Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Iris M | 2014-02-23 13:54 | |
![]() | Jamen lite så faktiskt, nu är det dags att sätta lite fart! | |
| hfranke | 2014-02-23 13:56 | |
![]() | Börja med pp i andra, bara att slita och ge järnet nu! | |
| Gunilla _ | 2014-02-23 14:12 | |
![]() | Passningsspelet är under all kritik - inte en enda puck hamnar ju rätt :/ | |
| åskarl | 2014-02-23 15:17 | |
![]() | borde inte bli nåt silver heller. inte med dopade spelare i laget.... | |
| Kokonut | 2014-02-23 15:20 | |
![]() | Niklas bäckström är dopad!!!!!! | |
| hfranke | 2014-02-23 15:30 | |
![]() | Så jävla onödigt att ta allergimedicin med otillåtna medel i. Eget ansvar att man vet vad man petar i sig. Medvetet eller ej, karln är dopad. Inga ursäkter hjälper i mina ögon. | |
| kryddeluntan | 2014-02-23 15:37 | |
![]() | Kanada var det bästa laget, alla som har allergi/ andra mediciner vet vad de innehåller, så det finns inga ursäkter. | |
| Chewbacca3 | 2014-02-23 15:42 | |
![]() | SVERIGES....Sämsta match genom hela os....... | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-23 15:49 | |
![]() | Dopad ?? Av en allergimedicin han ätit i 7 år,, där borde faktiskt lagläkaren ha koll . För övrigt så tycker jag att Sverige gjort ett bra OS i Sotji Bitte | |
| kajix | 2014-02-23 16:33 | |
![]() | jag har sett ungefär 5 minuter. det räckte. | |
| remvanrijn | 2014-02-23 21:56 | |
![]() | Vilket OS ! 24 medaljer varav 8 guld och nummer 5 i rankning av länder ..!! Tjoohoo .. | |
| Maradona1986 | 2014-02-23 22:05 | |
![]() | remvanrijn. Grattis. Holland har gjort ett super-OS. Tyvärr tror jag att det är negativt för sporten skridsko dock. Se till att skicka tränare till andra länder så att sporten växer internationellt. Annars riskerar den på sikt att få stryk i OS-konkurrensen. Redan idag ifrågasätter mina holländska kollegor om det är rimligt att ha både 500, 1000 och 1500 meter på programmet. Har kollegor som planerade in semesterdagar för skridskoloppen (!) men som bokade av eftersom det blev löjeväckande. | |
| remvanrijn | 2014-02-23 22:18 | |
![]() | haha, tack, jag ser framemot fler grenar i likhet med längdskidåkning, typ : kombination klassikt/freestil, skytskridsko , samma distans i masstart och jaktstart.. hehe fler medaljer till Holland ..:) Och så hamnade Ryssland till slut i topp på medaljligan.. Guld i Bob.. mm , det brukar vara Tyskland + Schweiz som leder denna gren, men ryssarna har kanske fått öva extremt mkt på denna bana, nåja , det är dem välunnat. . Bart Veldkamp är ju redan tränare till det Belgiska laget, så visst hjälper vi andra ..:) | |
| Maradona1986 | 2014-02-23 22:24 | |
![]() | Men Veldkamp var ju redan belgare mot slutet av sin aktiva karriär. Det gäller att få igång de stora skridskoländerna igen. Norge, Ryssland, Sverige och USA (på de korta distanserna). Sverige är ju borta eftersom vi inte har några hallar. När vi var bra var det ju fortfarande utomhus som gällde. Kul för Ryssland. Bodde där i fyra år och vet hur stort detta är för dem. De är trots allt kanske den största vintersportnationen med tanke på att de är bra i mer eller mindre alla sporter. Dock kom lite väl många guld från ett par naturaliserade amerikaner/koreaner. Wic Wild är superhjälte i Ryssland dock... | |
| hfranke | 2014-02-23 23:21 | |
![]() | Jag saknar redan OS... | |
| Maradona1986 | 2014-02-23 23:28 | |
![]() | Finska dopingchefen (vilket förvisso historiskt innebär noll trovärdighet) kräver två års avstängning för Bäckis. Samtidigt som de svenska och internationella hockeyförbunden menar att det är en skitsak och ett justitiemord. Svårt då att ha en åsikt som åskådare utan medicinsk utbildning.... Vem kan man tro på, tro på, tro på när. Tro på när det är så här???? | |
| hfranke | 2014-02-23 23:39 | |
![]() | Det måste ju till tydligare regler. Man kan inte ha massa olika nivåer, att "du får ha litegrann av x i kroppen, men inte för mycket. " Det möjliggör bara doping. Antingen är x tillåtet, eller så är det nolltolerans. Och jag menar substanser som kan inverka prestationshöjande på något sätt och inte kan förekomma i kroppen naturligt. | |