att göra det. Jag tycker att en avvikande inställning är väldigt intolerant. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:40 | |
![]() | Så att om jag inte accepterar en näve upp mellan benen när jag är på nattklubb, så trycker jag ner och styr andras behov? Det kan vara något av det dummaste jag läst på denna sida, överhuvudtaget. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-02-02 14:42 | |
![]() | Se ovan. Jag går inte ut och dansar för att visa upp mig eller få med någon hem. Att tafsa på någon anses av dom allra flesta inte som ok, och blir (enligt mig) inte mer ok för att man är berusad. Jag trycker inte ner eller styr någon annans behov bara för att jag förväntar mig att dom vet vilka kroppsdelar som är mina resp deras? Om jag VÄLJER att ha fysisk kontakt med någon ute så är det en helt annan sak, men det är inte jag som är intolerant när jag inte accepterar att någon överskrider gränserna? | |
| apbur | 2012-02-02 14:47 | |
![]() | Men som klok, tänkande varelse som kan ta rationella beslut väljer du naturligtvis att gå till ställen där du vet att folk delar dina värderingar. Problemet borde således vara minimalt, i princip obefintligt. Det är min upplevelse. Men det kanske är för att jag vet vad jag vill och kan läsa av min omgivning. | |
| Gautama | 2012-02-02 14:49 | |
![]() | Så om jag går på krogen med mina vänner så förväntas jag "bjussa" karlarna på lite bröst och rumpa?? Håller med pottis, det kan vara det dummaste som någonsin skrivits. | |